Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Spinoff: Vellykte coverversjoner

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-03-08, 08:57   #41
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.349
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin off: Vellykte coverversjoner

Nå leser jeg konsekvent "vellykte coveroperasjoner" hver gang jeg ser trådtittelen her.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 09:05   #42
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spin off: Vellykte coverversjoner

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

Hvilken sang er det? Ikke den der ...you are loved?

Originalen er med K


(Kilde: youtube.com)
.

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Åh - må ikke glemme Sinead O'Connors cover av Prince sin "Nothing compares to you."

Er det en cover? Jeg trodde han skrev den til henne, jeg.

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Hurra Torpedo med Total Eclipse of the heart:


(Kilde: youtube.com)


Jeg så intervju med dem da de hadde vært på miniturne i USA. De hadde veldig problemer med å stemme "instrumentene" da amerikanske hvitevarer er så store og har en helt annen klang enn europeiske.

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 09:10   #43
Nebbia
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Spin off: Vellykte coverversjoner

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Nå leser jeg konsekvent "vellykte coveroperasjoner" hver gang jeg ser trådtittelen her.

For å spore litt av, heter det vellykte eller vellykkede?

  Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 09:12   #44
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.349
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin off: Vellykte coverversjoner

Opprinnelig lagt inn av Nebbia, her.

For å spore litt av, heter det vellykte eller vellykkede?

Jeg skrev i utgangspunktet "vellykkede" i mitt innlegg, men rettet når jeg så overskriften.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 09:13   #45
Nebbia
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Spin off: Vellykte coverversjoner

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Hurra Torpedo med Total Eclipse of the heart:


(Kilde: youtube.com)




Det er en no-brainer. Enhver cover av Bonnie Tyler fremstår som vellykket.

  Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 09:13   #46
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.349
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin off: Vellykte coverversjoner

Bokmålsordboka sier:

Sitat:

TILSLAGSORDARTIKKEL FRA BOKMÅLSORDBOKA (offisiell rettskriving)vellykka~lykka a3 el. ~lykket a4 el. ~lykt a2 som faller heldig ut, med godt resultat, som svarer til forventningene en v- fest / et v- eksperiment / et v- menneske

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 09:17   #47
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.791
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin off: Vellykte coverversjoner

Jeg digger Alanis Morisettes versjon av


(Kilde: youtube.com)
.

Ellers er Waterboys' live-versjon av The Thrill Has Gone kombinert med deres versjon av Van Morrisons The Healing Has Begun min desiderte yndlingssang.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 09:17   #48
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin off: Vellykte coverversjoner

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Nå leser jeg konsekvent "vellykte coveroperasjoner" hver gang jeg ser trådtittelen her.



Hilsen hun som konsekvent leser "OK å prompe med sår brystvorte?" for hvert trykk på Uleste.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 09:18   #49
Clubby
Free Toy Inside!
 
Clubby sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 961
Clubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Spin off: Vellykte coverversjoner

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Where the streets has no name - med Pet Shop Boys.

Men jeg er visstnok ganske alene om å synes det; ihvertfall i min vennegjeng. :uglesett:

*løperogsetterpåPSBskiva* Skal vi danse???

Opprinnelig lagt inn av syllan, her.

Chris Cornell`s coverversjon av "Billie jean" er også kul.

Jepp!

Opprinnelig lagt inn av Nebbia, her.

Enhver cover av Bonnie Tyler fremstår som vellykket.

Objection Your Honour... Her har jeg hørt mye makkverk covere. Det er KUN Bonnie selv eller Hønni en sen kveld som klarer brasene...

__________________
Clubby
Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel!
Clubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 09:18   #50
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spin off: Vellykte coverversjoner

The mercy seat - Nick Cave blir utmerket, fantastisk og sjelfullt sunget av selveste Johnny Cash på platen American III; Solitary man. Fra samme plate er det også andre coverversjoner som nesten er like bra som orginalene, bla. Tom Pettys I wont`t back down.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 09:19   #51
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spin off: Vellykte coverversjoner


(Kilde: youtube.com)
er også veldig skrangelete og fin.
Love is all around, med REM.

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 09:21   #52
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spin off: Vellykte coverversjoner

Opprinnelig lagt inn av Clubby, her.


Objection Your Honour... Her har jeg hørt mye makkverk covere. Det er KUN Bonnie selv eller Hønni en sen kveld som klarer brasene...

Si ikke det. Det går gjetord om mannen til Søster. Han skal visstnok ha en fortreffelig timing.

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 09:33   #53
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin off: Vellykte coverversjoner

Opprinnelig lagt inn av Søster, her.


Den plata ("Hadde månen en søster" eller noe?) er full av gull.

Godt å se andre som setter pris på den plata.

Jeg kunne dultet på en haug andre innlegg her, men vil heller dra fram Stevie Ray Vaughan sin instrumentalversjon av Little Wing:

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 09:33   #54
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spin off: Vellykte coverversjoner

Kanskje litt flaut å innrømme det, men jeg har nettopp funnet ut at fantastiske "Alone again or" med The Damned er en coverlåt. Den er fantastisk.

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 09:41   #55
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.349
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin off: Vellykte coverversjoner

Åh, torsk! Det var 6 minutter og 50 sekunder med gåsehud.

Greit, det va'kke Jimi, men dog. :frysninger:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 09:42   #56
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin off: Vellykte coverversjoner

*******

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose

Sist redigert av Røverdatter : 17-04-09 kl 07:34.
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 09:45   #57
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.086
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin off: Vellykte coverversjoner

Opprinnelig lagt inn av Clubby, her.

Objection Your Honour... Her har jeg hørt mye makkverk covere. Det er KUN Bonnie selv eller Hønni en sen kveld som klarer brasene...

Ekte kjærlighet!

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 09:46   #58
Søster
kåt vikingbrud
 
Søster sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.505
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Sv: Spin off: Vellykte coverversjoner

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Si ikke det. Det går gjetord om mannen til Søster. Han skal visstnok ha en fortreffelig timing.

Jaggu, det er det en stund siden jeg har hørt, jeg tror vi drikker både for lite og sjeldent her i heimen.

__________________
Søster er lett å begeistre

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 09:47   #59
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin off: Vellykte coverversjoner

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Åh, torsk! Det var 6 minutter og 50 sekunder med gåsehud.

Greit, det va'kke Jimi, men dog. :frysninger:

Når kompisene mine og jeg har covret Little Wing har vi brukt å spille en slags kombinasjon av Hendrix og Stevie Ray-utgaven, det syns jeg funker bra. (Hm, det begynner å bli lenge siden nå. Leser du forresten her, A? I så fall syns jeg du bør gi meg et pip.)

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 09:49   #60
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.349
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Vellykte coverversjoner

Spiller du gitar, torsk?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
coverlåt, musikk


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no