Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Råd mot hangover?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-02-08, 21:34   #41
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Råd mot hangover?

Har vi TO fyllesyktråder her i PK-FP?

Skål!

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-08, 22:19   #42
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Stikke fingern i halsen er en lynkur om man føler seg dårlig. :tips:

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-08, 22:27   #43
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Stikke fingern i halsen er en lynkur om man føler seg dårlig. :tips:

:aldri gjort:

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-08, 22:31   #44
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Én Zyrtec før du drikker og én før du legger deg hjelper. Og å drikke mye vann (innimellom vinen, og før du legger deg), og å roe ned en stund før du legger deg. Og mye vann og cola dagen etter.

Opprinnelig lagt inn av Tosse, her.

Livet før og etter Zyrtec, sier jeg bare.

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Neivel? Hvorfor sier så mange at de har gode erfaringer med det da? Zyrtec reddet mitt feste-liv, for å si det mildt. Jeg var av typen som kunne ligge og spy i to dager etter en en bytur. Og jeg er langt i fra en stordrikker.

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Zyrtec er fantastisk. rett og slett!

Amen til alle innleggene over.

Jeg er alergisk mot alkohol, jeg kan bli kvalm og dårlig dagen derpå etter ett glass vin. Jeg sier som Tosse: Livet før og livet etter.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-08, 22:53   #45
Joika
Pauset

Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Alle er vel allergisk mot alkohol? Er derfor man blir full, er det ikke?

Gammel 10-02-08, 00:02   #46
ILY
Multitasker

ILY sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
ILY er populærILY er populærILY er populærILY er populærILY er populær
Standard

Når man snakker om zyrtec, blir dere fortere fulle og hensides dritings når dere tar det? En veninne av meg har tatt det noen ganger og hun sier hun blir så fort full og så forbaska full når hun har tatt zyrtec! Pyngla meg har ikke turt å prøve..

Gammel 10-02-08, 01:07   #47
007
© All rights reserved

007 sin avatar

007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Aner ikke. Noen tåler i alle fall alkohol bedre enn andre uten å bli dårlig av det.

Opprinnelig lagt inn av ILY, her.

Når man snakker om zyrtec, blir dere fortere fulle og hensides dritings når dere tar det? En veninne av meg har tatt det noen ganger og hun sier hun blir så fort full og så forbaska full når hun har tatt zyrtec! Pyngla meg har ikke turt å prøve..

Jeg blir ikke forterer full, og jeg tåler heller ikke mer. Jeg blir bare ikke dårlig dagen etter.

Gammel 10-02-08, 08:39   #48
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Nå? Hjalp det, mon tro?

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 09:52   #49
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Jeg mener dessuten at jeg fikk noe kvalmestillende av en korrupt lege en gang, og at det funket ganske bra. Men jeg husker ikke hva det het.

Afipran/primperan? Alt korrupt helsepersonell jeg kjenner, sverger til det. Ikke jeg, jeg er verken fyllesjuk eller korrupt. :ekkel:

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 20:35   #50
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her kommer rapport:

Det ble en heidundrende fest med vin og drinker i bøtter&spann.
Og i dag har jeg vært i helt fin form!

Hallelujah! Jeg er frelst! I love Zyrtec! (Placebo, my ass! ; )

Så takk for tips, alle sammen : D

Gammel 10-02-08, 20:37   #51
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Her kommer rapport:

Det ble en heidundrende fest med vin og drinker i bøtter&spann.
Og i dag har jeg vært i helt fin form!

Hallelujah! Jeg er frelst! I love Zyrtec! (Placebo, my ass! ; )

Så takk for tips, alle sammen : D

Velkommen til halleluja-klubben.

Gammel 11-02-08, 23:44   #52
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

- drikke like mye vann som alkohol

- spise litt før du legger deg

ullmor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-08, 10:25   #53
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei det stemmer ikke. En allergisk reaksjon er når immunforsvaret reagerer. Alkohol påvirker mange forskjellige reseptorer, bla i hjernen direkte.

Gammel 12-02-08, 11:16   #54
Joika
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Nei det stemmer ikke. En allergisk reaksjon er når immunforsvaret reagerer. Alkohol påvirker mange forskjellige reseptorer, bla i hjernen direkte.

Jada. Det jeg mener er at det er ingen som "tåler" alkohol i den forstand at det er bra og at man forblir upåvirket. Det er vel bare forskjellige grader av toleranse?

Gammel 12-02-08, 11:21   #55
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jada. Det jeg mener er at det er ingen som "tåler" alkohol i den forstand at det er bra og at man forblir upåvirket. Det er vel bare forskjellige grader av toleranse?

Om du mener at alle blir påvirket av alkohol bare dosen er høy nok, så stemmer det ja.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:34.