|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#9 |
|
Epikur
|
Sv: Hvor lenge har dere brukt FP?Jeg er medlem nummer 3, om jeg ikke husker feil. Kom med Mayflower.
|
|
|
#11 |
|
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor lenge har dere brukt FP?
Du var Leonardo DiCaprio som stod heilt fremst og ropte: "I´m the king of the world", medan eg stod litt lenger bak i Mayflower og himla med augene. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
flisespikker
|
Sv: Hvor lenge har dere brukt FP?
|
|
|
#14 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Hvor lenge har dere brukt FP?Jeg har vært her en stund, men det varierer hvor aktiv jeg er.. Husker ikke når, men det ser vi jo når jeg poster dette innlegget |
|
|
|
|
|
#15 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hvor lenge har dere brukt FP?Jeg var med ganske fra starten av. Husker ikke medlemstallet mitt, så jeg skriver et innlegg nå slik at jeg kan sjekke.
|
|
|
|
#17 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Hvor lenge har dere brukt FP?Jeg har vært her fra dag 1.
|
![]() |
|
|