|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Ustabil
|
![]() Sv: Om å dømme andres barn
Hjertens enig. Jeg syns at flere her på forum i den andre tråden gikk mye lengre over grensen enn hva denne jenta gjorde - ut i fra hva som ble fortalt i hovedinnlegget. Man må se det litt i forhold til alder. En 15-åring er ikke voksen rent følelsesmessig, og vi skal ikke forvente mer av 15-åringen enn det vi selv er i stand til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Expired
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, og det er lurt å være klar over, samt å lære seg å ignorere dem. Tenåringer eller voksne.
![]() |
#5 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Om å dømme andres barnNei, jeg synes ikke man skal dømme andre barn sånn uten videre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Ustabil
|
Ja, det kan være misunnelse. Og det kan jo også hende at datteren til Fruktflua har overtolket ting som har blitt sagt, eller selve situasjonen. Det er stor forskjell på om en 15-åring går bort til en 13-åring, stiller seg rett foran henne og sier: "Fy faen så schtøgg du er i den kjolen!!! Men... den passer jo til det jævlige håret, da!!!" - og om 13-åringen får høre av sine venner at noen andre sa at 15-åringen hadde sagt at kjolen og håret var stygt... Men for 13-åringen oppleves antagelig begge deler som like sårt! Kanskje nesten verre med rykter som fortelles og viderefortelles, for det involverer så mange. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Expired
Medlem siden: Dec 2006
Jeg er veldig på linje med bina nå igjen, ja.
![]() |
#10 |
frakoblet
|
![]() Sv: Om å dømme andres barnTil de som mener tråden om morshjertet tok av i feil retning: Nå har jeg scrollet gjennom den aktuelle tråden, og jeg finner egentlig kun ett innlegg som sier noe stygt om jenta med kommentaren, "drittjente". To andre innlegg sier noe sånt som at tenåringsjenter kan være teite/stygge i munnen, ellers fant jeg ikke noe å heve øyenbrynene over.
![]() |
|
|