Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kona fikk stripperegning

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-02-08, 11:26   #41
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kona fikk stripperegning

Mannen min er voksen nok til å ta sine egne valg, og jeg kommer ikke dragende på skilsmissepapirer om han drar innom ei strippebule en gang i livet, samme hvor harry jeg selv synes det er. Dette med prostitusjon og lignende har jeg ikke tenkt tanken på, men etter denne tråden har jeg jo skjønt litt mer. Men jeg kjenner at jeg absolutt hadde blitt mer sint pga. pengene enn strippebulebesøket. Selv om jeg jo måtte tatt en alvorsprat med mennesket om hvordan man kan bruke 9000,- kroner på å se på et dansende kvinnemenneske. Mistankene hadde jo fort gått i retning utroskap.

Gammel 06-02-08, 11:39   #42
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er litt overrasket over at det er "penger, utroskap og dansende kvinnemennesker" og ikke skitten biznizz og utnyttelse som står i fokus.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-08, 11:47   #43
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Folk vet vel for lite om bransjen.

Gammel 06-02-08, 12:04   #44
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Jeg hadde først blitt så sjokkert over at han plutselig hadde blitt en så patetisk gubbe at han hadde gått på strippeklubb at jeg hadde måtte spurt ham om det var sant. Det ligger så langt fra hva mannen min, sånn som jeg kjenner ham, kunne funnet på å gjøre. Så hadde jeg blitt forbannet over at han hadde støttet en sånn industri med så mye penger.

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Pengebruken hadde selvsagt vært kjip men det å oppdage at jeg hadde kjent min egen mann så dårlig hadde vært ille.

I tillegg må jeg legge til at min mann kjenner min holdning på området også, så det ville vært et brudd på tilliten oss i mellom. Han hadde brutt noe som ligger grunnleggende i mine (og forsåvidt hans) holdninger - og dermed hadde det vært et ganske stort svik. Både etisk og økonomisk (siden vi har felles økonomi). Jeg hadde nok ikke klart å stole på ham igjen etter noe slikt, og dermed ville forholdet være dødsdømt. Heldigvis klarer jeg ikke i min mest kreative fantasi klare å se at mannen min plutselig ville funnet på noe slikt.

Gammel 06-02-08, 13:29   #45
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan vel egentlig bare signere aC, esme m. fl.

Jeg hadde ikke hatt problem med at mannen min hadde brukt 9000 kroner på seg selv fra mitt kredittkort, men hadde han brukt dem på stripping, hadde jeg neppe kommet over sjokket. Delvis fordi det ikke ville være likt ham på noe som helst slags vis, og delvis fordi det strider mot en hel drøss med prinsipper som jeg var overbevist om at vi delte.

Faktisk er det en så absurd tanke at mannen min skulle brukt penger på en strippebule, at dersom jeg plutselig så at det var trukket penger til stripping fra kortet, ville min første reaksjon være å bli sur på ham fordi han hadde mistet kortet uten å legge merke til det.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-08, 13:32   #46
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Faktisk er det en så absurd tanke at mannen min skulle brukt penger på en strippebule, at dersom jeg plutselig så at det var trukket penger til stripping fra kortet, ville min første reaksjon være å bli sur på ham fordi han hadde mistet kortet uten å legge merke til det.

Samme her, jeg hadde ikke klart å tro det.

Gammel 06-02-08, 13:53   #47
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Har ikke tenkt over det, kjenner at det egentlig bryr meg fint lite. Sorry.

Raring.

Brunsnegler skal man IKKE ta livet av, men bære pent ut av hagen, og fluer jages pent ut av vinduet, (var ikke det deg?), men kynisk utbytting av kvinner er helt ok?

Gammel 06-02-08, 14:02   #48
Slettet bruker
Passiv

Standard

Han skulle få betalt den regningen selv.

Og så skulle jeg mobbet ham for det i laaaang tid etterpå. *ond*

Svar med sitat
Gammel 06-02-08, 14:16   #49
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

kynisk utbytting av kvinner er helt ok?

Ja, selvsagt er det det.

