|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#42 |
|
padawan
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er planen for Valentine-dagen?Ingenting. Den hører ikke til dager som er spesielle her i huset.
|
|
|
#43 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Hva er planen for Valentine-dagen?Jeg skulle gjerne ha feiret litt, men mannen synes det er tåpelig, og det er jo en ærlig sak. Jeg har riktignok en bukett røde roser innkjøpt før morsdag (heller ikke i anledning denne), som jeg skal prøve å få litt liv i. Siden mannen synes dagen er noe tull, gidder jeg heller ikke anstrenge meg for ham. Dere skulle ha sett ansiktet hans da jeg lagde "kjøttboller ala lady og landstrykeren" til middag her en dag, og fortalte at oppskriften var fra siste Kamille, med tema Valentines! Måtte forsikre ham om at det IKKE var valentinsdag akkurat den dagen, og at jeg hadde laget det fordi det så godt og barnevennlig ut
|
|
|
#45 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Hva er planen for Valentine-dagen?Vi skal i skogen med noen venner av oss og grille pølser og leke med lommelykter. Deretter skal ztjerna i seng og jeg og mannen skal spise en (litt) bedre middag med (veldig) god dessert. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er planen for Valentine-dagen?Vet ikke. Vi har vel ingen planer.
|
![]() |
|
|