|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
Se resultatene: Har Peppes-pizzaen tapt seg? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
46 | 32,39% |
Nei |
8 | 5,63% |
Den er like god som den alltid har vært |
14 | 9,86% |
Den er like vond som den alltid har vært |
32 | 22,54% |
Vet ikke, men skal tenke over det neste gang jeg bestiller |
38 | 26,76% |
Dustepoll |
4 | 2,82% |
Deltakere: 142. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: The Decline and Fall of Peppes Pizza?Jeg er ikke glad i Peppes, den går an til nød. Dollys er jeg enda mindre glad i. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: The Decline and Fall of Peppes Pizza?Synes det er vanskelig å uttale meg, for jeg har jo byttet til glutenfritt det siste året. Den er helt grei, altså, bare litt mer svampe-aktig bunn. Jeg har blitt flink til å lage pizza selv i stedet, men da gjerne med Peppes-saus.
![]() |
#43 |
drømmende
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: The Decline and Fall of Peppes Pizza?
Spiste du ikke på treffet du da?
![]() |
#44 |
Epikur
|
![]() Sv: The Decline and Fall of Peppes Pizza?Vi bestilte fra Peppes for noen uker siden, og ja, jeg er nok gammel og grinete, for det var ikke særlig godt. Dollys sluttet vi med i 2000, dama til en i kollektivet jobbet på Dollys og vi fikk rabatt og spiste alle variantene og ble lei lei lei.
![]() |
#45 |
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: The Decline and Fall of Peppes Pizza?Jeg har aldri vært Peppes-fan. Vi bestilte hot innbakt pai her om dagen, den var helt grei.
![]() |
#46 |
Fortynnet
|
![]() Sv: The Decline and Fall of Peppes Pizza?Husker at jeg syns den var god i 1985, men kan ikke si jeg syns den har vært så veldig spennende de siste 20 årene. Heller ikke at den har forandret seg. De bruker et krydder jeg ikke liker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Borte
|
![]() Sv: The Decline and Fall of Peppes Pizza?Jeg vet ikke om det er pizzaen som har tapt seg, eller om det min smak. Jeg syns ingen hente-pizzaer er spesielt gode og liker best den jeg lager selv. Peppes er for de gangene jeg ikke gidder å lage selv, ikke for de gangene jeg skal kose meg ekstra.
![]() |
#51 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: The Decline and Fall of Peppes Pizza?Jeg har aldri vært begeistret for Peppes. Dolly elsket jeg før, men nå liker jeg den ikke lenger. Vet ikke om det er jeg eller pizzaen som er forandret.
![]() |
#53 |
Smugleser
|
![]() Sv: The Decline and Fall of Peppes Pizza?Peppes smaker, og har alltid smakt, Overtid.
![]() |
#54 |
Har ponny, ønsker høyhest
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: The Decline and Fall of Peppes Pizza?Jeg synes både Peppes og Dollys er tørre, kjedelige og med lite fyll. Har ikke spist så mye der tidligere heller, men mener å huske at jeg likte de i mine yngre dager. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
"De"
|
![]() Sv: The Decline and Fall of Peppes Pizza?Det man gjør er å kjøpe ferdig frossen pizzabunn fra Eusoshopper. De koster 12 kroner. Og så fyller man dem selv. Skikkelig italiensk pizza.
![]() |
#59 |
Ferdig!
![]() Sv: The Decline and Fall of Peppes Pizza?Synes aldri Peppes har hatt den beste pizzaen, og blir like skuffet hver gang jeg spiser derifra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: The Decline and Fall of Peppes Pizza?Da jeg først kom til landet fantes det ikke mange alternativer til Peppes, så selv om jeg aldri har vært fan, skjønner jeg at mange av dere har et kjærlig forhold til det. Heldigvis har det nå kommet mange bedre alternativer på markedet... |
![]() |
![]() |
![]() |
Emneord |
dustepoll |
|
|