|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
My hips don't lie
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
![]() ![]() ![]() |
Sv: Er blomsterbuketter bortkastet penger?Det er ikke bortkastede penger syns nå jeg. Det er koselig å få da, sier hele tida jeg at jeg skal bli flinkere til å kjøpe meg en bukett på fredagene. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er blomsterbuketter bortkastet penger?Jeg synnes det er borkastede penger.
|
|
|
|
#3 |
|
geskjeftig
|
Sv: Er blomsterbuketter bortkastede penger?Det kommer an på hvor mye penger man har å bruke på kos, og på hvor mye mottakeren setter pris på det. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Er blomsterbuketter bortkastede penger?Blomster er vel ikke bortkastet!
|
|
|
#5 |
|
Trøtt
|
Sv: Er blomsterbuketter bortkastede penger?Blomsterbuketter er ikke bortkastede penger! Har aldri potteplanter, for de tar jeg knekken på etter uforskammet kort tid, men avskårne blomster har vi alltid. Kjoper nye hver helg. Det lyser opp litt, og det er koselig å gjore litt for seg selv og sin egen trivsel.
|
|
|
#6 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Er blomsterbuketter bortkastede penger?Jeg foretrekker planter eller blomster i potte, synes det er litt trist med blomsterbuketter som snart skal dø. Men ingenting er vel mer nydelig enn en barnehånd som overrekker mammaen sin vårens nyplukkede blomster da.
|
|
|
#7 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Er blomsterbuketter bortkastede penger?Jeg spurte akkurat min mann om han syns det var bortkastede penger, og han svarte et klart og tydelig JA. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
stille
Hvor: Tønsberg
Sv: Er blomsterbuketter bortkastede penger?
Min mann er også sånn. Etter et par gode hintinger - jeg kjøpte blomster, til meg eller ham - kommer han med blomster en gang i mellom, og det er veldig hyggelig.
|
|
|
#9 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Er blomsterbuketter bortkastede penger?Ah, det er herlig med blomster, å ta dem inn og se dem dø sakte av tørst ... :morbid:
|
|
|
#10 |
|
Glad
|
Sv: Er blomsterbuketter bortkastede penger?Ingenting slår en bukett tulipaner en fredag! Krever selvfølgelig et nyrydda hus, noe som er sjelden kost hos meg! Men det åpner jo for uante muligheter for rydding da! Så for meg er blomster absolutt ikke bortkastet, heller en dyd av nødvendighet.
|
|
|
#11 |
|
Jazzbabe
Hvor: Elvebyen
Sv: Er blomsterbuketter bortkastede penger?Nix - det er ikke bortkastede penger, synes jeg
|
|
|
|
#12 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
Sv: Er blomsterbuketter bortkastede penger?Nei, det ynes jeg ikke er bortkastede penger. Kjøper en bukett til meg selv en gang i bland, er så koselig med friske bomster. Til bursdagen min ønsker jeg meg en mann som kan kjøpe til meg
|
|
|
|
#13 |
|
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er blomsterbuketter bortkastede penger?Jeg er veldig glad i blomster. Synd om mannen min (og barna mine) ikke forstod det! |
|
|
|
|
|
#14 |
|
re:designer
Sv: Er blomsterbuketter bortkastede penger?Jeg har kjøpt blomster idag! |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Tilpasser tittel
|
Sv: Er blomsterbuketter bortkastede penger?Jeg må slutte å kommentere slike tråder..
|
|
|
#16 |
|
Leser
|
Sv: Er blomsterbuketter bortkastede penger?Jeg er ikke spesielt glad i blomsterbuketter. Jeg, tja ... er kanskje smittet av moren min. Hun elsker planter og har virkelig grønne fingre, men liker ikke avskårete blomster fordi de er "døde". Selv må jeg innrømme at jeg ble fasinert av tanken på om det kom noen from outher space og tok våre kjønnsorganer til pynt. "Å, se på denne flotte røde jeg har fått tak i, så sjelden! Og den bare passer så godt til putene i sofaen." :mer morbid enn dere: (Jeg setter pris på mye annet, altså.
|
|
|
#17 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Sv: Er blomsterbuketter bortkastede penger?Nei, jeg synes ikke det er bortkastet.
|
|
|
|
#18 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Er blomsterbuketter bortkastede penger?Jeg har en mann som din mann... Tror jeg har fått blomster av ham en gang i løpet av vårt 10-årige samliv. Så jeg kjøper blomster sjøl jeg, med verdens beste samvittighet. Ser på det som investering i trivsel i heimen, nemlig! Og når mor trives i heimen, så jammen meg blir det trivligere for far med. Vel investerte penger, ja.
|
![]() |
| Emneord |
| nytteverdi, oppmerksomhet |
|
|