Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Har du sett noe så flott?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-03-08, 11:10   #41
Solice
Superaktiv

Solice sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Solice er litt kulSolice er litt kul
Standard

Sv: Har du sett noe så flott?

Solice er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-08, 11:16   #42
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maiden, her.

Ja sånn skulle de ha sett ut.

Samboer kjører dumper, det er CAT som er tingen.

Mannen skrur på Komatsu, og CAT er den store stygge ulven

Gammel 05-03-08, 15:04   #43
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jge regner med at Convoy er en av dine yndlingsfilmer? Det er faktisk en av mine Guilty Pleasures.
You ever seen a duck that couldn't swim? Quack, quack!

Elsker Convoy!

Der minnet du meg på at det er lenge siden sist jeg så den. Den skal nå lastes ned.

Gammel 06-03-08, 02:31   #44
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

For en nydelig tråd!
Tenk at det finnes flere. Nabojenta: har du og lyst til å reise til australia å kjøre "tog"?

Gammel 06-03-08, 07:54   #45
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

:

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 13:38   #46
Tante Grønn
Alltid motsatt

Tante Grønn sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Tante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jinx, her.

Mannen skrur på Komatsu, og CAT er den store stygge ulven

Og min skrur på Cat

Gammel 06-03-08, 13:46   #47
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nabojenta; du vet det programmet "Store Maskiner" som går som siste innslag på barne-TV på fredager? Glitterbarnet påstår det er "hans" program, men jeg har en liten mistanke om at det er "ditt" også!

Her er for øvrig hva som gjør meg , som jeg snart skal få møte i virkeligheten:

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 14:25   #48
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

For en nydelig tråd!
Tenk at det finnes flere. Nabojenta: har du og lyst til å reise til australia å kjøre "tog"?

Kofferten er pakket, og vi reiser i kveld!

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Nabojenta; du vet det programmet "Store Maskiner" som går som siste innslag på barne-TV på fredager? Glitterbarnet påstår det er "hans" program, men jeg har en liten mistanke om at det er "ditt" også!

Her er for øvrig hva som gjør meg , som jeg snart skal få møte i virkeligheten:

Det programmet har jeg aldri sett, men noe sier meg at jeg kommer til å se det i morgen.

Gammel 06-03-08, 23:39   #49
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Kan vi utsette turen til jeg har født?

Gammel 07-03-08, 00:00   #50
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Jeg jobber i VOLVO og kan sikkert kjøre sånne hver dag men har altså enda ikke gjort det etter 11 år...
Godt man har forskjellige interesser.

Gammel 07-03-08, 12:04   #51
Clubby
Free Toy Inside!

Clubby sin avatar

Hvor: Oslo
Clubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Du Nabojenta

Jeg får litt sånn Convoy følelse av deg

braker 1-9 braker 1-9, this is the bear, with the hardwear, at your front door. If you dont get you arse outta that truck with your hands in the air, we're gonna blow you sky high...

Yeehaaa... seems like we got ourselves a convoy here boys...

Gammel 07-03-08, 12:31   #52
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

:må se Convoy igjen snart:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 12:42   #53
Clubby
Free Toy Inside!

Clubby sin avatar

Clubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har den på DVD...

Gammel 07-03-08, 14:56   #54
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

*invaderer det Clubbyske og Hønniske hjem*

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 14:57   #55
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Clubby, her.

Har den på DVD...

Vi også!

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 14:59   #56
Trois
Søkende

Trois sin avatar

Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Vakker, rett og slett!

Trodde jeg var alene om å sikle etter sånne......får helt gåsehud jeg

Trois er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 15:04   #57
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

I all verden

God vi er forskjellige !

Gammel 07-03-08, 15:21   #58
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Jeg jobber i VOLVO og kan sikkert kjøre sånne hver dag men har altså enda ikke gjort det etter 11 år...
Godt man har forskjellige interesser.

Har du lappen på store kjøretøyer, siden du kunne kjørt hver dag om du ønsket?

Gammel 07-03-08, 15:23   #59
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Clubby, her.

Du Nabojenta

Jeg får litt sånn Convoy følelse av deg

braker 1-9 braker 1-9, this is the bear, with the hardwear, at your front door. If you dont get you arse outta that truck with your hands in the air, we're gonna blow you sky high...

Yeehaaa... seems like we got ourselves a convoy here boys...

Gammel 07-03-08, 22:42   #60
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Har du lappen på store kjøretøyer, siden du kunne kjørt hver dag om du ønsket?

Nei, vi har verksted med maskiner og jeg hadde nok fått kjørt på området der men har ikke noe interesse av det. Ikke hadde jeg klart å kjørt heller, tenker jeg... mange spaker å holde kontroll på...
Har såvidt kjørt og gravd litt med en av de nye store gravemaskinene når vi var på seminar men det var jaggu ikke noe for kontorrotta meg, nei.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:30.