|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Re: Sv: Ullpysj
Jepp, det hjelper på.
|
|
|
#42 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Re: Sv: Re: Sv: UllpysjHva slags gift?
|
|
|
#43 |
|
Bedreviter
|
Sv: Ullpysj
Med det mener man at man er hjernevasket av Nøstebarn-propagandaen. Jeg har enda til gode å se dokumentasjon (som ikke kommer fra forhandlere eller folk som har hentet den fra forhandlere) på at behandlet ull er farlig eller fungerer mindre bra enn ubehandlet. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: UllpysjJanusulla er jo økotex-merket, som betyr at de ikke benytter seg av skadelige stoffer i fremstillingen av klærne. Det blir da litt overdramatisk å hevde at de inneholder gift.
|
|
|
#45 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: UllpysjMøllbehandling har ikke vært brukt på en mannsalder, og Økotex bør være en bra garanti for at de ikke inneholder giftstoffer, ja. :har lest meg opp:
|
|
|
#47 |
|
Absolute Beginner
|
Det er en velkjent teknikk det, å messe om det man liker, og tviholde på at alt annet er søppel vet du. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Passiv
|
Sv: UllpysjLer og ler. Er det mulig å hisse seg sånn opp over ulltøy, og kva andre gjere? Sist redigert av tiril : 21-01-08 kl 16:46. |
|
|
|
#49 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: UllpysjJeg har da ikke sagt et kvidder om hvor ofte eller sjelden du vasker pysjene?? Det eneste jeg har sagt er at JEG ikke fåt til å holde Nøstebarnull pen, og at jeg blir litt sur når folk LJUGER og sier at jeg kler ungene mine i gift. Når jeg ikke gjør det. Ellers mener jeg virkelig at folk får bruke akkurat den ulla de vil. Er da ikke KOMMunist, heller!
|
|
|
#50 |
|
Passiv
|
Nei det har du ikkje |
|
|
|
#51 |
|
Passiv
|
Sv: UllpysjTeofelia er forresten Bedreviter, så man kan vel ikkje forvente anna fra ho |
|
|
|
#52 |
|
Alltid like optimist
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: UllpysjHei damer!!!!!
|
|
|
#53 |
|
Bedreviter
|
Sant nok, men utover det har du selvsagt rett i at jeg ikke på noen måte har noe med å kommentere hvor ofte du vasker klærne dine. Kommentaren min var langt over streken, og jeg ber om unnskyldning. |
|
|
|
|
|
#54 |
|
Passiv
|
|
|
|
|
#55 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: UllpysjJeg vasker heller ikke Nøstebarn-pysjen noe ofte, ca. hver 4-6. uke. |
|
|
|
|
|
#56 |
|
Alltid like optimist
Sv: UllpysjNå har Ida brukt sin nye ullpysj fra Bånsull i tre netter - den er god
|
|
|
#57 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
Sv: UllpysjJeg melder meg som hjernevasket av Nøstebarn, men jeg er helt enig i at pysjen blir fort slarkete, og kjøper gjerne annen ull med øko-tex merke. Hvis jeg finner en som er ok. Men noe som slår Nøstebarns ull/silkeull når det gjelder kvalitet, har jeg ennå til gode å finne. Så, en pysj i ull/silke-blanding hadde vært fint. |
|
|
|
|
|
#58 |
|
Alltid like optimist
Kanskje vi må kjøpe garn og strikke selv?
|
|
|
#59 |
|
Textrovert
|
Sv: UllpysjBruker alle barn ullpysj? Når begynte barn å bruke det? Er det et "ting-i-tiden"-fenomen?
|
|
|
#60 |
|
drømmende
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: UllpysjVi bruker bomullspysjer, om de skulle brukt ullpysjer ville de besvimt av varmen. Ja, jeg vet man påstår at ull virker kjølende, men jeg har til gode å oppleve det.
|
![]() |
|
|