|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Forrige ukes sykehuset; flytte pasienter med smerter
Og det er de, kie! Jeg snakker om leger som er tilgjengelige, men som nekter, noe som bidrar til unødvendige pasienttransporter. Jeg har til og med brukt tid på å krangle med en lege i håp om å få ham ut i bilen for å se på pasienten. Enda på visa var at vi måtte trille pasienten inn til legen.
![]() |
#42 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Forrige ukes sykehuset; flytte pasienter med smerterFinnes mange typer kateter som må byttes på sykehus ja, for der er det nødvendig utstyr.
![]() |
#43 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Forrige ukes sykehuset; flytte pasienter med smerterSa de ikke at liggesårene skulle stelles på sykehjemmet eller husker jeg helt feil?
![]() |
#44 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Forrige ukes sykehuset; flytte pasienter med smerterDu husker riktig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Mother of Dragons
|
Sånn går det når jeg uttaler meg generelt, og ikke har sett episoden. :takler ikke lyden av callingene som går av hele tiden:
![]() |
#46 |
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Aha!
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|