Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Livslærdom

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-09-06, 13:22   #1
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sånn i kragebeninspisrasjon kan jeg jo nevne min manns livslærdom. Skal man sykle på en stooor åpen plass med EN sånn basketballstativstang, ikke se ned på sykkelkjedet RETT før stangen. Au.

Og jeg prøver så godt jeg kan å la være å le når den hendelsen blir nevnt, men har enda ikke klart det. Bare se det for deg...

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 24-09-06, 05:49   #2
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke spis ertestuing på ettermiddagen når du har en unge som ammes flere ganger på natta.

Adrienne er ikke aktiv  
Gammel 25-09-06, 00:11   #3
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke si til svigermor at du er sykemeldt når du ikke vil si den egentlige grunnen til pausen.

Gammel 25-09-06, 17:36   #4
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke la barnet skli på sklia i gummibukse i regnvær med mindre dere har ambisjoner om å slå en lengderekord. :førstegangsmor:

Gammel 26-04-09, 10:58   #5
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Livslærdom

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Ikke la barnet skli på sklia i gummibukse i regnvær med mindre dere har ambisjoner om å slå en lengderekord. :førstegangsmor:

Klassiker.

Gammel 26-04-09, 03:29   #6
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Livslærdom.

Kan noen fjerne punktumet i overskriften her? :skingrestemme:

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 26-04-09, 04:00   #7
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Er du flau over gamle synder aC?

Gammel 26-04-09, 07:29   #8
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Hvis du sender din yndlingskollega en desperat mail der du klager om den forferdelige sjefen bør du passe på at du ikke blir så forvirret at du sender den til den forferdelige sjefen i stedet.

Oppsummert: Sjekk alltid nøye mottakeradressen FØR du sender.

Olympia er ikke aktiv  
Gammel 26-04-09, 07:54   #9
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Hvis du sender din yndlingskollega en desperat mail der du klager om den forferdelige sjefen bør du passe på at du ikke blir så forvirret at du sender den til den forferdelige sjefen i stedet.

Oppsummert: Sjekk alltid nøye mottakeradressen FØR du sender.

Ikke skriv den e-posten i utgangspunktet selv om du sender den til riktig person. Du vet aldri hva som blir videresendt og av hvilke grunner.

Gammel 26-04-09, 08:10   #10
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke send mail til gubben som tydelig er en kjærestemail av innhold - Og om du så skriver den, så ikke send den til konsernets økonomidirektør med ganske likt navn som gubben.

Gammel 26-04-09, 16:32   #11
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du kan tro jeg lurte på hvorfor du, av alle, hadde startet en tråd med punktum i overskriften. Det demret for meg da jeg så at det var en skikkelig gammel tråd. Du har godt av å bli eldre, du også tydligvis, man lærer så lenge man lever. (Og ja, jeg fjernet punktumet før jeg åpnet tråden.)

Gammel 26-04-09, 19:39   #12
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Du kan tro jeg lurte på hvorfor du, av alle, hadde startet en tråd med punktum i overskriften. Det demret for meg da jeg så at det var en skikkelig gammel tråd. Du har godt av å bli eldre, du også tydligvis, man lærer så lenge man lever. (Og ja, jeg fjernet punktumet før jeg åpnet tråden.)

Takk. Tror jeg.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 26-04-09, 19:44   #13
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Standard

Takk. Tror jeg.

Ikke fortvil, du kommer bestandig til å være ung i mine øyne. :gammel og grå:

Gammel 26-04-09, 07:34   #14
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

I såfall bør man ha et helsikes pokerfjes og mulighet til å åpne bukseknapp, smekk og å dra ut stramt undertøy.

Ut av hva?

:forvirret:

Gammel 26-04-09, 07:49   #15
DollyDuck
Superduperaktiv

DollyDuck sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: På bygda
DollyDuck er litt kulDollyDuck er litt kul
Standard

Sjekk at du sender sms til rett person

Ikke vær uforsiktig når du måker snø med spade og din far står like ved

Gammel 26-04-09, 07:53   #16
Skvetten
Passiv

Standard

Ikke legg deg til å lese Prinsessen av Burundi når du venter herrebesøk, det kan medføre søvn før mannen står på døren.

Gammel 26-04-09, 08:06   #17
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

• Sjekk om skilpadda di puster før du konkluderer med at den er gått i dvale. Denne sjekken kan med fordel foretas før det er gått seks måneder.
  • Ikke velg parallellstier når du er ute på tur. Parallellitet er en illusjon.
  • Unngå hyrdestunder med den utvalgte i engelske kornåkre hvis du ikke synes det er rasende festlig å bli beskutt.

Retz er ikke aktiv  
Gammel 26-04-09, 09:56   #18
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Ikke dra til svigermor i 5 døgn uten noen som helst planer, og ikke ta henne med på absolutt alt dere gjør i løpet av turen, særlig ikke om du fikk vondt i ryggen på togturen til svigermor (og dermed er ganske så irritabel), og særlig ikke om svigermor kremter og harker hvert 20. sekund, du KAN bli gal av det

Ine er ikke aktiv  
Gammel 28-04-09, 16:15   #19
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sjekk nøye hvilken film du lar barnet ditt plukke ned fra hylla og kjøpe. Det er ikke nok å registrere at det er en tegnefilm/animertfilm, med dyr og morsomme mennesker på forsiden.

Her er historien:
Jeg kastet et blikk på coveret, og så at det så ut som en hyggelig barnefilm.
Han satt musestille i sofaen og så på, og ikke før jeg hørte heftige sexlyder fra tvskjermen etterfulgt av et
"MAMMA, hvorfor klatrer han på ryggen hennes?" innser jeg at den filmen jeg har kjøpt til mitt 7 år gamle barn er

Slipp Jimmy fri..

Gammel 26-04-09, 08:07   #20
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

-Ikke len deg mot klappdører i skifterom, selvom du er i Australia og kjenner minimalt med folk, en detter nødvendigvis ut av skifterommet og når det er bukse en prøver og detter med rompa til værs, blir det latter.. Tipper jeg !

-Ha alltid en kjapp unskylding på lager når du går forbi nabo, en kan bli bedt inn på kjøkken for å se på nyrestein!

Emneord
har jeg hørt..., kaboom, klassiker, latterkrampe, livsvisdom, rekeskall

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:20.