|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Queen of intentions...
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Communiòn
Jo takk.
![]() |
#42 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Communiòn
En til uvitende her.
![]() |
#43 |
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: CommuniònDet høres ut som om alt gikk bra. Jeg tenker selv mot mine barns første nattverd. Det blir om 4-5 år for sønnen min. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Viva la vida
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bergen
![]() Re: Sv: CommuniònJeg hadde noen bruksanvisning som min man motte leser før vår bryllup og guttene sine dåp, skal se vis jeg finner de.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: CommuniònMen altså, husker når jeg var liten og bodde i Spania. Så var jeg med en spansk venninne en gang på en sånn her commuión messe. Tror det var en av hennes fetter eller kusine som hadde sin primera comunión. Alle i kirken fikk dette brødet. Til og med lille meg som ikke var katolsk en gang.
![]() |
#46 |
Viva la vida
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bergen
![]() Re: Sv: Communiònhehe.. ja det er ikke ekte brød... hehehe.. meninge er ikke å bli matt i magen men en tu espiritu! |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Queen of intentions...
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
![]() Sv: CommuniònVicky 79: Min eldste ble døpt katolsk fordi vi skulle bli boende der nede. Det skjedde ikke, hun flyttet oppover med meg, og har egentlig ikke hatt noe forhold til religion før hun begynte med katekesen i fjor. Nå er hun stolt av å være katolikk, men ikke spesielt religiøs... Jeg spør henne, og andre katolikker, når jeg lurer på noe, men sånn veldig informert er jeg dog ikke. Jo, jeg burde nok satt meg mer inn i det, men så lenge jeg ikke er religiøs selv, føler jeg ikke akkurat for å løpe ned dørene i kirken.
![]() |
|
|