Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hva er planen for Valentine-dagen?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-02-08, 11:59   #41
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er planen for Valentine-dagen?

Vi feirer ikke noe særlig, men jeg regner med at jeg får en blomsterkvast..

Gammel 14-02-08, 12:01   #42
Føniks
padawan

Føniks sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ingenting. Den hører ikke til dager som er spesielle her i huset.

Gammel 14-02-08, 12:08   #43
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg skulle gjerne ha feiret litt, men mannen synes det er tåpelig, og det er jo en ærlig sak. Jeg har riktignok en bukett røde roser innkjøpt før morsdag (heller ikke i anledning denne), som jeg skal prøve å få litt liv i. Siden mannen synes dagen er noe tull, gidder jeg heller ikke anstrenge meg for ham. Dere skulle ha sett ansiktet hans da jeg lagde "kjøttboller ala lady og landstrykeren" til middag her en dag, og fortalte at oppskriften var fra siste Kamille, med tema Valentines! Måtte forsikre ham om at det IKKE var valentinsdag akkurat den dagen, og at jeg hadde laget det fordi det så godt og barnevennlig ut

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-08, 12:17   #44
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Mannen min skal på svømmetrening med Storebror. Jeg skal være hjemme og vaske klær og pakke.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-08, 12:23   #45
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Vi skal i skogen med noen venner av oss og grille pølser og leke med lommelykter. Deretter skal ztjerna i seng og jeg og mannen skal spise en (litt) bedre middag med (veldig) god dessert.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-08, 12:47   #46
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jeg skal på kino med Skilpadda. :flyfille:

Gammel 14-02-08, 12:52   #47
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vet ikke. Vi har vel ingen planer.

Men jeg tenkte jeg skulle kjøpe med noen blomster hjem til min kjære i dag.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:43.