|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Viser tenner
|
Sv: Gretne kvinnerDet må være meg de har forsket på!
|
|
|
#2 |
|
saftig
|
Sv: Gretne kvinner
Det har du jo rett i. Men en stor del av problemet kommer av at jeg har to snoozere til … Både enern og toern har store problemer med å stå opp om morgenen, og det er rene gå-sakte-aksjonen når de først står opp. Det skal sittes lenge på do, det skal dilles og dalles med klær og hva man skal ha på seg og ikke.
|
|
|
#3 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Gretne kvinnerSlemme, slemme kasia-mann.
|
|
|
|
#5 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gretne kvinnerJeg kjenner at jeg er litt morgengretten på Helten til safran jeg også. med-
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Tar en fot av gangen
Hvor: Havørnbyen
Sv: Gretne kvinnerDet er det dummeste jeg har hørt. Jeg skal vedde på at de hadde forhåndsbestemt hva de skulle frem til.
|
|
|
|
#10 |
|
villende
|
Sv: Gretne kvinner*fnis* Morgengretten er vel bare mellomnavnet mitt. Og mannen (som er A-menneske) har for lengst løst problemet men grinete og kjeftete kone om morgenen ved å la meg sove lengst + ha frokost og kaffe klar når jeg kommer ut av dusjen. Da får alle en mye bedre morgen. :bortskjemt: Jeg gjør det ikke med vilje, altså, det er bare så utrolig vondt å stå opp. De første ti minuttene etter jeg har våknet tror jeg faktisk jeg kunne skremt den skumleste bakgårdskatt bare ved å se på ham. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Gretne kvinnerJeg er morragretten fram til jeg kommer meg ut av senga.
|
|
|
#12 |
|
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
villende
|
Det skal sies at jeg nok er i den ekstreme enden av morgengretten. Noe jeg glatt innrømmer og overhodet ikke evner å gjøre noe med. Litt slitsomt for de som opplever meg om morgenen |
|
|
|
|
|
#14 |
|
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Erfaren
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hi hi, dette var faktisk som å lese om oss!
|
|
|
|
#17 |
|
Har fått viljen sin
|
Slik er min mann også - han står gjerne opp to timer før han må, bare for å se film før han skal på jobb. Dersom han sitter ved dataen reiser han seg lydig og gir den fra seg når jeg står opp og kommer med frokosten min. Minst mulig prating om morningen. Minst mulig av alt egentlig. Han begynner å lære |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Sær og kresen
|
|
|
#19 |
|
Har fått viljen sin
|
Jo. Jeg synes også det. Han er sånn som godt kan se 15 minutter av en film, vente et par dager, og så se 30 minutter til. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
villende
|
Mannen bruker faktisk tiden til å kose seg med snupp, han. Ser på det som litt ekstra kvalitetstid i en ellers litt for hektisk hverdag. De tar en dusj sammen (dvs. snupp herjer med dusjen mens mannen barberer seg) og lager frokost ”sammen” før jeg vekkes. Snupp forventer at det er pappa som står opp, for sånn har det alltid vært. De gangene jeg er den som står opp må han alltid innom å sjekke soverommet for å forsikre seg om at pappa ikke har gjemt seg der. |
|
|
|
![]() |
|
|