Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hytte!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Se resultatene: Har du hytte eller tilgang til hytte?
Vi har hytte, både ved sjøen og på fjellet. 8 4,94%
Vi har hytte ved sjøen. 14 8,64%
Vi har hytte på fjellet. 21 12,96%
Vi har tilgang til hytte gjennom jobben 29 17,90%
Vi har ikkje, men mine foreldre har. Låner den. 46 28,40%
Vi har ikkje,men svigers har. Låner den. 39 24,07%
Vi har ikkje, men låner hytta til div. venner og slekt 9 5,56%
Vi har hytte, men bruker den aldri. 0 0%
Ikkje ti ville hester får meg til å ville investere i hytte. 16 9,88%
Har ikkje hytte, eller tilgang til hytte, men har så lyst på! 23 14,20%
Har altfor mange hytter, vi, og har lyst¨å kvitte oss med ei el. fleire av dei. 2 1,23%
Hytte, kva er det? Aldri hørt om! 2 1,23%
Annet! 11 6,79%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 162. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-02-08, 14:04   #1
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hytte!

Både mine foreldre og svigers har hytte på fjellet. Til våren skal mine foreldre bygge ny hytte og da ligger de to hyttene i samme området. Den gamle hytta lå uansett ikke så bra til. Vi disponerer begge hyttene ganske fritt. Jeg elsker hytteturer og liker godt fjellet. Nå for tiden er det den eneste sjansen vår til å få en liten bit vinter.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 14:48   #2
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har kjøpt hytta til foreldrene mine på fjellet. Jeg har vært der stort sett hver påske og mange turer resten av året siden jeg var liten, så det er fantastisk å vite at vi nå eier den.

noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 14:51   #3
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Har ikke egen hytte, men svigers har ei på fjellet som vi disponerer fritt, og snart ei ved sjøen som vi også kommer til å få bruke.

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 14:56   #4
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Vi har hyttetomt ved kysten, men har ikke råd til å bygge hytte på den. Både foreldre, svigermor og søsken bor der så vi bor hos dem når vi er der.
Et vennepar har hytte på fjellet så vi kan låne den eller dra sammen med dem når vi vil.

Gammel 11-02-08, 14:59   #5
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Foreldrene mine har hytte ved fjorden, men nå er det noen år siden jeg var der sist. Med en funkis i familien er det litt vanskelig med stier og sånt. En potensiell ny kampsak: bilvei og ramper til alle hytter!

Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 15:03   #6
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi bor rett ved Oslofjorden, og har hytte i skogsterreng. Kort vei til alpinalegg og skiløyper. Det er godt med snø der om vinteren, og ett lite tjern rett ved hytta som sikrer bading, fisking og kanopadling sommerstid.

Hytta vår ligger 1t 45 min kjøring hjemmefra. Helt glimrende.

Dessuten har jeg tilgang på hytte via jobben også. Men den benytter vi aldri. Vi skal dit for første gang nå til helgen, og da etter invitasjon fra noen kolleger av meg, som også er gode venner av oss.

Gammel 11-02-08, 15:11   #7
Helle
Har glorien til vask.

Helle sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Helle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi har ikke, men bruker tante og onkel sin. Den får vi bruke så mye vi vil. Det er vi som er der mest.

Helle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 16:04   #8
ILY
Multitasker

ILY sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
ILY er populærILY er populærILY er populærILY er populærILY er populær
Standard

Mine foreldre har hytte på "fjellet" i nærheten av stor alpinbygd De bruker den ofte selv,men vi står fritt til å bruke den når det passer oss. Med eller uten dem Hytta har strøm, innlagt vann og dusj så her har vi det meste!
Vi har også tilgang på en hytte ved sjøen som bestemor eier. Den får vi også bruke når vi vil om den ikke er bortlånt.
Min svigermor og mann har 2 sommerhus på Azorene som vi også får disponere
Så her er det ikke mangel på alternativer som er problemet,men heller mangel på tid til å reise bort..Får ikke utnyttet dem så mye som vi kunne tenkt oss,men i vinterferien håper vi å få til en hyttetur

Gammel 11-02-08, 16:34   #9
Shakira
My hips don't lie

Shakira sin avatar

Hvor: Hadeland
Shakira er populærShakira er populærShakira er populær
Standard

Har ikke hytte, eller tilgang på hytte. Men har så lyst på.

