Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Har du googlet ...

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Se resultatene: Har du googlet Lommemannen?
Ja, så klart, gjorde det med en gang og jeg vet hvem han er, hvor han bor og alt 11 7,38%
Prøvde å styre meg, men greide ikke å la være 7 4,70%
Har ikke gjort det enda, men kommer sikkert til å gjøre det 18 12,08%
Nei, det kommer jeg ikke til å gjøre 101 67,79%
Vet ikke 3 2,01%
Har ikke gjort det selv, men vet det fordi noen jeg kjenner har gjort det 9 6,04%
Deltakere: 149. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-01-08, 23:36   #41
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du googlet...

Lynsjemobben finner veien uten min hjelp. Jeg har ikke googlet, og har ikke tenkt å gjøre det. Hadde sikkert følt det annerledes om det var her i området, men da hadde jeg sikkert visst hvem det var allerede. :har mektige venna:

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 23:41   #42
Nebbia
Passiv

Standard

Per Hansen?
Roar Johnsen?
Lars Berg?

Ser ikke noe poeng i å finne navnet på en person jeg ikke vet hvem er.

Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 23:47   #43
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei, det har jeg ikke gjort. Kommer heller ikke til å gjøre det.

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 23:53   #44
Frantzen
Passiv

Standard

Nei, det gidder jeg ikke. Det vil jo uansett ikke si meg noe som helst.

Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 23:56   #45
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg måtte jo teste om jeg klarte å finne ut av det. :hobbyNancyDrew:
Men jeg tror jeg ikke hadde gjort det hvis det ikke var for denne tråden.

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-08, 00:06   #46
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei. Jeg har ikke engasjert meg i denne saken overhodet, selv om det selvsagt er en tragisk sak.

Jeg har hørt han er fra Bergen, men jeg vet ikke mer. Dessuten kjenner jeg ingen der, så hvis han heter Per Olsen, så sier det meg ingenting likevel.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-01-08, 00:10   #47
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei. Hvordan skal jeg klare å google ham når jeg ikke vet noe om ham? Eller søker dere ganske enkelt på "lommemannen"?

Gammel 14-01-08, 00:11   #48
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, det har jeg. Og jeg hadde ikke trodd at det var så lett å finne ut hvem vedkommende er.

Gammel 14-01-08, 00:21   #49
safran
saftig

safran sin avatar

safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå har jeg prøvd, og jeg finner ingenting.

Gammel 14-01-08, 00:22   #50
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja, men hadde nok ikke gjort det hvis ikke jeg hadde lest denne tråden...

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-08, 00:28   #51
safran
saftig

safran sin avatar

Standard

Nå fant jeg det.

Gammel 14-01-08, 00:31   #52
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tosse, her.

Ja, det har jeg. Og jeg hadde ikke trodd at det var så lett å finne ut hvem vedkommende er.

Jepp, jeg gjorde det i går, mest bare for å sjekke hvor enkelt det var.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-08, 00:41   #53
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Nei, det trengte jeg ikke gjøre. Jeg kjenner både ham og familien.

Gammel 14-01-08, 01:04   #54
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, og jeg hadde ikke tenkt å gjøre det. Men kanskje nå.

Gammel 14-01-08, 01:07   #55
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Vet hvem han er da mannen min fortalte det. Bilbransjen er ikke så stor her i Bergen, og iallefall ikke etter at avisene gikk ut med så mange detaljer var det noe problem å finne ut av det.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-08, 01:12   #56
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Bergen ble plutselig veldig liten (det er det helt sikkert noen som synes uavhengig av dette )når avisene begynte å publisere den ene opplysningen etter den andre. Navnet fikk jeg bare timer etter at det var kjent at han var tatt.

Nå ligger både navn, bilde osv ute på youtube, så det er ikke vanskelig å finne det ut.

Synes fryktelig synd i familien hans som blir "hengt ut"/offentliggjort i samme slengen.

Gammel 14-01-08, 01:33   #57
HP
Administrator

HP sin avatar

Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg gjorde det nå når jeg så denne tråden ... Fant han på femte søket, burde klart det på færre, ser jeg nå i ettertid. :nerd: Nå vet jeg hvem han er, firmaopplysninger, pressemeldinger, hva så? 5 bortkastede minutter.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-08, 01:38   #58
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du googlet ...

Nei, har ikke interesse for å google ham frem, men jeg så tilfeldigvis navnet inne på barselforumet jeg er på. Ante ikke hvem det var, og navnet er glemt.

Men jeg sjekket kartet over hvor overgrepene hadde skjedd, og fant ut at to av dem hadde skjedd bare et par steinkast fra her vi bor.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-08, 01:40   #59
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Nei, jeg veit ikke hva han heter. Men hadde jeg visst det, hadde jeg nok gjort det.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-08, 01:42   #60
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Åh, nå ser jeg at det er lett å finne navnet hans, så da skal jeg selvsagt google.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:36.