Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Etikettespørsmål; prostituerte

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-02-08, 21:27   #1
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Etikettespørsmål; prostituerte

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Er du fra Nigeria?

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 21:26   #2
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Benmurphy spurte etter en hyggelig og grei måte og takke nei til tilbudet på, denne metoden var vel ikke spesielt hyggelig, eller?

Ellers kjenner jeg at jeg har veldig lyst til å knusekose Ben litt i dag.

Kommer det nå en spinn-off med ønske råd om hvordan man unngår knusekosing på en hyggelig måte blir jeg gretten.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 21:30   #3
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Benmurphy spurte etter en hyggelig og grei måte og takke nei til tilbudet på, denne metoden var vel ikke spesielt hyggelig, eller?

Ellers kjenner jeg at jeg har veldig lyst til å knusekose Ben litt i dag.

Kommer det nå en spinn-off med ønske råd om hvordan man unngår knusekosing på en hyggelig måte blir jeg gretten.

Nei, den var nok ikke hyggelig, men jeg tror neppe hun brydde seg. Hun var nok bare sædeles snurt for at jeg ødela et nummer for henne.

Og nei, jeg lo ikke fordi jeg ville, det kom bare automatisk av det blikket hun sendte meg.

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 21:34   #4
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Hun var nok bare sædeles snurt for at jeg ødela et nummer for henne.

Jeg betviler at hun var spesielt interessert i selve "nummeret" men heller de pengene hun kunne tjene.

Gammel 13-02-08, 21:20   #5
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå lurer jeg på om AnneM ble litt sur på meg?

Gammel 13-02-08, 21:22   #6
Anne
Bør lage seg en tittel selv

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du er alt for søt til det.

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 21:24   #7
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne M, her.

Du er alt for søt til det.

:smask:

Gammel 13-02-08, 21:26   #8
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I don't have any mony.

Gammel 13-02-08, 21:29   #9
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan tenke meg, uten å ha detaljkunnskap om emnet, at det i mange tilfeller er bakmenn som pusher jentene ganske kraftig, sånn at de selv pusher ganske kraftig. Jeg sier ikke at man skal dulle og dalle og komme med teite fraser som "jeg kommer igjen i morgen" for å ikke såre følelsene, men man trenger slett ikke være hånlig, nedlatende eller generelt kvalm.

Gammel 13-02-08, 22:11   #10
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg kan tenke meg, uten å ha detaljkunnskap om emnet, at det i mange tilfeller er bakmenn som pusher jentene ganske kraftig, sånn at de selv pusher ganske kraftig. Jeg sier ikke at man skal dulle og dalle og komme med teite fraser som "jeg kommer igjen i morgen" for å ikke såre følelsene, men man trenger slett ikke være hånlig, nedlatende eller generelt kvalm.

Det har du selvsagt rett i. Men jg syns likevel ikke de oppfordrer til høflige avslag ved oppførselen sin. Hånlig og ufyselig, nei. Men brysk, det syns jeg faktisk man må få være.

Him:

(Men helt ærlig, jeg forstår godt hvis noen menn blir forbannet over å
- bli tatt for horekunde
- ikke bli respektert når de sier nei til sex)

Gammel 13-02-08, 21:36   #11
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Forresten er dette den mest surrealistiske trådtittelen jeg noen gang har sett på FP.

Gammel 13-02-08, 21:47   #12
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Jeg har aldri blitt karakterisert som en blyg liten blomst, tross "Julie in person" og sexfiskevnene mine.

Gammel 13-02-08, 21:59   #13
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sexfisk?

Gammel 13-02-08, 22:02   #14
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Og for å svare på tema i tråden; jeg ville gått for å smile og riste på hodet.

Gammel 13-02-08, 22:02   #15
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Miromurr, her.

Sexfisk?

Ja, Skilpadda, aC og jeg er alle tre sexfisker.

Gammel 13-02-08, 22:05   #16
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

BenMurphy også. Kanskje det er relevant for hovedproblemstillingen?

Gammel 13-02-08, 22:10   #17
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

BenMurphy også. Kanskje det er relevant for hovedproblemstillingen?

Det burde ha vært nevnt i hovedinnlegget.

Gammel 14-02-08, 08:52   #18
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Fisker dere etter sex?

Jeg tror nok at den høfligste måte å avvise på er rett og slett og si nei, riste på hodet og gå. Og gå, og gå. Min kjære fikk samme tilbud da han var på julebord i Oslo. Han ble forfulgt helt inn til heisen på hotellet, og synes dette var fryktelig pinlig.

Så så veldig hyggelig og høflig tror jeg ikke man kan være i grunn.

Gammel 14-02-08, 08:58   #19
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg tror heller ikke det fungerer å være høflig og grei.
De er svært agressive, så det er mange høflige former av nei de ikke vil ta.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 22:06   #20
kie
weird

kie sin avatar

kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du sier selvsagt ja og at du loooover å betale når du får deg jobb.

You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:18.