Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

The Decline and Fall of Peppes Pizza?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Se resultatene: Har Peppes-pizzaen tapt seg?
Ja 46 32,39%
Nei 8 5,63%
Den er like god som den alltid har vært 14 9,86%
Den er like vond som den alltid har vært 32 22,54%
Vet ikke, men skal tenke over det neste gang jeg bestiller 38 26,76%
Dustepoll 4 2,82%
Deltakere: 142. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-02-08, 12:46   #41
Nuppa
Superduperaktiv

Nuppa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Nuppa er populærNuppa er populærNuppa er populærNuppa er populær
Standard

Sv: The Decline and Fall of Peppes Pizza?

Jeg er ikke glad i Peppes, den går an til nød. Dollys er jeg enda mindre glad i.
Jeg kjøper helst fra Sjøloftet. Eller Pizzabakeren.

Nuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-08, 13:37   #42
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Synes det er vanskelig å uttale meg, for jeg har jo byttet til glutenfritt det siste året. Den er helt grei, altså, bare litt mer svampe-aktig bunn. Jeg har blitt flink til å lage pizza selv i stedet, men da gjerne med Peppes-saus.
Vi ble forresten litt skuffa sist vi bestilte, for vi bestilte glutenfri til meg, og vanlig til mannen (litt mye, sånn at vi har til frokost eller lunsj neste dag), men vi fikk glutenfri begge to! Ikke noen krise for ham å ikke få i seg gluten, så klart, men litt skuffende..

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-08, 14:36   #43
TGM
drømmende

TGM sin avatar

TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg har aldri vært særlig fan av Peppes. Og syns Pizzaene deres smaker likt nå som før. (nå er det ca 1,5 år siden jeg spiste på peppes, så mulig noe har skjedd siden.)

Spiste du ikke på treffet du da?

Forrige gang vi var på Peppes så valgte vi speltbunn og den var i hvert fall god. Sverget til Dolly før, men ble skikkelig dårlig sist jeg spiste så jeg har ikke dristet meg til å prøve igjen.

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-08, 15:41   #44
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi bestilte fra Peppes for noen uker siden, og ja, jeg er nok gammel og grinete, for det var ikke særlig godt. Dollys sluttet vi med i 2000, dama til en i kollektivet jobbet på Dollys og vi fikk rabatt og spiste alle variantene og ble lei lei lei.

Jeg liker hjemmelaget eller gourmetvarianter, jeg.

Gammel 17-02-08, 16:58   #45
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har aldri vært Peppes-fan. Vi bestilte hot innbakt pai her om dagen, den var helt grei.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-08, 17:06   #46
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Husker at jeg syns den var god i 1985, men kan ikke si jeg syns den har vært så veldig spennende de siste 20 årene. Heller ikke at den har forandret seg. De bruker et krydder jeg ikke liker.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-08, 22:58   #47
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Peppes er ikke hva det engang var. Dessuten, etter en matforgiftning på peppes har jeg ikke turd å spise der mer.

Gammel 18-02-08, 07:31   #48
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Merker nok ikke noen stor forskjell, men skal tenke mer over det neste gang.

Gammel 18-02-08, 07:54   #49
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vet ikke om det er pizzaen som har tapt seg, eller om det min smak. Jeg syns ingen hente-pizzaer er spesielt gode og liker best den jeg lager selv. Peppes er for de gangene jeg ikke gidder å lage selv, ikke for de gangene jeg skal kose meg ekstra.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-08, 20:03   #50
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Har spist pizza fra Peppes en gang, alt for dyrt i forhold til hva en får.

Gammel 18-02-08, 20:22   #51
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har aldri vært begeistret for Peppes. Dolly elsket jeg før, men nå liker jeg den ikke lenger. Vet ikke om det er jeg eller pizzaen som er forandret.

Gammel 19-02-08, 15:37   #52
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg får så lyst på pizza hver gang jeg ser denne tråden.

Gammel 19-02-08, 15:42   #53
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Peppes smaker, og har alltid smakt, Overtid.

Og heldigvis driver jeg ikke så mye med det for tiden, så jeg skulle ha svart at jeg skal tenke over det neste gang "noen" bestiller.

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-08, 16:01   #54
Pio
Har ponny, ønsker høyhest

Pio sin avatar

Pio er populærPio er populærPio er populærPio er populær
Standard

Jeg synes både Peppes og Dollys er tørre, kjedelige og med lite fyll. Har ikke spist så mye der tidligere heller, men mener å huske at jeg likte de i mine yngre dager.
Så ja, enten har de tapt seg, eller så har jeg endret smak.

Pizza fra Babis derimot.

Pio er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-08, 21:49   #55
Nebbia
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pio, her.

Pizza fra Babis derimot.

Nittedøl?

Svar med sitat
Gammel 20-02-08, 07:55   #56
Pio
Har ponny, ønsker høyhest

Pio sin avatar

Pio er populærPio er populærPio er populærPio er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nebbia, her.

Nittedøl?

Pio er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-08, 09:00   #57
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Peppes og Dolly suger!

Alt smaker likt og alt smaker like forbanna dårlig.

Gammel 20-02-08, 09:01   #58
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Det man gjør er å kjøpe ferdig frossen pizzabunn fra Eusoshopper. De koster 12 kroner. Og så fyller man dem selv. Skikkelig italiensk pizza.

Gammel 20-02-08, 10:08   #59
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Synes aldri Peppes har hatt den beste pizzaen, og blir like skuffet hver gang jeg spiser derifra.

Dollys er mye bedre.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-08, 13:55   #60
C3PO
Earthling

C3PO sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Da jeg først kom til landet fantes det ikke mange alternativer til Peppes, så selv om jeg aldri har vært fan, skjønner jeg at mange av dere har et kjærlig forhold til det. Heldigvis har det nå kommet mange bedre alternativer på markedet...

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
dustepoll

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:02.