Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva fikk du til morsdagen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-02-08, 14:45   #1
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva fikk du til morsdagen?

Storesøter laga tre kjempefine kort og lillesøster hadde malt akvarell i barnehagen.
Mannen har i tillegg lovet meg hotellweekend i april som bursdags- og morsdagsgave.
Siden lillesøster fikk omgangssyken ble det en ganske rolig morsdagsfeiring.

Gammel 10-02-08, 11:45   #2
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Teomannen og jeg hadde følgende dialog på sengekanten i går kveld:

Jeg: "Du husker at det er morsdag i morgen, ikke sant?"
Han: "Morsdag?"
Jeg: "Ja. Jeg håper du har gaven klar og at jeg får frokost på senga og sånt."
Han:
Jeg:
Han:

Vi feirer ikke morsdag, med andre ord.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 12:08   #3
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Kjempe fin veske og Calvin Clain minatyr parfymeflasker.

Gammel 10-02-08, 12:12   #4
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg fikk blomster og vaffler til forkost.

Gammel 11-02-08, 23:29   #5
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

To timers ekstra søvn.

Gammel 10-02-08, 12:27   #6
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Ingenting

Jeg kjenner Sambo såpass at jeg egentlig ikke forventet noe, men på et merkelig vis er jeg skuffet og vonbroten likevel. Et lite "God morsdag" hadde hjulpet masse, det er jo tross alt min aller første. Og han har fått hint, jeg har tross alt kjøpt tulipaner til hans mor og sagt fra at vi skal dit for å levere blomstene på morsdagen.

Det er kanskje på beskjedplanet jeg har feilet? Jeg har jo som sagt hintet, men av erfaring så burde jeg vite at jeg skulle gitt klar beskjed. Vurderer å kjøre samme linje som Ms.Lee

Gammel 10-02-08, 12:30   #7
Føniks
padawan

Føniks sin avatar

Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg fikk blomster, kake og Super Mario Galaxy til Nintendo Wii. Storebror er veldig fornøyd og hat alt rukket å spille en stund.

Gammel 10-02-08, 12:40   #8
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Fikk lov å sove leeeeenge i dag. Møtte en glad gutt som gratulerte meg med morsdag også kom frøkna med pakke og kort. Gratumelere med dagen mamma.

Fikk et kjempefint bilde av ungene.

Gammel 10-02-08, 12:50   #9
Sokk
trøtt

Sokk sin avatar

Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Jeg fikk sove lenge, god frokost og gave som Storesøster selv hadde valgt ut i bokhandelen: "Mamma Mø prøver sklia".

Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 13:07   #10
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sokk, her.

Jeg fikk sove lenge, god frokost og gave som Storesøster selv hadde valgt ut i bokhandelen: "Mamma Mø prøver sklia".

Dette så jo veldig bra ut, når man ikke vet at 1) det var din tur til å sove lenge uansett og 2) at frokosten hovedsakelig bestod av kokte egg (og at du fikset melk til latten din selv).

For å svare på HI: Jeg fikk ingenting til morsdagen.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 13:11   #11
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Dette så jo veldig bra ut, når man ikke vet at 1) det var din tur til å sove lenge uansett og 2) at frokosten hovedsakelig bestod av kokte egg (og at du fikset melk til latten din selv).

Glemte det verste: og at far i huset forsvant på jobb like etter frokost. :legger vekk FP og knoter videre på artikkel:

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 13:11   #12
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gratulerer med dagen mødre.

Vi bruker ikke å feire morsdag, men i år er det et unntak. Vi har min far på besøk, og han har arrangert feiring. I går bakte han og jentene marsipankake og kjøpte gave. Dette inspirerte Juste slik at han kom hjem med en diger bukett med tulipaner.
I tilegg har jeg sovet lenge (det var min sovedag) og jeg har fått servert frokost ved spisebordet.

Ellers vil jeg i anledning dagen dra frem Modne Mødres 4.bud;

Sitat:

4. Hvis du vil at noen skal forstå hva du mener, så må du SI det!

Ikke hinte.
Ikke tenke VELDIG hardt inni deg mens du rynker pannen.
Ikke skramle med grytene.

(Hvis noen vil hinte her i huset, får de gå på rommet sitt og gjøre det!)

Har dere forventninger til dagen (eller andre dager), fortell om det i klartekst til mann og barn. Det er den beste måten å sørge for at dagen blir fin, både for en selv og de(n) en har forventninger til.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 13:24   #13
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Har dere forventninger til dagen (eller andre dager), fortell om det i klartekst til mann og barn. Det er den beste måten å sørge for at dagen blir fin, både for en selv og de(n) en har forventninger til.

:dulter hardt på Heiko:

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 14:04   #14
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Heiko

Ellers vil jeg i anledning dagen dra frem Modne Mødres 4.bud;

Finnes det noen bud for Modne Mødre? Aner meg at de kanskje er på et annet forum :løpe inn dit for å sjekke:

Jeg er egentlig fullstendig klar over at hinting ikke virker, ikke en gang veldig tydelig hinting. Nå forventet jeg jo ikke noe gaver eller blomster, men jeg mener at med all reklamen og artiklene om morsdag i media så kunne jeg i alle fall fått en klem og et kyss og ønske om god morsdag

Gammel 10-02-08, 20:44   #15
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Peaches, her.

Finnes det noen bud for Modne Mødre? Aner meg at de kanskje er på et annet forum :løpe inn dit for å sjekke:

De har sin opprinnelse på et annet forum, men de av oss som var med på å formulere og velge dem ut er i stor grad de samme som var med på å starte opp FP, så de må kunne sies å være veldig relevante her også. Morsdagen bør være en like god anledning som noe annet til å trekke dem frem igjen - du kan lese dem i denne tråden.

Gammel 11-02-08, 01:19   #16
Juste
Populærkulturjunkie

Juste sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Vi bruker ikke å feire morsdag, men i år er det et unntak. Vi har min far på besøk, og han har arrangert feiring. I går bakte han og jentene marsipankake og kjøpte gave. Dette inspirerte Juste slik at han kom hjem med en diger bukett med tulipaner.

Ja, enda er du da vitterlig ikke moren min så jeg lurer litt på hvorfor jeg egentlig gjorde det?

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 08:51   #17
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk sove lenge, ikke kort eller frokost, men beskjed på fredag om at jeg skulle få gave, den var bare forsinket Jeg gleder meg veldig til den, men skulle ønske den kom i går I følge søsteren til sambo kommer jeg til å bli overlykkelig.. hmmm

Og av knerten har jeg fått noe som minner mistenkelig om halsbetennelse. Så han og jeg er hjemme i dag og "koser oss", NOT! Jeg hater å være syk og i tillegg har jeg dårlig samvittighet overfor knerten som ikke har noen å leke med.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 21:44   #18
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Juste, her.

Ja, enda er du da vitterlig ikke moren min så jeg lurer litt på hvorfor jeg egentlig gjorde det?

Jøss! Juste, nå også som dramaqueen.

Hvorfor du gjorde det? Fordi jeg er knusebedårende søt og sjarmerende.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 19:37   #19
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Frokost på senga.

Gammel 10-02-08, 12:37   #20
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Ingen barn er hjemme her akkurat nå, men alle kommer i ettermiddag.

Vi var i 30 årslag i går, så morsdagsfeiringen blir litt senere i dag.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:11.