|
|||||||
| Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
kamerat
|
Sv: Boken som endret mitt livHvis det er åndssnobberi å mistenke at Dan Brown neppe ville maktet å forandre livet mitt, så vil jeg gjerne fortsette å være åndssnobb og gjøre Zoë matt.
|
|
|
#2 |
|
intro
|
Sv: Boken som endret mitt livPå en indirekte måte endret nok Gunnar Staalesens Varg Veum-krim Din, til døden livet mitt. Jeg syntes det var en knakende god bok da jeg leste den i 1994, en av de aller beste krimmene jeg hadde lest.
|
|
|
|
#3 |
|
By the Sea
|
Sv: Boken som endret mitt liv
Det er på ingen måte åndssnobberi å være sikker på at Dan Brown ikke ville forandret/påvirke livet ditt.
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Sv: Boken som endret mitt livForandret mitt liv er kanskje å ta i litt, men Jan Wieses Kvinnen som kledte seg naken for sin elskede er vel det nærmeste jeg kommer. En fantastisk bok som var en viktig bidragsyter til å bringe min vininteresse over i en nerdepsykose jeg håper jeg aldri kommer ut av. |
|
|
|
#5 |
|
Trøtt
|
Sv: Boken som endret mitt liv
En av mine absolutte favorittboeker!
2006 - 2012 - 2012 Sist redigert av Palmen : 14-02-08 kl 11:23. Årsak: fjernet en t |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Leser
|
Sv: Boken som endret mitt livJeg har mange bøker som har forandret meg, men ikke livet mitt. Jeg har ikke hatt lyst til å bli sykepleier når jeg leste om Florence Nightingale feks. Steinbeck kommer høyt opp på listen. Men også mye "faktabøker". "Mørke midt på dagen" er en bok jeg likte å lese veldig godt, "URO" og "Ingen Ingensteds". Jeg elsket å leste om Kristin Lavrandsdatter triologien, jeg var gravid med min eldste, syntes det passet godt å lese den da.
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell Sist redigert av him : 14-02-08 kl 11:20. Årsak: La til siste setning |
|
|
|
![]() |
| Emneord |
| yndlingslitteratur |
|
|