|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Høyre vil fjerne støtte til assistert befruktningHer er jeg 110% enig med mim. Og så vidt jeg veit er man da ikke annsvalig for alt og alle partikoleger har sagt og gjort. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Høyre vil fjerne støtte til assistert befruktningHver gang denne debatten kommer opp, prøver jeg å legge fra meg mine relativt fargede IVF-briller og tenke så objektivt som mulig på saken. Jeg kommer alltid fram til følgende: For å kunne mene noe om hva staten skal subsidiere, må man vite noe om årsaken til problemet (subsidieringsbehovet), og hva man egentlig ønsker å oppnå. Jeg antar at man egentlig ønsker at norske kvinner skal føde barn. Når man vet at omtrent hvert sjuende par sliter, vet man også at man går glipp av en stor potensiell befolkningsøkning dersom man bestemmer seg for at disse parene ikke skal få hjelp til å få barn. Den eneste logiske forklaringen på at noen "ikke synes dette er en sykdom", er at de mener det er kvinnens (eller mannens) egen feil at de er ufrivillig barnløse. Javel, sett at det (på planeten Krypton eller i Sherwoodskogen) er slik at alle som er ufrivillig barnløse er det fordi de (sitat de fleste bedrevitere som selv fikk barn uten problemer i en alder av 26,8 år: ) "venter for lenge med å få barn, til fordel for karriere" ( |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: Høyre vil fjerne støtte til assistert befruktningIdioter. |
|
|
|
#4 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Høyre vil fjerne støtte til assistert befruktningJeg er så heldig at jeg blir gravid bare mannen vifter med trusa.
|
|
|
#6 |
|
Aktiv
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Hjemme
![]() |
Sv: Høyre vil fjerne støtte til assistert befruktning
Om det ikke regnes som sykdom i seg selv, så er det mange som har sykdommer som gjør at man sliter, ja.
|
![]() |
|
|