|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
| Se resultatene: Har du googlet Lommemannen? | |||
| Ja, så klart, gjorde det med en gang og jeg vet hvem han er, hvor han bor og alt |
|
11 | 7,38% |
| Prøvde å styre meg, men greide ikke å la være |
|
7 | 4,70% |
| Har ikke gjort det enda, men kommer sikkert til å gjøre det |
|
18 | 12,08% |
| Nei, det kommer jeg ikke til å gjøre |
|
101 | 67,79% |
| Vet ikke |
|
3 | 2,01% |
| Har ikke gjort det selv, men vet det fordi noen jeg kjenner har gjort det |
|
9 | 6,04% |
| Deltakere: 149. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Har du googlet...Nope. Det har jeg ikke gjort. Jeg aner ikke hvem han er, hvor han bor, hva han heter eller noe.
|
|
|
#3 |
|
re:designer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du googlet...Jeg så ved en tilfeldighet både navn, inntekt, skatteopplysninger, adresse, telefonnr. og det hele på nettby. Det stod oppfordring om å "sende videre" før det ble slettet. Teit syns nå jeg.. Men jeg viste det til mannen før jeg trykket det bort igjen. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Naiv og Super
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du googlet...Nope. Har ikke tenkt tanken og føler saken er så motbydelig at jeg gjør som strutsen: stikker hodet i sanden og velger å ikke forholde meg for mye til det.
|
|
|
|
#7 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Har du googlet...Nei, det interesserer meg ikke. Jeg kjenner ham garantert ikke. De eneste bergenserne jeg kjenner er unge damer som meg selv.
|
|
|
#9 |
|
kross
Hvor: Bergen
Sv: Har du googlet...På ba.no la de ut informasjon som var omtrent jevngodt med en instruksjon i hvordan man skulle søke for å finne ut hvem dette var. (Hvem som hadde firmaet hans som samarbeidspartner osv.) Da søkte jeg opp og fant ut hvem det var. Det ene bildet de fleste avisene har brukt av ham, lå veldig synlig på hjemmesidene til firmaet, så da var det over hodet ingen tvil.
|
|
|
#10 |
|
kåt vikingbrud
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du googlet...Lynsjemobben finner veien uten min hjelp. Jeg har ikke googlet, og har ikke tenkt å gjøre det. Hadde sikkert følt det annerledes om det var her i området, men da hadde jeg sikkert visst hvem det var allerede. :har mektige venna:
|
|
|
#11 |
|
Tankefull
|
Sv: Har du googlet ...Fikk høre navnet, men sa meg ikke noe. Ikke googlet det, er jommen ikke sikker på om jeg husker navnet nå heller *i tidlig ammetåke*.
|
|
|
#12 |
|
Passiv
|
Sv: Har du googlet...Per Hansen? |
|
|
|
#13 |
|
Frøken
Hvor: Østlandet
Sv: Har du googlet...Nei, det har jeg ikke gjort. Kommer heller ikke til å gjøre det.
|
|
|
#14 |
|
Passiv
|
Sv: Har du googlet...Nei, det gidder jeg ikke. Det vil jo uansett ikke si meg noe som helst. |
|
|
|
#15 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Har du googlet...Jeg måtte jo teste om jeg klarte å finne ut av det. :hobbyNancyDrew:
|
|
|
#17 |
|
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du googlet...Ja, det har jeg. Og jeg hadde ikke trodd at det var så lett å finne ut hvem vedkommende er.
|
|
|
#19 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du googlet...Ja, men hadde nok ikke gjort det hvis ikke jeg hadde lest denne tråden... |
|
|
|
![]() |
|
|