Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Blir dere påvirket?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-10-06, 13:58   #1
Ingrid-lille
Dramaqueen

Ingrid-lille sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Blir dere påvirket?

Av andre brukere på forumet?

Kjøper du sko som du har sett andre ha her inne? baker du maten som andre har bakt? Dersom du blir presentert for de samme bilstolene gjentatte ganger, lar du deg påvirke til å kjøpe lik?

Det er en kjent markedsføringskanal for mindre og også noen større nett-butikker slike forum som dette, og jeg er bare nysgjerrig på om DU blir påvirket.
Jeg blir påvirket...

Jeg har både cosmic xtp bilsete (som jeg første gang ble presentert for på NM), jeg har kule sko/bukser jeg har sett bilder av her inne og på NM, robeez tøfler til Pandaen, Odd Molly hadde jeg ikke hørt om en gang før jeg kom hit inn, og gjett hvem som gikk ut fra MAS i dag med slike "hansker"?

Noen flere?

Sist redigert av Ingrid-lille : 28-10-06 kl 14:00. Årsak: endret litt på innlegget mitt bare..
Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:36.