|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
|
![]() Sånn i kragebeninspisrasjon kan jeg jo nevne min manns livslærdom. Skal man sykle på en stooor åpen plass med EN sånn basketballstativstang, ikke se ned på sykkelkjedet RETT før stangen. Au. |
![]() |
![]() |
#4 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Ikke la barnet skli på sklia i gummibukse i regnvær med mindre dere har ambisjoner om å slå en lengderekord. :førstegangsmor:
#5 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Livslærdom
![]() |
#8 |
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Livslærdom.Hvis du sender din yndlingskollega en desperat mail der du klager om den forferdelige sjefen bør du passe på at du ikke blir så forvirret at du sender den til den forferdelige sjefen i stedet.
#9 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Livslærdom.
Ikke skriv den e-posten i utgangspunktet selv om du sender den til riktig person. Du vet aldri hva som blir videresendt og av hvilke grunner.
![]() |
#10 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: LivslærdomIkke send mail til gubben som tydelig er en kjærestemail av innhold - Og om du så skriver den, så ikke send den til konsernets økonomidirektør med ganske likt navn som gubben.
#11 |
Hertuginne
|
Du kan tro jeg lurte på hvorfor du, av alle, hadde startet en tråd med punktum i overskriften. Det demret for meg da jeg så at det var en skikkelig gammel tråd. Du har godt av å bli eldre, du også tydligvis, man lærer så lenge man lever. (Og ja, jeg fjernet punktumet før jeg åpnet tråden.)
#12 |
|
Takk. |
![]() |
![]() |
#14 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
Ut av hva?
#15 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: På bygda
![]() ![]() |
![]() Sv: Livslærdom.Sjekk at du sender sms til rett person
#16 |
Passiv
|
![]() Sv: Livslærdom.Ikke legg deg til å lese Prinsessen av Burundi når du venter herrebesøk, det kan medføre søvn før mannen står på døren. |
![]() |
#17 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() Sv: Livslærdom
|
![]() |
![]() |
#18 |
rakkarpus
|
![]() Sv: LivslærdomIkke dra til svigermor i 5 døgn uten noen som helst planer, og ikke ta henne med på absolutt alt dere gjør i løpet av turen, særlig ikke om du fikk vondt i ryggen på togturen til svigermor (og dermed er ganske så irritabel), og særlig ikke om svigermor kremter og harker hvert 20. sekund, du KAN bli gal av det |
![]() |
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Sv: LivslærdomSjekk nøye hvilken film du lar barnet ditt plukke ned fra hylla og kjøpe. Det er ikke nok å registrere at det er en tegnefilm/animertfilm, med dyr og morsomme mennesker på forsiden.
#20 |
representert
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Livslærdom-Ikke len deg mot klappdører i skifterom, selvom du er i Australia og kjenner minimalt med folk, en detter nødvendigvis ut av skifterommet og når det er bukse en prøver og detter med rompa til værs, blir det latter.. Tipper jeg !
Emneord |
har jeg hørt..., kaboom, klassiker, latterkrampe, livsvisdom, rekeskall |
|
|