|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Epikur
|
Sv: Hjelp - bryllup 1 uke etter fødsel?Eller denne fra Glamour-mom:
|
|
|
#3 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hjelp - bryllup 1 uke etter fødsel?
|
|
|
#4 |
|
Epikur
|
Sv: Hjelp - bryllup 1 uke etter fødsel?Men Gunnis, de to nederste er jo type kjoler som man kan bruke masse, over bukser, med støvletter, med sandaler på sommeren og kjoler er veldig mye mer tilgivende i fasongen enn bukser når man er barselkvinne og kroppen ikke er seg selv på en stund. Jge ville investert i et par sånne, jeg.
|
|
|
#5 |
|
Erfaren nok
|
Men nå er du litt slankere enn meg.. jeg vet ikke hvor stor xl er i denne kjolen, egentlig. Men rett etter fødsel må jeg nok ha opp mot str 48 - men har en god plan om å være nede i 44-46 til sommeren.
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp - bryllup 1 uke etter fødsel?Jeg sier bare en ting...."hold in" stømpebukse str large, Funker som F... magen stapper man fint nedi og den får en helt annen tekstur under klærne .en litt stor st er nødvendig så det ikke blir så tett og ekkelt lengere syd om du forstår hva jeg mener. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hjelp - bryllup 1 uke etter fødsel?Azi: ja jeg HÅPER den passer! Men har mine tvil siden det ikke er stretch..
|
|
|
#8 |
|
Erfaren nok
|
|
|
|
#9 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp - bryllup 1 uke etter fødsel?Kom deg inn i kjolene og ta bilder! |
|
|
|
|
|
#11 |
|
My hips don't lie
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Come what may...
|
Sv: Hjelp - bryllup 1 uke etter fødsel?Var den like fin "live" som på bildet? :spent:
|
|
|
#13 |
|
Pauset
|
Sv: Hjelp - bryllup 1 uke etter fødsel?Hadde ikke giddet legge så mye i dette var jeg deg Guniss. ALLE vet du nettopp har født og er antagelig stum av beundring bare fordi du stiller. Sist redigert av Joika : 02-02-08 kl 10:43. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hjelp - bryllup 1 uke etter fødsel?Jeg tar ikke bilde med den på, med mage nei.
|
|
|
#16 |
|
Pauset
|
Hehe ok. Ja når den ikke er dyrere er det vel greit. |
|
|
|