|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Tankefull
|
Sv: Når dere er på overnatting hos foreldre/svigersJeg står opp.
|
|
|
#2 |
|
Egenial
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når dere er på overnatting hos foreldre/svigersBesteforeldrene står opp, men de klarer ikke helt med de praktiske tingene, så det blir dessverre til at en av oss også står opp.
|
|
|
#3 |
|
kåt vikingbrud
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når dere er på overnatting hos foreldre/svigersAlle står gjerne opp med barna, bortsett fra min pappa, som har helsemessige grunner for å måtte sove lenge. Det gjelder både når vi er på overnatting, eller har overnattingsgjester hos oss.
|
|
|
#4 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Når dere er på overnatting hos foreldre/svigersVi sover der max en gang i året og da står mannen min opp med ungene.
|
|
|
#5 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når dere er på overnatting hos foreldre/svigers
Ja, nettopp. Vi overnatter aldri hos besteforeldre. De bor like ved oss, alle fire. Men jeg kan tenke meg at de kanskje ville stått opp, iallefall mine foreldre. Vi har vært på hytta sammen med dem, og da står moren min av og til opp med dem og av og til ikke. Hvis hun ikke står opp så tidlig (de kan finne på å våkne før 6), så står hun opp rundt 8 og så får vi legge oss igjen. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
er her
|
Sv: Når dere er på overnatting hos foreldre/svigersAlle besteforeldrene står gledelig opp med gutten om morgenen når vi overnatter. Men hos mine foreldre kommer det litt ann på om det jobb inne i bildet, men har de fri ønsker de gjærne en koselig morgenstund før vi står opp. Spesielt min mor, svigers er litt mer bedagelig annlagt, men står alltid opp når de hører det er liv i leiren.
|
|
|
|
#7 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Når dere er på overnatting hos foreldre/svigersSvigermor og mamma står opp med ungene. En av oss står som regel opp også, men jeg spør ofte om å få legge meg igjen.
|
|
|
#8 |
|
Steiketakkehatar
![]() |
Sv: Når dere er på overnatting hos foreldre/svigersAlle besteforeldrene til barna bor slik at de overnatter dersom de er på besøk. Uansett er det alltid jeg som står opp med barna i otta.
|
|
|
#10 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Når dere er på overnatting hos foreldre/svigersVi bor i samme by som mine foreldre og overnatter bare sammen med dem på hyttetur. Da er det alltid jeg som står opp med jentene. Jeg tror ikke at noen av dem har vurdert muligheten av å tilby å stå opp med dem. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Kald på føttene
|
Sv: Når dere er på overnatting hos foreldre/svigersVi bor nære mine foreldre, så der overnatter poden stort sett aleine. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Passiv
|
Sv: Når dere er på overnatting hos foreldre/svigersVi står opp selv. |
|
|
|
#14 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Sv: Når dere er på overnatting hos foreldre/svigersNå har det ikke akkurat vært et hyppig tema her i gården, men de få gangene det har vært har ingen tenkt tanken. Jeg har tatt det å stå opp som en selvfølge. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Ute på tur
|
Sv: Når dere er på overnatting hos foreldre/svigersDet er litt forskjellig. Når vi er hos svigers eller de er hos oss, står ofte svigermor opp med Junior slik at vi får sove lengre, men noen ganger fortrekker hun å sove og da står vi opp som vanlig. Hos mamma er det stort sett vi som står opp. Hun er i full jobb, i motsetning til svigermor, og liker å sove litt lenger i helgene hun også.
|
|
|
#17 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Når dere er på overnatting hos foreldre/svigersNår vi overnatter sammen med min mor er det hun som står opp med LilleVenn. Da min far levde delte de gjerne på det. Min mor står tidlig opp uansett, så hun synes bare det er koselig |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Expired
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Når dere er på overnatting hos foreldre/svigersMine barnebarn sover lenger enn foreldrene.
|
|
|
|
#19 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Når dere er på overnatting hos foreldre/svigersVi sover aldri hos svigermor, og sjelden hos svigerfar. Sist gang var snuppa så liten at jeg husker ikke hva vi gjorde.
|
|
|
|
#20 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når dere er på overnatting hos foreldre/svigersHer står ikke besteforeldrene opp, nei. Så da bytter vi som regel på det. Mannen er litt mer våken om morgenen, så han står nok opp oftest.
|
![]() |
|
|