Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinnoff: La barnet drikke andres morsmelk?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-03-08, 23:13   #1
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinnoff: La barnet drikke andres morsmelk?

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

En sånn test ønsker jeg også meg. Jeg finner imidlertid snart ut om de er umulige

Vi får satse på å bli noen premiemelkekyr denne gangen.

Sist redigert av Martis : 07-03-08 kl 08:31. Årsak: Kuer... Kyr :flau:
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 23:25   #2
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Martis, her.

Vi får satse på å bli noen premiemelkekuer denne gangen.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 23:29   #3
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

En fast amme er vel neppe realistisk - men å få faste donasjoner av morsmelk fra en venninne for å gi på flaske er vel kanskje ikke en umulighet?

Nei, og i en situasjon hvor jeg selv ikke hadde mulighet til å amme eller pumpe, ville jeg gladelig tatt imot en slik storartet gave.

Jeg håper også dere får lov til å være premiemelkekuer denne gangen.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 00:09   #4
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Om jeg ikke hadde vært der så kunne godt noen andre ha ammet Poden, men hvis jeg hadde vært der selv tror jeg jeg hadde foretrukket at han fikk det på flaske.
Vi fikk aldri til ammingen og måtte gi fra flaske, så det ville nok vært ganske sårt å sitte å se på at han lå ved noen andres bryst.
Ikke sårt kanskje, men jeg finner ikke noe annet ord.

Gammel 07-03-08, 09:38   #5
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er en litt merkelig tanke, men jeg vet jo at jeg uten tvil ville ha tatt i mot melk fra morsmelksbanken til ungene, så hvorfor ikke la dem die andre eller motta melk på flaske i grunnen.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 12:46   #6
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 813
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Ja, heller morsmelk enn kumelk for barn i morsmelkalder.

Ja, jeg hadde ammet en annens barn dersom det var krise. Nja, jeg vet ikke om jeg hadde latt noen andre amme barnet mitt før det var krise.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:52.