Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Den store parfymetråden

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-11-06, 09:38   #1
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den store parfymetråden

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Flowerbomb må jeg tydeligvis få testet. Noen som kan beskrive duften?

Jeg er ikke så god på å beskrive parfymedufter, men her er noe jeg sakset:

Top notes: tea and bergamot
Middle notes: Sambac jasmine, orchid, freesia, rose
Full-bodied and opulent, Flowerbomb is a floral explosion, a profusion of flowers that has the power to make everything seem more positive. The perfume's magically evocative notes will immediately awaken your deepest senses, giving you the impression of living life in your own secret garden away from hard reality.

Den siste setningen er jo svært så forlokkende.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-06, 03:40   #2
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Mitt mest grusomme minne noensinne var da svigerfar kom hjem fra Italia med pakke til meg - en svær flaske med OPIUM-parfyme.

Mormor fikk den og ble sjeeempeglad.

Nå bruker jeg Laura, men er litt lei av den. Har lyst på en annen, litt frisk og lett parfyme, men finner liksom ingen ...

Om du liker Laura, så liker du mest sannsynlig Cool Water Woman fra Davidoff, She fra Armani, Miami Glow fra JLo. Prøv og kjenn...

Gammel 04-01-07, 10:34   #3
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

.

Nå bruker jeg Laura, men er litt lei av den. Har lyst på en annen, litt frisk og lett parfyme, men finner liksom ingen ...

Jeg bruker også Laura og liker veldig godt 212 av Carolina Herrera

Og Nina Ricci's Premiere Jour...

Kanskje vi har samme smak? (Ellers lukter GIo veldig godt synes jeg)
Og Hugo Boss woman

Gammel 04-11-06, 18:31   #4
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tusen takk for tipset, Elin!!

Gammel 05-11-06, 13:34   #5
Polkadot
Passiv

Hvor: Hedmark
Polkadot er populærPolkadot er populærPolkadot er populærPolkadot er populær
Standard

Jeg bruker "a touch of pink" fra Lacoste. Også har jeg "Halloween" fra J. del Paco, men den har dessverre gått ut av produksjon. Eneste parfymen jeg har kjøpt flere ganger...

Polkadot er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-06, 20:32   #6
dutte
fornyet

dutte sin avatar

Hvor: Far out east
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ønsker meg den nyeste til Guerlain- en liten rosa søt sak som jeg ikke husker navnet på.

dutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-06, 03:57   #7
Elin

Elin sin avatar

Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av dutte, her.

Ønsker meg den nyeste til Guerlain- en liten rosa søt sak som jeg ikke husker navnet på.

Insolence....

Gammel 06-11-06, 10:44   #8
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Green Tea fra Elisabeth Arden er den daglige favoritten.

I litt heftigere settinger er det Oscar de la Renta og Boucheron.

Prøver stadig å finne noe nytt, men havner tilbake til de gamle kjente.

Opium var en gammel favoritt, men den lukter ikke like godt på meg lenger (blitt for gammel?).

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-06, 11:02   #9
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Insolence....

Den likte jeg også.

Bruker også Flower Bomb for tiden, samt parfymen til Agent Provocateur.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-06, 20:37   #10
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 936
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har bøttevis med parfyme og bruker det så og si aldri.
Om jeg bruker noe, går det i Cool Water fra Davidoff - stort sett.

Gammel 06-11-06, 20:09   #11
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Jeg regner med at jeg skal kjøpe meg Flower Bomb neste gang jeg ut og fly. Jeg holdt på å kjøpe den forrige mnd, men ombestemte meg.

Jeg bruker JPG 2 nå.

Andre jeg har er Escada Magnetism, JPG Cassique, DKNY og DKNY Delicious, Perfumes de Chopard Casmir og et par fra Givenchy.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-06, 20:40   #12
Linemix
Aktiv

Medlem siden: Nov 2006
Linemix er populærLinemix er populærLinemix er populærLinemix er populær
Standard

Jeg digger Clarins. Eau dynamisante og Par amor er mine favoritter. Jeg er blond og enkel!

Linemix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 02:21   #13
Michayla
Nysgjerrig

Michayla sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg sverger til Gucci og Dolce & Gabbana " Light Blue"
Har skapet fullt av diverse, men disse to er favourittene mine.
Før disse to brukte jeg mye CK One og Eternity.

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 11:12   #14
Hønni

Hønni sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En annen favoritt er Paco Rabanne pour Elle.
Den lukter deilig. Blir ikke så mye parfymebruk med liten baby. Vil jo ikke at A skal lukte parfyme. Babylukten er jo den beste lukten i verden!

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 17:00   #15
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Har i hele mitt liv bare kommet ove 2 parfymer som jeg kan bruke, har en hel haug som bare står, fordi jeg ikke kan bruke de.

Det er skikkelig 80 og 90-talls parfymer, men de eneste som ikke lukter kvalmt.

Gio, fra Giorgio Armani(ikke aqua, den lukter kattepiss på meg) og Giorgio Beverlyhills.

Bestiller begge 2 fra USA, fordi de ikke er å få tak i andre steder.

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 18:02   #16
Elin

Elin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av turi, her.

Gio, fra Giorgio Armani(ikke aqua, den lukter kattepiss på meg) og Giorgio Beverlyhills.

Bestiller begge 2 fra USA, fordi de ikke er å få tak i andre steder.

Giorgio Beverly Hills har jeg kjøpt flere steder i utlandet, men ikke i Norge.

Gammel 19-11-06, 18:35   #17
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk denne forrige helg da mannen kom hjem fra guttetur til Skottland. DKNYs Women. Den dufter friskt og deilig.

Gammel 19-11-06, 18:37   #18
LaLuna
aldrende

LaLuna sin avatar

LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Prada er min favoritt for tiden.

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 18:51   #19
Elin

Elin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av LaLuna, her.

Prada er min favoritt for tiden.

Denne kjøpte jeg i uken som var. Nydelig! Kjøpte også (enda en) flaske med Miracle fra Lancôme.

Gammel 19-11-06, 21:32   #20
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Elsker Prada generelt, og parfymen spesielt - på andre. På meg lukter den gris.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:31.