Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hytte!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Se resultatene: Har du hytte eller tilgang til hytte?
Vi har hytte, både ved sjøen og på fjellet. 8 4,94%
Vi har hytte ved sjøen. 14 8,64%
Vi har hytte på fjellet. 21 12,96%
Vi har tilgang til hytte gjennom jobben 29 17,90%
Vi har ikkje, men mine foreldre har. Låner den. 46 28,40%
Vi har ikkje,men svigers har. Låner den. 39 24,07%
Vi har ikkje, men låner hytta til div. venner og slekt 9 5,56%
Vi har hytte, men bruker den aldri. 0 0%
Ikkje ti ville hester får meg til å ville investere i hytte. 16 9,88%
Har ikkje hytte, eller tilgang til hytte, men har så lyst på! 23 14,20%
Har altfor mange hytter, vi, og har lyst¨å kvitte oss med ei el. fleire av dei. 2 1,23%
Hytte, kva er det? Aldri hørt om! 2 1,23%
Annet! 11 6,79%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 162. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-02-08, 17:12   #41
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hytte!

Har hytte på fjellet, og både mor og svigers har hytte ved sjøen, som vi kan låne.

Gammel 11-02-08, 17:17   #42
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det kunne ikke ramle meg inn å kjøpe hytte, samme hvor god råd jeg skulle komme til å få. Jeg har ikke noe mot å være på andres hytter innimellom, men det er ingen i familien som har, så det begrenser seg til en og annen tur med venner som har tilgang.

Gammel 11-02-08, 17:28   #43
Maya80
Bør lage seg en tittel selv

Maya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populær
Standard

Svigers har hytte i kragerø, som vi kan låne når vi måtte ønske.

Maya80 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 18:23   #44
maribo
Alltid like optimist

maribo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi har ikke, men svigers har - ved sjøen. En drøy times biltur herfra. Den kan vi låne når det passer oss
Foreldene mine har sånn diiiger campingvogn med spikertelt oppi fjellet på Oppdal, og den får vi låne når vi vil

Gammel 11-02-08, 19:20   #45
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Vi har hytte på fjellet. Valdres.
Eier den sammen med svigers og søstra til mannen min.

Gammel 11-02-08, 19:47   #46
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Hytte på fjellet!

Gammel 11-02-08, 19:50   #47
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har ikke hytte, og ingen i min eller Gubbens familie har. Vi er på hyttetur en gang hvert jubelår, men heller sjelden. Har egentlig ikke sånn veldig lyst på heller. Hadde ikke gjort noe om noen av søsknene våre hadde skaffet seg så vi kunne lånt litt oftere enn hvert jubeår heller, da.

Gammel 11-02-08, 19:52   #48
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det kunne ikke ramle meg inn å kjøpe hytte, samme hvor god råd jeg skulle komme til å få. Jeg har ikke noe mot å være på andres hytter innimellom, men det er ingen i familien som har, så det begrenser seg til en og annen tur med venner som har tilgang.

Hytte kan jeg ikke se for meg at vi skal ha noen gang.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 20:00   #49
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mine foreldre har hytte ved sjø og på fjellet. Svigers har på fjellet. Vi benytter alle hyttene, men svigers fjellhytte er nærmest.

Vi ønsker oss egen da, men det ligger nok langt frem.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 22:40   #50
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Solgte hytta, vi. Litt trist, ja men det var så mye som skulle gjøres som kostet masse penger og tid så vi gjorde ikke annet enn å jobbe og slite på hytta også og vi har mer enn nok å gjøre hjemme også så om samlivet skulle bevares så måtte vi det...

Nå bruker vi heller de pengene på en årlig sydentur for alle 4 og en langveekend for meg og gubben i året og vi har vel aldri hatt det bedre enn nå.

Gammel 11-02-08, 22:42   #51
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Vi har ikke hytte ei tilgang til hytte. Men vi har begge veldig lyst på en. Men stakkars mannen har slitt så med vond rygg i hele vinter så vi tørr ikke begynne med så store prosjekter.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 22:45   #52
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har ikke hytte, men mine svigerforeldre har. Vi er der ikke så mange ganger pr år, men trives veldig godt når vi først er der.
Min barndomshytte ble solgt for vel ti år siden. Jeg fikk tilbud om å overta den, men takket nei den gang. Jeg kunne ikke i min villeste fantasi forestille meg at jeg ville få lyst til å tilbringe helger på hytta i en alder av tredve år.

Nå angrer jeg meg fryktelig(!), men en skal jo ikke gråte over spilt melk ...

Jobben har forresten to hytter, men når jobben er et av landets største sykehus hjelper det fint lite.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 22:57   #53
Cascaye
Miss Distriktsnorge

Cascaye sin avatar

Hvor: Akershus
Cascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg sikler på hytte ved sjøen. Type Hvaler med utsikt mot ytre Oslofjord og litt standard. *kravstor*
Har ikke tilgang til hytte.

Cascaye er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-08, 00:07   #54
Elin

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Hytte både ved sjøen og fjellet. Brukes mye!

Gammel 12-02-08, 06:05   #55
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Vi har hytte på fjellet, bruker den altfor sjelden.

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-08, 09:48   #56
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Vi har hytte på fjellet. Vi bruker den mye, annenhver helg nå i vinterhalvåret og ellers i de fleste ferier.

Gammel 12-02-08, 10:04   #57
Fluke

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Foreldrene mine har hytte på fjellet. Jobben min har hytte på fjellet og ved sjøen. Vi har også tilgang til hytte ved sjøen gjennom pappas jobb.
Vi bruker dem.

Vet ikke helt hva jeg skal krysse av.

Gammel 12-02-08, 10:06   #58
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Foreldrene mine har ved sjøen og på fjellet, og vi bruker de ofte.
Og min søster og jeg + menn har kjøpt hytte ved sjøen som vi driver å pusser opp.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-08, 10:35   #59
Honey
Aktiv

Honey imponerer mange og er sikkert smartHoney imponerer mange og er sikkert smartHoney imponerer mange og er sikkert smartHoney imponerer mange og er sikkert smartHoney imponerer mange og er sikkert smartHoney imponerer mange og er sikkert smartHoney imponerer mange og er sikkert smartHoney imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sviger har "hytte" i Danmark som vi låner når vi vil. Det blir ikke så ofte som vi ønsker, siden vi må planlegge med båtenturen i god tid. Men i løpet av sommeren blir svigers nye prosjekt ferdig, så da kommer vi nok til å bruke en av leilighetene regelmessig. Det er ved sjøen bare 1,5 time fra Oslo.

Honey er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-08, 12:36   #60
Lykkex3
Superaktiv

Lykkex3 sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Lykkex3 er populærLykkex3 er populærLykkex3 er populær
Standard

Har hytte ved sjøen (vi kan iallefall se den hehe). Her er vi alle helgene på våren, og bor der i hele sommerferien. Mannen pendler til jobb og det fungerer utmerket. Vårt lille jordbærsted!

Lykkex3 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:32.