Shakira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 16:37   #10
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Har ikkje hytte,eller tilgang til hytte, men har så lyst på!

Ved sjøen!!

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 16:38   #11
Shakira
My hips don't lie

Shakira sin avatar

Hvor: Hadeland
Shakira er populærShakira er populærShakira er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bella76, her.

Har ikkje hytte,eller tilgang til hytte, men har så lyst på!

Ved sjøen!!

Gjerne ved sjøen ja.

Shakira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 16:41   #12
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi bor sånn til at huset vårt er som en hytte ved sjøen. Skal jeg til fjells vil jeg helst bo på hotell og da aller helst med leilighet ved/i hotellet sånn at vi kan ha fullpensjon og svømmebasseng tilgjengelig og alt med seg og samtidig være i fred i leiligheten.

Vi kan vel i prinsippet også få leie hytte gjennom jobben begge to, men vi har aldri prøvd.

Jeg kunne ikke tenke meg hytte selv. Ikke tale om at jeg vil ha noe mer å vedlikeholde på, ikke vil jeg bruke penger på det heller og føle meg forpliktet til å dra på hytta når jeg egentlig heller har lyst til noe annet.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 17:14   #13
Blånn
Bør lage seg en tittel selv

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Foreldrene mine har bygd hytte. Den er det stort sett bare vi og broren min sin familie som bruker (rart å si broren min sin familie... de ble tre på torsdag). Foreldrene mine bor i utlandet og bruker den når de er på ferie her i landet.

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 17:28   #14
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Ny jobben til mann har hytte i sverige. Den er ofte opptatt i jakt sesongen, men ellers er det ikke så mange som bruker den
- Vi har tilgang til hytte gjennom jobben

Svigermor solgte hytta på en øy på helgelandskysten i høst. Vi ville ikke gå inn i den. Når svigerfar døde.
Er eternitt hus så en del som må gjørest med den. Og vi har nok med vårt hus.

vi har tilgang til hytter i sverige, på fjellet og ved sjøen, manns familie

Ikkje ti ville hester får meg til å ville invistere i hytte.

Har tilgang til 4 hytter i finnmark og...

Sist redigert av Honda : 11-02-08 kl 18:11.
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 18:12   #15
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har hytte på fjellet, og både mor og svigers har hytte ved sjøen, som vi kan låne.

Gammel 11-02-08, 18:17   #16
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det kunne ikke ramle meg inn å kjøpe hytte, samme hvor god råd jeg skulle komme til å få. Jeg har ikke noe mot å være på andres hytter innimellom, men det er ingen i familien som har, så det begrenser seg til en og annen tur med venner som har tilgang.

Gammel 11-02-08, 18:28   #17
Maya80
Bør lage seg en tittel selv

Maya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populær
Standard

Svigers har hytte i kragerø, som vi kan låne når vi måtte ønske.

Maya80 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 19:23   #18
maribo
Alltid like optimist

maribo sin avatar

Hvor: Orkdal
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi har ikke, men svigers har - ved sjøen. En drøy times biltur herfra. Den kan vi låne når det passer oss
Foreldene mine har sånn diiiger campingvogn med spikertelt oppi fjellet på Oppdal, og den får vi låne når vi vil

Gammel 11-02-08, 21:00   #19
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mine foreldre har hytte ved sjø og på fjellet. Svigers har på fjellet. Vi benytter alle hyttene, men svigers fjellhytte er nærmest.

Vi ønsker oss egen da, men det ligger nok langt frem.

Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 23:42   #20
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Vi har ikke hytte ei tilgang til hytte. Men vi har begge veldig lyst på en. Men stakkars mannen har slitt så med vond rygg i hele vinter så vi tørr ikke begynne med så store prosjekter.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:53.