Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Spiser dere foran TV'n?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-01-08, 22:58   #1
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Spiser dere foran TV'n?

Jeg spiser forresten alltid kvelds foran pc-en.

Gammel 13-01-08, 23:02   #2
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Jeg spiser forresten alltid kvelds foran pc-en.

Herregud, nå kom jeg på at jeg ofte inntar frokosten akkurat her jeg sitter nå.. :roll:

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 23:04   #3
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dere som spiser foran tv-en: Har dere spisebord i nærheten eller sitter dere på sofakanten og bøyer dere over salongbordet? Eller kanskje maten-i-fanget-varianten?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 23:06   #4
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Spiser stortsett på kjøkkenet eller ved spisestuebordet.
ungene spiser av og til kvelds ved Tv`n.
Spiser svært sjelden andre måltider ved TV`n.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 23:46   #5
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har ikke spiseplass på kjøkkenet, og både spisebordet og salongbordet står på samme rom som TV-en, men det er sjelden den står på mens vi spiser. Det hender innimellom når mannen og jeg spises middags/kvelds etter at poden har lagt seg, og vi har tenkt å se en film eller lignende når vi har spist, at vi derfor spiser kjapt ved salongbordet. Vi har prøvd et par ganger å la Poden spise mens han ser barne-TV for å spare tid sent på ettermiddagen, men nå protesterer han til og med selv på det, for han greier ikke å konsentrere seg om begge deler samtidig.

Når jeg spiser alene, spiser jeg gjerne ved laptopen min, som også står på salongbordet. Det har en litt mindre behagelig spisehøyde enn spisebordet, men jeg føler ikke akkurat at jeg må "bøye meg over salongbordet" heller. Det er jo helt vanlig å drikke kaffe og spise kake ved salongbordet, for eksempel, og det går jo helt fint.

Gammel 14-01-08, 12:01   #6
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er litt opp og ned. Frokost og kveldsmat er hovedsakelig på kjøkkenet, og middager er tilvanlig også på kjøkkenet, men noen ganger setter vi på en film eller noe i stua, eller barnetv. Ikke all mat er kompatibel med stuebordet, så da er det pizza eller noe i den duren, ikke mange kjeler med poteter, saus og greier.

Både ungene og vi foretrekker vel egentlig å spise på kjøkkenet til vanlig.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:35.