Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Hund eller katt?

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Se resultatene: Hund eller katt?
Hund 12 24,00%
Katt 16 32,00%
Begge deler 8 16,00%
Ingen av delene 14 28,00%
Deltakere: 50. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-10-06, 20:11   #41
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hund eller katt?

Hund

Jeg vil ha en sånn en når vi er ferdig med småbarnperioden.

Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 20:12   #42
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Jeg liker ikke dyr. Hunder er det verste jeg vet, så om jeg skulle velge måtte det bli katt. Men helst ingen dyr i det hele tatt. Jeg liker tenåringer og barn, jeg.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 21:27   #43
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi har hverken hund eller katt. Hunder liker jeg ikke, og mellomste er livredd dem.
Har alltid hatt katt i oppveksten, og er veldig glad i katter. Men synes det er greitt å være "fri" for husdyr og stell. Og ingene av ungene ser ut til å bry seg heller, de har til nå ikke mast om å få noe dyr. (og vi har alle naboenes katter i vår hage, så jeg tror ikke vi trenger flere.)

Gammel 25-10-06, 23:46   #44
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har eller vil ha?

Vi vil gjerne ha katt en gang, men vi vil helst "sikre" oss at ingen nevøer eller nieser er allergiske først.

Gammel 25-10-06, 23:54   #45
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Vi har to katter. Først arvet vi en, den fulgte med da vi kjøpte huset. Så ble en til fem. Vi beholdt en av kattungene, så nå har vi to.
Sambo er oppvokst med hund, svigers har hunder enda, og vil gjerne ha en hund når barna blir større. Men det kommer nok ikke til å skje. Jeg liker ikke hunder. Synes de er masete, slitsomme og krevende. Dessuten blir jeg kvalm av hundelukta, blir skikkelig uvel hvis jeg låner svigerfars hundestinkende bil en sjelden gang.
Katter er deilig selvstendige, og de har en helt egen personlighet som jeg har veldig sansen for. Og det er utrolig deilig å ha en katt i fanget; å kjenne den myke pelsen og høre på den koselige malingen. Hunder har jeg gitt opp å prøve å kose med. Nytter ikke å ta på dem engang uten at de kommer med den ekle tunga som de alltid skal rundslikke deg med. Æsj!

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 23:56   #46
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1272
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Alt av dyr, kanskje bortsett fra slanger, er velkomne her. Dessverre kan vi ikke ha noe nå pga. bosituasjonen.

Har hatt en schäfer en gang som ble funnet på gaten i Oslo, mishandlet og syk. Ingen som visste hvor den kom fra. Det var den vakreste hunden noensinne da vi hadde hatt han en stund, fått opp muskelmasse, fett og fått i stand pelsen. Han var diiiiger, og jeg var ikke den eneste som mistenkte at han var resultatet av litt ulveinnblanding.

Dessverre satt sporene etter mishandlingen han var utsatt for i litt for mye, og han angrep meg uprovosert en gang jeg satt på gulvet. Til min store sorg måtte han avlives, siden han klikket fullstendig. What a waste! Hvis jeg noen gang får tak i de menneskene som ødela den hunden!

Vi har også hatt en vakker, langhåret låvebrumixkatt som heter Porsche, og som fortiden residerer hos svigers.

Pluss masse andre hunder, katter, fisker osv.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 02:13   #47
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gremli Skremli, her.

Jeg har allergi, men foretrekker klart hunder!

Signerer.

Syns egentlig katter er ekkle.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 12:51   #48
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Hverken eller. Gubben og storebror er allergiske.
Jeg har vokst opp med begge deler og har egentlig
fått nok. Så det hadde nok ikke vært aktuelt uansett.

Gammel 26-10-06, 14:39   #49
Elis
*Happy*

Elis sin avatar

Hvor: Drammen
Elis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ingen av delene.

Gammel 27-10-06, 21:40   #50
m|nken
Bør lage seg en tittel selv

m|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja takk, begge deler

m|nken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 21:45   #51
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Her er vi alle tre.

Sist redigert av kisha : 21-05-07 kl 14:47.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-06, 08:54   #52
maribo
Alltid like optimist

maribo sin avatar

Hvor: Orkdal
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi har ei superkoselig og snill lita sterilisert pissikatt

Gammel 28-10-06, 15:12   #53
Babe
Palliasjonsnurse

Babe sin avatar

Hvor: Akershus
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Jeg elsker dyr.

Vi har en boxergutt, Angus:

Og en liten kattegutt, Rusken:

http://www.fotoknudsen.no/archive39/...TZgwCie.jpg?68

Sist redigert av Babe : 29-10-06 kl 12:45.
Babe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 10:30   #54
tutta
Passiv

Standard

Hund ,ønsker meg veeeeeeldig

Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 10:56   #55
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk ikke med meg om det var hva vi foretrekker eller om vi har en av delene

Hvis jeg måtte hatt en av delene hadde jeg foretrukket en hund. Katter forstår jeg ikke.

Når jeg blir gammel vil jeg ha en halvstor kosehund

Gammel 29-10-06, 22:54   #56
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har to katter - en stor og gammel kastrert hannkatt, og ei lita lett pusefrøken på et halvt år.

I morgen må jeg ringe dyrlegen og be om time til sterilisering av Fresia,
og så håper jeg ikke at jeg kommer dit og får høre at jeg har blitt slått på målstreken av en guttepus, og at jeg skal bli "bestemor."

Gammel 29-10-06, 22:58   #57
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Vi har tidligere hatt 2 hunder, en buhund og en Shetland sheepdog.og vi har hatt flere katter også, liker både hunder og katter,

Akkurat nå har vi bare en katt. (se avataren min)

Gammel 30-10-06, 12:15   #58
Olvina
Gjer så godt eg kan

Olvina sin avatar

Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

Dersom eg får velge; hund, utan tvil. Trufast turkamerat og bestevenn.

Mannen er allergisk så vi har ikkje dyr i det heile tatt, men eg er stadig på jakt etter måtar å kunne kombinere mann og hund, så eg er optimistisk på at det skal gå seg til ein eller annan gong!

Olvina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-06, 12:22   #59
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Svarte ingen av delene. Jeg kunne ikke tenke meg å ha kjæledyr, ikke kan vi heller på grunn av allergi.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-06, 14:26   #60
Orkide
Utenlands

Orkide sin avatar

Orkide er populærOrkide er populærOrkide er populærOrkide er populær
Standard

Er glad i både hund og katt og har hatt begge deler.

Akkurat nå har vi ingen av delene og siden vi reiser en del blir det ikke dyr med det første.
Har mest av alt lyst på skilpadde om vi skal ha dyr, men har en jobb å gjøre med Mannen først.

Orkide er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:32.