Gammel 06-02-08, 14:42   #50
MorStine
*elsker ENGA*

MorStine sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Øvre Romerike
Blogginnlegg: 2
MorStine er populærMorStine er populærMorStine er populærMorStine er populær
Standard

Har vi ikke de siste årene sett strippere i media hevde at de bedriver kunst og derfor skal få statsstøtte? Kan vel ikke sammenlikne dem med prostituerete og narkotikahandlere? De er oppegående damer som mener de utdøver kunst på lik linje som skuespillere

Sist redigert av MorStine : 06-02-08 kl 14:51.
MorStine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-08, 14:46   #51
Kahlan
Bør lage seg en tittel selv

Kahlan sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Kahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populær
Standard

- skikkelig busted. "Neida kjære, jeg drakk ikke så mye og ble bare med fordi de andre dro meg med mens jeg protesterte vilt"

Gammel 06-02-08, 14:49   #52
Hannamoren

Hannamoren sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-08, 16:17   #53
Kahlan

Kahlan sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Kahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

:nix: Ikke ondt, driter man seg ut slik bør man absolutt mobbes

Gammel 06-02-08, 16:36   #54
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Mannen min er voksen nok til å ta sine egne valg, og jeg kommer ikke dragende på skilsmissepapirer om han drar innom ei strippebule en gang i livet, samme hvor harry jeg selv synes det er. Dette med prostitusjon og lignende har jeg ikke tenkt tanken på, men etter denne tråden har jeg jo skjønt litt mer. Men jeg kjenner at jeg absolutt hadde blitt mer sint pga. pengene enn strippebulebesøket. Selv om jeg jo måtte tatt en alvorsprat med mennesket om hvordan man kan bruke 9000,- kroner på å se på et dansende kvinnemenneske. Mistankene hadde jo fort gått i retning utroskap.

Mannen går faktisk "ofte" på strippeklubb fordi han jobber en del i Russland, og der er det del av businesskulturen at mennene drikker vodka og går på strippeklubb. Det gjør meg fint lite. Han synes ikke det er noe spennende uansett. Selvfølgelig hadde jeg blitt mistenksom hvis han hadde brukt 9000 kr, men det at han går på strippeklubb av og til bryr meg midt i ryggen. Så lenge han ikke joiner russerne på bordell etterpå er jeg fornøyd.

Gammel 06-02-08, 18:41   #55
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Jeg hadde blitt forbanna om LøveMannen hadde brukt mitt kredittkort uansett. Regningen hadde han pent måttet betale selv.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-08, 18:56   #56
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Mannen min hadde vel aldri komt på å gått på en strippeklubb. Han har mobbet meg ganske mye for at jeg og noen jenter var på strippeklubb i Mexico. Det var dobbel pris for damer å komme inn, og det var svært få lettkledde damer der, jeg så ingen.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-08, 19:02   #57
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Kona fikk stripperegning

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg kan vel egentlig bare signere aC, esme m. fl.

Jeg hadde ikke hatt problem med at mannen min hadde brukt 9000 kroner på seg selv fra mitt kredittkort, men hadde han brukt dem på stripping, hadde jeg neppe kommet over sjokket. Delvis fordi det ikke ville være likt ham på noe som helst slags vis, og delvis fordi det strider mot en hel drøss med prinsipper som jeg var overbevist om at vi delte.

Og jeg kan bare signere her, i grunn.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-12, 20:47   #58
Kanari
Nybegynner

Medlem siden: May 2012
Kanari har et hav av muligheter foran seg
Standard

NÅH, klarer jeg ikke dy meg lenger... Jeg er faktisk den omtalte kona her (eller, x-kona får man vel si nå). Herlig å være omtalt på nettet Beløpet var likt, to påfølgende kvelder. Jeg kontaktet strippeklubben og fant ut at beløpet var identisk med prisen for 40 min PRIVAT dans + 0,33 l champagne (herlig med litt bobler når han ser på et show må vite).
Laaaang historie kort: Jeg prøvde å stole på ham når han sa at det ikke stemte, og klaget derfor inn saken for Bankklagenemda. Gjorde det VELDIG tydelig at jeg forventet ærlighet i og med at jeg satte eget navn og rykte på spill for å "renvaske" ham. Klagen ble forkastet. 1 år etterpå skilte vi lag, og regningen ble trukket fra hans del av "oppgjøret" mellom oss. Ps. Han har aldri endret historie, men selvfølgelig mistenkte jeg ham for å ha vært utro/bestilt lapdance.

Jada, neida, så...

Kanari er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-12, 20:58   #59
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 638
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oj, men det høres jo ut som han ikke var så mye å spare på? Velkommen til forumet. (og husk at dette er helt åpent. Akkurat som du fant det her, så kan eksmann din finne det du skriver nå. )

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-12, 21:04   #60
Kanari
Nybegynner

Medlem siden: May 2012
Kanari har et hav av muligheter foran seg
Standard

Han har flere gode sider; den største er at han er en god og snill far for våre to fantastiske jenter <3 Men denne saken var dessverre en (dog den største) i rekken av saker som svekket tilliten min til ham. Manglende tillit fører til manglende respekt som igjen fører til manglende kjærlighet. Enkelt regnestykke. Nå ler jeg av saken selv, men det var ikke så artig når det stod på

Kanari er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:56.