Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har du gått i 8. mars-tog?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Har du gått i 8. mars-tog?
Ja, 5 eller flere ganger 18 20,45%
Ja, 2-4 ganger 9 10,23%
Ja, 1 gang og det blir ikke siste gang 0 0%
Ja, 1 gang og det var mest sannsynlig eneste gang 2 2,27%
Nei, men jeg har hatt intensjoner om å gå 11 12,50%
Nei, og jeg har aldri hatt intensjoner om å gå 48 54,55%
Deltakere: 88. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-03-08, 10:10   #41
Trolljenta25
Erfaren

Trolljenta25 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Trolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populær
Standard

Sv: Har du gått i 8. mars-tog?

Nei, har aldri gått i tog, og har ingen intensjoner om å gjøre det heller. Sier, som flere andre her, at denne kampen tar jeg heller på andre arenaer.

Trolljenta25 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-08, 11:45   #42
Solblomst
Passiv

Standard

Nei, og ikke kommer jeg til å gidde det heller.

Svar med sitat
Gammel 08-03-08, 13:44   #43
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av hadi, her.

Mannedagen er 7.oktober.

Da skal jeg tenke på det.

Svar med sitat
Gammel 09-03-08, 11:16   #44
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Har lere ganger hatt lyst til å gå, men det har stort sett kræsjet med min søsters bursdag.
Etter at vi fikk barn ble det ganske uaktuelt når de startet på skolen (midt i uka) og i helgene var det den bursdagen igjen da.

Har ingen tradisjon for å gå i 8 mars tog, men det har nok litt å si at vi har ikke akkurat dt her vi bor.

Gammel 09-03-08, 12:32   #45
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har gått i tog som femtenåring, under parolen "Bli med oss, fød i Moss!", og et par ganger etter det. Å gå i tog er definitivt ikke min greie, og jeg føler meg ikke hjemme i settingen i det hele tatt.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-08, 12:39   #46
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Nei, og jeg har aldri hatt intensjoner om å gå

Har aldri vært noen parole som har engasjert meg nok, og jeg har ingen hjertesaker som kunne blitt en egen, heller.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-08, 17:35   #47
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av hadi, her.

Mannedagen er 7.oktober.

Og alle de andre dagene i året, bortsett fra 8. mars og kanskje morsdag.

Gammel 09-03-08, 17:36   #48
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har forøvrig gått siden jeg var 24, med unnatk av 2002, da jeg var 6 mnd på vei med tung bekkenløsning. Bekkenet mitt likte seg ikke i går heller, men det er viktig og riktig å gå, så jeg går. I år var mannen med også, under parolen "likstill skift og turnus".

Gammel 09-03-08, 17:46   #49
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Nei, aldri. Likstill faktisk.

Gammel 09-03-08, 17:49   #50
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Nei, og jeg har aldri hatt intensjoner om å gå

Gammel 09-03-08, 18:40   #51
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg fikk ikke gått i går likevel. Men neste år stiller jeg og gutta.

Gammel 10-03-08, 01:00   #52
era
Bør lage seg en tittel selv

era sin avatar

Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Slemme jenter gå i takt
sammen får vi større makt
til å kunne ommøblere
gubbeveldet vi blir flere, kvinner
inn på banen, kvinner inn på b....øh ooops jo jøss det har vel hendt at man har observert mitt blide åsyn i toget er fortsatt like overaska hvert år over at butikkene er åpne 8. og folk er edru og på jobb 9mars.

era er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
feminisme, kvinnedag

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:29.