Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Vis meg din mobil

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-01-08, 19:27   #1
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vis meg din mobil

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Denne har jeg. W300i.
Valgte den pga prisen først og fremst. Deretter fordi den hadde walkmanfunksjon og radio, passet ekstra bra den stunden jeg tok buss/tog.

Den har jeg også. Jeg er overhodet ikke interessert i mobiltelefoner, og hadde aldri brukt tusenvis av kroner på en fancy modell. Jeg har mobil fordi jeg må være tilgjengelig på grunn av ungene.
Det eneste jeg bruker mobilen til er å sende sms - og selv det gjør jeg ikke ofte. Jeg ringer utrolig sjeldent med den, og har aldri hatt mobilregning på over 400 kr pr kvartal.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 19:32   #2
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Nokia 6085.

Jeg liker designet på den, og den ligger godt i hånden når jeg skriver meldinger.
Tar OK bilder og er enkel å skjønne seg på.
Helt grei talekvalitet.
Noe mer forlanger jeg ikke!
Foretrekker Nokia-telefonene, selv om jeg vet mange klager på dem.
Jeg har i alle fall alltid vært strålende fornøyd med mine Nokiaer.

Gammel 13-01-08, 21:23   #3
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Jeg hadde også k800i før. Interiøret(menylisten) endrer man når man endrer motiv. Så da kan man få det likt som k800i eller alle andre SE telefoner. Hvis det er det du mener da!

Gammel 13-01-08, 22:15   #4
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

K800i var jo en "kameratelefon", med CyberShot-software på en måte. Selv om kameraet i T650i har like mange pixler blir bildene dårligere og kameraet er tregere/dårligere. Akkurat den biten var bedre på gamletelefonen.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 22:22   #5
Left
Passiv

Standard

Hadde også K800i før den jeg har nå, og kan si at den nye suuuuuuger i forhold til kamera og bildekvalitet

Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 22:24   #6
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

K800i var jo en "kameratelefon", med CyberShot-software på en måte. Selv om kameraet i T650i har like mange pixler blir bildene dårligere og kameraet er tregere/dårligere. Akkurat den biten var bedre på gamletelefonen.

Jepp helt enig. Det er ingen kamera å stole på for å få noe blinkskudd. Har faktisk ikke ett eneste bildet jeg har tatt med kameraet som jeg er fornøyd med. Men i gjengeld elsker jeg lyset da. Hver kveld etter jeg skrudd av alle lysene hjemme, så er det godt å ha mobilen som viser vei til soverommet!

Gammel 14-01-08, 16:29   #7
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Pr i dag har jeg SE 800i

Når bindingstida mi er ute, får jeg SE 850i i julegave av mannen

Kamera er det jeg vektlegger mest i tillegg til de vanlige finessene som alle mobiler nå har. Jeg er fornøyd med kamera på min nåværende mobil, og gleder meg vilt til å ta bilder med det nye - 5 megapixler, da må det jo bare bli bra!

Gammel 13-01-08, 22:29   #8
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

No N73. Love it!

Klarer meg ikke uten kalenderen på den. Den, og kameraet, er verdt hele kjøpet.

Før hadde jeg N70. Ingen slår den! Beste mobilen ever.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-08, 12:00   #9
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bella76, her.

No N73. Love it!

Klarer meg ikke uten kalenderen på den. Den, og kameraet, er verdt hele kjøpet.

Enig! Jeg har dessuten bøtter og spann med musikk og lydbøker (hører nå på Erlend Loe som leser Doppler - fantastisk). Min har mistet en knapp og skal egentlig på reparasjon, men utsikten til å gå uten mobilen i flere uker er for skummel, så jeg har ikke klart å levere den fra meg enda...

noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 22:24   #10
kris
kross

kris sin avatar

Hvor: Bergen
kris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har denne som jeg bruker til daglig:

Og denne som jeg bruker når jeg skal være skikkelig jålete (og trenger et lommespeil...):

kris er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 22:28   #11
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Denne har jeg:

Jeg trenger en telefon som man kan sende sms med og til nød ringe med. Jeg har få krav til mobilen

Gammel 14-01-08, 08:44   #12
Siw
Twinsouls

Siw sin avatar

Hvor: Sørlandet
Siw er populærSiw er populærSiw er populærSiw er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fusilli, her.

Denne har jeg:

Jeg trenger en telefon som man kan sende sms med og til nød ringe med. Jeg har få krav til mobilen

Jeg har også den nokia 6288 min er hvit og jeg er veldig fornøyd har flere bra funksjoner den det er 2 megapixelkamera masse musikk har jeg på den. Har ikke hatt noe feil med den,kjøpte den sommeren 07

"The way you make mee feel"
Siw er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-08, 10:51   #13
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har en Nokia 6300, og er meget fornøyd, har kun hatt Nokia sine telefoner, siden jeg kjøpte min første mobil i 1999. Aldri hatt problemer med noen av dem, bytter dem kun ut når jeg føler for å kjøpe en ny (ca 1 gang i året), også overtar mannen min etter meg

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-08, 10:57   #14
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 812
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Macky, her.

Har en Nokia 6300, og er meget fornøyd, har kun hatt Nokia sine telefoner, siden jeg kjøpte min første mobil i 1999. Aldri hatt problemer med noen av dem, bytter dem kun ut når jeg føler for å kjøpe en ny (ca 1 gang i året), også overtar mannen min etter meg

Jeg har også denne, og er veldig fornøyd. Jeg bruker den til samtale og SMS.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 22:39   #15
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne har jeg. Sony Ericsson s500i. Jeg er knallfornøyd! 2mpx kamera og fin å skrive sms med.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg sony-ericsson-s500.jpg (48,9 KB, 0 visninger)
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 22:55   #16
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg som aldri hører på musikk kjøpte denne Nokia N73 Music Edition:

Jeg kjøpte N73 pga kameraet, og Music Edition ble den rimeligste løsningen med minnekort inkludert.
Kameraet er kjempebra, men jeg syns det er tungvint mye trykking for å sende meldinger, i forhold til den gamle enkle Nokia'n jeg hadde.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-08, 12:22   #17
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nokia 5500 Sport.

Fordi den tåler barn, og fordi jeg kan bruke den som hammer, og pga. sportsprogrammene som jeg brukte aktivt i en hel uke, og pga. radioen og musikkspilleren som erstatter poden når jeg engang iblant glemmer den.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-08, 13:57   #18
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har Nokia 7390.

Rååsa.

Det er vel første gang på leeenge jeg ikke har byttet mobil etter et år! Denne har jeg nå hatt siden sommeren 2006, og er veldig fornøyd. Spesielt med kamera. 3megap.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-08, 20:20   #19
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Jeg har Nokia 7390.

Rååsa.

Det er vel første gang på leeenge jeg ikke har byttet mobil etter et år! Denne har jeg nå hatt siden sommeren 2006, og er veldig fornøyd. Spesielt med kamera. 3megap.

Denne har jeg også. Topp telefon.

Gammel 23-01-08, 18:14   #20
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har kjøpt meg ny-y! :synger:

Aldri hatt Samsung før så nå er jeg spent! Kjøpte den pga kamera og litt design. 5 mpxls.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:00.