Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Har du googlet ...

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Se resultatene: Har du googlet Lommemannen?
Ja, så klart, gjorde det med en gang og jeg vet hvem han er, hvor han bor og alt 11 7,38%
Prøvde å styre meg, men greide ikke å la være 7 4,70%
Har ikke gjort det enda, men kommer sikkert til å gjøre det 18 12,08%
Nei, det kommer jeg ikke til å gjøre 101 67,79%
Vet ikke 3 2,01%
Har ikke gjort det selv, men vet det fordi noen jeg kjenner har gjort det 9 6,04%
Deltakere: 149. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-01-08, 08:23   #1
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du googlet...

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Tanken har faktisk ikke slått meg engang!

Ikke meg heller.

Jeg er bare veldig, veldig glad for at han er tatt omsider.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 22:58   #2
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nope. Det har jeg ikke gjort. Jeg aner ikke hvem han er, hvor han bor, hva han heter eller noe.

Gammel 13-01-08, 23:03   #3
cilen
re:designer

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Jeg så ved en tilfeldighet både navn, inntekt, skatteopplysninger, adresse, telefonnr. og det hele på nettby. Det stod oppfordring om å "sende videre" før det ble slettet. Teit syns nå jeg.. Men jeg viste det til mannen før jeg trykket det bort igjen.

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 23:04   #4
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 241
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Samme som Liven og Anne M.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 23:05   #5
Ginger2
Naiv og Super

Ginger2 sin avatar

Hvor: Oslo
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nope. Har ikke tenkt tanken og føler saken er så motbydelig at jeg gjør som strutsen: stikker hodet i sanden og velger å ikke forholde meg for mye til det.

Gammel 13-01-08, 23:06   #6
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Nei, jeg googler sjelden.

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 23:07   #7
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, det interesserer meg ikke. Jeg kjenner ham garantert ikke. De eneste bergenserne jeg kjenner er unge damer som meg selv.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 23:18   #8
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Nei, men kommer sikkert til å gjøre det etter denne undersøkelsen.

Spurte mannen, men han hadde heller ikke gjort det.

Gammel 13-01-08, 23:30   #9
kris
kross

kris sin avatar

Hvor: Bergen
kris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smart
Standard

På ba.no la de ut informasjon som var omtrent jevngodt med en instruksjon i hvordan man skulle søke for å finne ut hvem dette var. (Hvem som hadde firmaet hans som samarbeidspartner osv.) Da søkte jeg opp og fant ut hvem det var. Det ene bildet de fleste avisene har brukt av ham, lå veldig synlig på hjemmesidene til firmaet, så da var det over hodet ingen tvil.

Det er veldig tydelig at media har brent av lyst til å gå ut med fullt navn, synes jeg. Og de kom jaggu nært i den artikkelen på ba.no.

(For ordens skyld; hjemmesiden er tatt ned nå, og fjernet på Google.)

kris er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 23:36   #10
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Lynsjemobben finner veien uten min hjelp. Jeg har ikke googlet, og har ikke tenkt å gjøre det. Hadde sikkert følt det annerledes om det var her i området, men da hadde jeg sikkert visst hvem det var allerede. :har mektige venna:

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-08, 19:52   #11
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du googlet ...

Fikk høre navnet, men sa meg ikke noe. Ikke googlet det, er jommen ikke sikker på om jeg husker navnet nå heller *i tidlig ammetåke*.

Gammel 13-01-08, 23:41   #12
Nebbia
Passiv

Standard

Per Hansen?
Roar Johnsen?
Lars Berg?

Ser ikke noe poeng i å finne navnet på en person jeg ikke vet hvem er.

Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 23:47   #13
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei, det har jeg ikke gjort. Kommer heller ikke til å gjøre det.

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 23:53   #14
Frantzen
Passiv

Standard

Nei, det gidder jeg ikke. Det vil jo uansett ikke si meg noe som helst.

Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 23:56   #15
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg måtte jo teste om jeg klarte å finne ut av det. :hobbyNancyDrew:
Men jeg tror jeg ikke hadde gjort det hvis det ikke var for denne tråden.

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-08, 00:10   #16
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei. Hvordan skal jeg klare å google ham når jeg ikke vet noe om ham? Eller søker dere ganske enkelt på "lommemannen"?

Gammel 14-01-08, 00:11   #17
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, det har jeg. Og jeg hadde ikke trodd at det var så lett å finne ut hvem vedkommende er.

Gammel 14-01-08, 00:21   #18
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå har jeg prøvd, og jeg finner ingenting.

Gammel 14-01-08, 00:22   #19
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja, men hadde nok ikke gjort det hvis ikke jeg hadde lest denne tråden...

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-08, 19:24   #20
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du googlet ...

Nei, det har jeg ikke gjort, og det kommer jeg heller ikke til å gjøre.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:05.