Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Er du en klemmer?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-01-08, 22:31   #1
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er du en klemmer?

Opprinnelig lagt inn av Skytte75, her.

Ble klemt av Arken-mannen i dag. Fniste litt innvendig da.

Knis. Og jeg klemte ikke deg.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 00:22   #2
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er nok en av dem som "utståler" ikke klem meg! Jeg hater det nærmest og det kan fort bli pinlige situasjoner ut av det. Og hvis jeg prøver meg, som jeg gjorde denne uken da jeg møtte noen venner jeg ikke har sett på lenge så ble det bare så teit og "falskt" ... vet ikke helt hvorfor jeg har denne sperren. Jeg kommer fra et "ikke klemme" hjem, kan det ha noe med saken å gjøre tro?

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 00:27   #3
safran
saftig

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Jeg er nok en av dem som "utståler" ikke klem meg! Jeg hater det nærmest og det kan fort bli pinlige situasjoner ut av det. Og hvis jeg prøver meg, som jeg gjorde denne uken da jeg møtte noen venner jeg ikke har sett på lenge så ble det bare så teit og "falskt" ... vet ikke helt hvorfor jeg har denne sperren. Jeg kommer fra et "ikke klemme" hjem, kan det ha noe med saken å gjøre tro?

Det kan godt hende. Jeg er også fra et sånt hjem. Jeg kan ikke huske at jeg noensinne ønsket å være fysisk nær mine foreldre.

Gammel 21-01-08, 09:59   #4
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Er du en klemmer?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Det kan godt hende. Jeg er også fra et sånt hjem. Jeg kan ikke huske at jeg noensinne ønsket å være fysisk nær mine foreldre.

Her kan jeg signere, men dog så er det altså blitt en halv-klemmer elns. av meg.
Men det tok tid, før var jeg sånn anti-anti.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-08, 23:25   #5
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan man være en halvklemmer? jeg klemmer mye på mannen og guttungen - og gir venninnene mine klem når jeg møter dem/drar fra dem. Ellers gir jeg ikke klemmer - men om noen er glad i å gi klemmer tar jeg gladelig imot. Det er ikke unaturlig eller noe sånn, jeg tenker liksom ikke bare på det.

Gammel 21-01-08, 11:59   #6
Noba
🎈

Noba sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Kan man være en halvklemmer? jeg klemmer mye på mannen og guttungen - og gir venninnene mine klem når jeg møter dem/drar fra dem. Ellers gir jeg ikke klemmer - men om noen er glad i å gi klemmer tar jeg gladelig imot. Det er ikke unaturlig eller noe sånn, jeg tenker liksom ikke bare på det.

Tror nok man kan være en halvklemmer ja, jeg er i alle fall akkurat sånn som deg.

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 12:08   #7
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Jeg trodde jeg var en klemmer, inntil min nye leder ga meg en "juleklem", hvilken for meg var helt pussig og ikke minst unødvendig.

Familie og venner, derimot, klemmes til stadighet. Barna mine så ofte jeg kan og får lov. For eksempel er jeg glad for å få bære en trøtt Andunge opp til frokost på hverdagene, får da får jeg klem oppover hele trappen. :enkel:

Havner vel dermed i kategorien "halvklemmer".

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 00:09   #8
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Jepp, jeg er en klemmer av rang! Tror aldri jeg har klemt så mye som den siste måneden forøvrig.

Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-08, 14:53   #9
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er ingen klemmer, men jeg tar i mot dersom jeg får en klem.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-08, 15:50   #10
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg er ingen klemmer, men jeg tar i mot dersom jeg får en klem.

Jovisst er du det!

Gammel 19-01-08, 18:45   #11
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har blitt litt skadd av nettet, merker jeg. Slenger fort på en .
Jeg er mao en nettklemmer.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 18:14   #12
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Jovisst er du det!

:kline:

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 18:30   #13
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Ja, jeg er klemmer.

Det jeg erger meg over er slappfisk hender. Slike som bare ikke kan hilse skikkelig..

Gammel 19-01-08, 14:55   #14
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Ja jeg er en klemmer. Prøver å begrense meg med de vennene mine som ikke er klemmere da.

Gammel 19-01-08, 15:25   #15
Trolljenta25
Erfaren

Trolljenta25 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Trolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populær
Standard

Ja, jeg er en klemmer. For spesielt innvidde så kysser jeg på kinnet også.

Trolljenta25 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-08, 17:21   #16
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trolljenta25, her.

Ja, jeg er en klemmer. For spesielt innvidde så kysser jeg på kinnet også.

Jeg også. Jeg er dog mye mindre kosete enn familien min som er kyssere av rang (helt vanlig på Island).

Gammel 19-01-08, 16:24   #17
Marge
Bør lage seg en tittel selv

Marge sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Jeg klemmer gjerne familie og nærmeste venninner, ellers er jeg ikke noe stor fan. I Frankrike ble jeg alltid stresset av å måtte klemme på vilt fremmede, og det å aldri vite om det var to eller tre klemmer.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-08, 16:27   #18
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er vel omtrent som Toffen og Alfa. Jeg synes det er hyggelig med klemmer fra folk jeg liker, men tar ikke så veldig ofte initiativ til det selv. (Mann og barn unntatt.)

Gammel 19-01-08, 17:36   #19
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er en klemmer i ny og ne. I utgangspunktet er intimsonen min meeeget stor, men noen utvalgte få koser og klemmer jeg på støtt og stadig. (Og familien, så klart.) Er ganske flink til å ta imot uventede klemmer også, men det hender det blir litt kløning.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-08, 18:51   #20
Nelly Nickers
Slow reader

Nelly Nickers sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Jeg er ikke en klemmer, og misliker klemming av andre enn ungene.
Til og med på nett kan jeg få litt spader når det drysser inn "ser ut som om du trenger en klem :den-ekle-storklem-smilien: ".

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:39.