|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Lysende norsk flaskekoker
|
![]() Sv: Reptilparken i Oslo?Vi var der for to-tre uker siden, og det er verdt besøket. Jeg fikk holde en Pyton, og storesøster på fem fikk holde sammen med meg. Vi var der en lørdag formiddag i snøsludd og det var lite folk. Jeg synes krypdyrene er fine, men får angst og noia av edderkoppene. De har noen store svært hårete og giftige noen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Reptilparken i Oslo?Mave, skal vi dra og holde slange?
![]() |
![]() |
#43 |
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Reptilparken i Oslo?Jeg syns det er ganske gørr, egentlig. Smått og trøtt. snupsen er igjennom hele på 15 minutter.
![]() |
#44 |
I mål
|
![]() Sv: Reptilparken i Oslo?Nå er vel dette en gammel tråd, og den ble vel dratt opp igjen fordi Inagh lurte på dette med bursdag der. Men det vet jeg ingenting om. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|