|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan er hygienen i barnehagen?Hos oss er det såpe og tørkepapir alltid tilgjengelig for barna, og de vasker hendene selv men får selvsagt litt hjelp (jobber på 1-3 års avd)
|
|
|
#2 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan er hygienen i barnehagen?Til tider ganske dårlig. En lang periode hadde ikke barna tilgang på såpe "fordi de bare lekte med den og sølte den ut"
|
|
|
#3 |
|
hijabdame
Medlem siden: Mar 2009
![]() |
Sv: Hvordan er hygienen i barnehagen?Det er veldig bra i barnehagen vår synes jeg. De vasker hendene hver gang de kommer inn fra uteplassen, hver gang de har vært hos dyrene (har høns og kaniner), og før hvert måltid. De har vask i barnehøyde og får hjelp til å vaske, på småbarnsavdelingen ihvertfall. Vet ikke om noe desinfeksjonssprit. |
|
|
|
![]() |
|
|