Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Vinterferieplaner?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Se resultatene: Kva skal du i vinterferien?
Vinterferie kva er det? Her er det jobb /skule og bhg som vanlig! 36 37,89%
Alle mann fri-og ut på tur! 13 13,68%
Alle mann fri, men vi blir heime. 9 9,47%
Mor heime med barn,far jobbe jobbe.. 13 13,68%
Far heime med barn,mor jobbe jobbe.. 3 3,16%
Mor ut på tur med/uten barn,far jobbe.. 3 3,16%
Far ut på tur med/uten barn,mor jobbe.. 1 1,05%
Far og mor jobbe, barna på tur til besteforeldre/event.andre 5 5,26%
Dustepoll(hehe) 3 3,16%
Annet 17 17,89%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 95. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-02-08, 13:48   #41
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Vinterferieplaner?

Jeg skal være hjemme med storesøster. Lillesøster skal være i barnehagen og mannen på jobb.
Storesøster trenger litt kvalitetstid sammen med en voksen og derfor skal vi bruke vinterferien til basseng, kino, kafe, tur etc.

Gammel 11-02-08, 14:49   #42
Shakira
My hips don't lie

Shakira sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
Shakira er populærShakira er populærShakira er populær
Standard

Jeg håper å føde i vinterferien, men det kan jo ikke jeg bestemme...hehe

Vi har ingen planer hvertfall, jeg er hjemmeværende og barna har skolefri. Skal bare kose oss masse vi.

Mannen skal jobbe.

Shakira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 15:05   #43
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Vinterferieplaner?

...

Sist redigert av Aminta : 12-02-08 kl 10:14.
Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 16:00   #44
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi vet ikke helt hvordan det blir.
Her er vinterferien uka før påske, så det blir 2 1/2 uke fri for ungene.
Jeg tar nok noe avspassering. Kanskje se om jeg får tak i billige billetter til Kreta?

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 16:25   #45
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Første del av ferien hele familien på Oslotur, andre del mor og skoleungene og barnehagebarnet hjemme.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 16:41   #46
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mor skal føde.
Hannah skal i bhg.
Mann skal jobbe. (delvis)

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 17:32   #47
Maya80
Bør lage seg en tittel selv

Maya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populær
Standard

Alle hjemme, bortsett fra elste som har uka si hos pappan. Vi har ikke noen store planer, blir dagsturer.

Maya80 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-08, 17:59   #48
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg jobber med ferieturistene, så jeg skal ikke ha vinterferie nei. Ungene går i barnehagen, som vanlig.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-08, 18:03   #49
Stellebord

Stellebord sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi skal på kjærestetur til Praha rett før påske. Så blir det to uker fri for alle sammen. Siden vi nettopp har kjøpt ny leilighet som blant annet trenger nytt..eh, alt - så blir det nok mye oppussing i vinterferien.

Stellebord er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-08, 19:27   #50
Skytte

Skytte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Jobb og barnehage. Det eneste jeg merker vinterferien på, er færre bussavganger til jobb.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-08, 19:41   #51
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vinterferien-planer?

Fordelen med at begge er lærere er nettopp sånne uker, det blir tur til svigers i Surnadal, tur og ski og leking med fetterne!

Gammel 12-02-08, 20:33   #52
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vinterferien-planer?

Barna har fri fra SFO og BH torsdag og fredag. Eldste er på fotballskole mandag-onsdag. Jeg og sambo jobber mandag, tirsdag og onsdag. Onsdag etter jobb drar vi til Oppdal på vinterferie, og blir der til søndag.

Det var planen i alle fall...... og nå forkludres den.
Etter 1 time og 10 min på jobb fikk jeg tlf om sykt barn i BH som kaster opp. Så da måtte jeg hjem, og blir hjemme med henne i morgen og siden formen er noe slakk. Så spørst det. Skal vi tørre å dra på den planlagte ferien som vi alle gleder oss mye til, eller kommer vi bare til å spy alle mann etterhvert utover i uka / helga??? Noen synske som ser løsningen? Meld gjerne fra.....

Gammel 12-02-08, 20:38   #53
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Litt av hvert. Vi skal på hytten til noen venner den første helgen alle sammen, så blir jeg igjen noen dager mens Mr. Norway jobber, og så jobber jeg også de siste to dagene. Så jentene har fri tre dager, og bhg/SFO siste 2 dg.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-08, 00:20   #54
Blånn

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Vi har vært en langhelg på hytta. Resten av uka skal jeg kose meg hjemme (nok å gjøre) mens mann og barn er der de pleier å være. Jeg må jobbe en av dagene også.

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-08, 07:12   #55
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Her går der i oppussing, i allefall til en viss grad for min del. (hjernrystelse)
Det var meningen jeg skulle gjøre mye mer, så det endte med at mannen min har tatt noen fridager dene uken så vi rekker å bli ferdig.
(men han har overført 13 dager med ferie fra i fjor så han har noen dager å ta av)
Det er rommet til mellomste vi tar, han vet ingen ting og er på vinterferie hos farmor i Sverige.
Minsten er i barnehagen og eldste bare er sløv (som en vanlig 13 åring med andre ord)

Gammel 19-02-08, 09:50   #56
amo

amo sin avatar

amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Storesøs kommer hjem et par dager, og mellombror har skolefri. Mannen og jeg avspaserer og jobber litt redusert denne uken.
Planen i dag var å dra opp å stå på ski, men pga. uvær er skitrekkene stengt.
Da får vi prøve å dra opp på torsdag, men værmeldingene er ikke noe særlig lovende da heller.

Vi har nytt gulv til kjøkkenet og gangene liggende. Har lagt nede i gangen siden november.Kanskje vi bør begynne å legge gulv? Nææ, det er så tiltak å starte.

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-08, 09:51   #57
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Mannen skal jobbe, Lille skal i barnehagen og jeg skal være hjemme og studere og lete etter jobb som vanlig.

Gammel 19-02-08, 21:15   #58
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sparer feriedagene til det blir påske og sol jeg

Gammel 19-02-08, 22:57   #59
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Her slapper vi av hjemme da junior er nyoperert i låret sitt.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-08, 23:43   #60
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

Hvor: Trondheim
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Ingen alternativer for egoister i pollen?

Mor har fri, barna er deltid i barnehagen og far forsover seg hver morgen for mor har ikke på vekkerklokka og sparker ham i leggen til han står opp.

mumrik er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:51.