|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
| Se resultatene: Har du hytte eller tilgang til hytte? | |||
| Vi har hytte, både ved sjøen og på fjellet. |
|
8 | 4,94% |
| Vi har hytte ved sjøen. |
|
14 | 8,64% |
| Vi har hytte på fjellet. |
|
21 | 12,96% |
| Vi har tilgang til hytte gjennom jobben |
|
29 | 17,90% |
| Vi har ikkje, men mine foreldre har. Låner den. |
|
46 | 28,40% |
| Vi har ikkje,men svigers har. Låner den. |
|
39 | 24,07% |
| Vi har ikkje, men låner hytta til div. venner og slekt |
|
9 | 5,56% |
| Vi har hytte, men bruker den aldri. |
|
0 | 0% |
| Ikkje ti ville hester får meg til å ville investere i hytte. |
|
16 | 9,88% |
| Har ikkje hytte, eller tilgang til hytte, men har så lyst på! |
|
23 | 14,20% |
| Har altfor mange hytter, vi, og har lyst¨å kvitte oss med ei el. fleire av dei. |
|
2 | 1,23% |
| Hytte, kva er det? Aldri hørt om! |
|
2 | 1,23% |
| Annet! |
|
11 | 6,79% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 162. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Borte
|
Sv: Hytte!Både mine foreldre og svigers har hytte på fjellet. Til våren skal mine foreldre bygge ny hytte og da ligger de to hyttene i samme området. Den gamle hytta lå uansett ikke så bra til. Vi disponerer begge hyttene ganske fritt. Jeg elsker hytteturer og liker godt fjellet. Nå for tiden er det den eneste sjansen vår til å få en liten bit vinter.
|
|
|
#2 |
|
This is normal!
|
Sv: Hytte!Vi har kjøpt hytta til foreldrene mine på fjellet. Jeg har vært der stort sett hver påske og mange turer resten av året siden jeg var liten, så det er fantastisk å vite at vi nå eier den. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hytte!Har ikke egen hytte, men svigers har ei på fjellet som vi disponerer fritt, og snart ei ved sjøen som vi også kommer til å få bruke. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Sv: Hytte!Vi har hyttetomt ved kysten, men har ikke råd til å bygge hytte på den. Både foreldre, svigermor og søsken bor der så vi bor hos dem når vi er der.
|
|
|
#5 |
|
Kald på føttene
|
Sv: Hytte!Foreldrene mine har hytte ved fjorden, men nå er det noen år siden jeg var der sist. Med en funkis i familien er det litt vanskelig med stier og sånt. En potensiell ny kampsak: bilvei og ramper til alle hytter! |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hytte!Vi bor rett ved Oslofjorden, og har hytte i skogsterreng. Kort vei til alpinalegg og skiløyper. Det er godt med snø der om vinteren, og ett lite tjern rett ved hytta som sikrer bading, fisking og kanopadling sommerstid.
|
|
|
#7 |
|
Har glorien til vask.
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hytte!Vi har ikke, men bruker tante og onkel sin. Den får vi bruke så mye vi vil. Det er vi som er der mest.
|
|
|
#8 |
|
Multitasker
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hytte!Mine foreldre har hytte på "fjellet" i nærheten av stor alpinbygd
|
|
|
#9 |
|
My hips don't lie
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hytte!Har ikke hytte, eller tilgang på hytte. Men har så lyst på. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Nå også i farger
Sv: Hytte!Har ikkje hytte,eller tilgang til hytte, men har så lyst på! |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Hytte!Vi bor sånn til at huset vårt er som en hytte ved sjøen. Skal jeg til fjells vil jeg helst bo på hotell og da aller helst med leilighet ved/i hotellet sånn at vi kan ha fullpensjon og svømmebasseng tilgjengelig og alt med seg og samtidig være i fred i leiligheten.
|
|
|
#13 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hytte!Foreldrene mine har bygd hytte. Den er det stort sett bare vi og broren min sin familie som bruker (rart å si broren min sin familie... de ble tre på torsdag). Foreldrene mine bor i utlandet og bruker den når de er på ferie her i landet.
|
|
|
#14 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Sv: Hytte!Ny jobben til mann har hytte i sverige. Den er ofte opptatt i jakt sesongen, men ellers er det ikke så mange som bruker den
Sist redigert av Honda : 11-02-08 kl 18:11. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
flisespikker
|
Sv: Hytte!Det kunne ikke ramle meg inn å kjøpe hytte, samme hvor god råd jeg skulle komme til å få. Jeg har ikke noe mot å være på andres hytter innimellom, men det er ingen i familien som har, så det begrenser seg til en og annen tur med venner som har tilgang.
|
|
|
#17 |
|
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hytte!Svigers har hytte i kragerø, som vi kan låne når vi måtte ønske. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Alltid like optimist
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hytte!Vi har ikke, men svigers har - ved sjøen. En drøy times biltur herfra. Den kan vi låne når det passer oss
|
|
|
#19 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Hytte!Mine foreldre har hytte ved sjø og på fjellet. Svigers har på fjellet. Vi benytter alle hyttene, men svigers fjellhytte er nærmest.
|
|
|
#20 |
|
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
Sv: Hytte!Vi har ikke hytte ei tilgang til hytte. Men vi har begge veldig lyst på en. Men stakkars mannen har slitt så med vond rygg i hele vinter så vi tørr ikke begynne med så store prosjekter.
|
![]() |
|
|