Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er du A- eller B-menneske?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Er du A eller B-menneske?
A 33 14,10%
B 118 50,43%
Noe midt i mellom 75 32,05%
Annet, svar i tråden 8 3,42%
Deltakere: 234. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-01-08, 00:37   #41
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er du A- eller B-menneske?

Intermediær, før jeg fikk barn var jeg definitivt A-menneske.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-08, 00:47   #42
TGM
drømmende

TGM sin avatar

TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Testscoren min ble 17 poeng, men jeg ble plutselig veldig usikker på om det er helt rett.
Jeg kan jo yte veldig bra før lunsj innimellom, men da er jeg til gjengjeld stuptrøtt ved middagstider. Da jeg gikk på skolen så sov jeg alltid et par timer etter skoleslutt før middag. Nå har jeg ikke mulighet til det og sitter og dupper med hodet når det er barnetv.

Det faktum at jeg sitter oppe nå og ikke har umiddelbare planer om å finne senga snart vil vel tilsi at jeg er et B-menneske.

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-08, 01:01   #43
MsM
Har fått nytt nick

MsM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nittedal
Blogginnlegg: 220
MsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt likt
Standard

Definitivt B. Kanskje til og med C...

MsM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-08, 01:01   #44
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er intermediær. Jeg er nok veldig B, men er blitt vant til lite søvn.

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-08, 01:07   #45
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Helt klart B, trengte ikke ta noen test for å finne ut det. fikk 14 poeng.

Gammel 11-01-08, 01:10   #46
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er du A eller B-menneske?

Midt i mellom

Skulle ønske jeg var mer opplagt om morgenen.

Gammel 11-01-08, 01:15   #47
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er mye lengre ned i alfabetet.

*tar testen*

Gammel 11-01-08, 01:17   #48
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er en kveldstype, i følge testen. Det var lite overraskende.

Gammel 11-01-08, 01:43   #49
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I utgangspunktet A. Men det er kanskje litt merkelig å skrive på dette tidspunktet her?

Gammel 11-01-08, 02:39   #50
Hulda
Bør lage seg en tittel selv

Hulda sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

B++

Gammel 11-01-08, 03:44   #51
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Er du A- eller B-menneske?

Intermediær.
*nattmenneske*
Men alikevel, jeg må alltid opp tidlig (6 tiden) og det går fint.
Og om jeg kan klarer jeg ikke sove lenge da heller.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-08, 06:33   #52
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er midt i mellom.

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-08, 07:59   #53
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hva er man om man er ett nattdyr? I testen var jeg intermediær..

Ligger døgnrytmen vår i oss, eller er det slik man har vendt seg til med tiden (vet at babyer har sin egen klokke altså, men jeg tenker på voksne)?

Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-08, 09:09   #54
konemor
Erfaren

konemor sin avatar

konemor er litt kulkonemor er litt kul
Standard

Før når jeg var yngre var jeg mer A. Nå etter kvelds og nattjobbing og 3 unger er jeg nok blitt mer B. Liker å ha litt "fred og ro" før jeg finner sengen og må ha nok søvn for å fungere greit første halvtimen jeg er våken.

konemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-08, 09:50   #55
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Neimen om jeg vet. Da jeg var yngre syntes jeg det var helt topp å dingle opp til den lyse morgen og sove halve dagen. Nå synes jeg det er fint å stå opp uthvilt og opplagt og få noe ut av dagen, samtidig som jeg gjerne vil ha lit kveld uten unger. Søvn fra midnatt til åtte tror jeg ville ha vært helt topp hvis det lot seg gjøre.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-08, 09:54   #56
LaLuna
aldrende

LaLuna sin avatar

LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Begge deler. Evt. ingen av delene.
Altså midt i mellom.

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-08, 09:59   #57
Lucifer
Skummelt distré...

Lucifer sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Både A og B. Er lenge oppe om kvelden og står tidlig opp. Fikk 37 poeng i testen men jeg visste det nå fra før.. Jeg er mest trøtt til barne-TV og så kvikner jeg til utover kvelden jeg da...

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-08, 10:00   #58
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Jeg er et A-menneske. Fikk 44 poeng på testen - grunnen til at jeg scorer i grenseland er nok fordi jeg også liker å være sent oppe om kvelden. Fungerer greit i sommerhalvåret siden jeg ikke trenger så veldig mye søvn da, men det blir lett litt skjærings i mørketida. Dermed blir det gjerne til at jeg (noe ufrivillig) legger meg litt tidligere om kvelden i denne perioden.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-08, 10:17   #59
Frantzen
Passiv

Standard

Jeg svarte B-menneske.
Ifølge testen er jeg intermediær

Svar med sitat
Gammel 11-01-08, 10:23   #60
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

B-menneske.

Syntes testen var litt teit da. Er du a eller b menneske liksom? Skulle ikke testen finne ut det?

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:45.