|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når skal du slutte å være på forum?Jeg slutter når jeg er lei og/eller ikke lengre lar meg underholde og ikke har noen bedre fora å fordrive tiden på. Jeg har faset ut og/eller avsluttet aktivitet på andre fora tidligere, så det samme kan jo skje med FP - men jeg vet jo ikke om det dukker opp noen andre underholdende fora i mellomtiden.
|
|
|
#2 |
|
Erfaren
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når skal du slutte å være på forum?Jeg kommer vel til å holde på til jeg blir lei, eller noe nytt og mere sosialt på nett kommer. (hva enn det måtte være) For meg er forumbruk veldig avhengig av årstidene. Nå går det mot lysere tider, så da blir forumbruket mindre. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når skal du slutte å være på forum?Den dagen det ikke gir meg noe å være i et forum, da slutter jeg. Men som nevnt, da kan det dukke opp andre steder man heller begynner å "henge". |
|
|
|
|
|
#4 |
|
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når skal du slutte å være på forum?Når jeg blir pensjonist skal jeg hvertfall tjate og mimre og blogge sånn som pappan min, da har jeg jo tid. Og poke barnebarna på facebook og sånne håpløst gammeldagse greier. Det finnes vel alltid et forum eller to som passer.
|
|
|
#5 |
|
Egenial
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når skal du slutte å være på forum?Så lenge jeg har glede og nytte av å henge på forum, så ser jeg ingen grunn til å spå noen avslutning. Og Miss Norway har et viktig poeng, den teknologiske fremtiden kommer fryktelig plutselig og hvem vet hva som blir det neste?
|
|
|
#6 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Når skal du slutte å være på forum?Jeg prøvde å slutte før jul, men etter et par måneder gikk jeg lei av det.
|
|
|
#7 |
|
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
Sv: Når skal du slutte å være på forum?
|
|
|
#10 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Sv: Når skal du slutte å være på forum?Det med forumbruk går i bølgedaler for min del, men kommer den dagen at forum ikke tiltaler meg mere, da slutter jeg. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Epikur
|
Sv: Når skal du slutte å være på forum?Vet ikke. Jeg vet ikke hvordan den teknologiske utviklingen blir. Vet ikke hvordan livet mitt blir. Jeg er veldig glad i fellesskapet, fjasejuntaen, all lærdommen og refleksjonen som FP gir.
|
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når skal du slutte å være på forum?Det kan jeg ikke svare på idag. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Når skal du slutte å være på forum?Si det?
|
|
|
#14 |
|
Come what may...
|
Sv: Når skal du slutte å være på forum?Kaller ikke dette for hobby. Men tidsfordriv. Har siden 2000 hengt på diverse fora.
|
|
|
#15 |
|
flisespikker
|
Sv: Når skal du slutte å være på forum?For å svare på hovedspørsmålet, uten å egentlig svare på det: Jeg kommer til å slutte når jeg ikke synes jeg får noe igjen for den tiden jeg bruker på det.
|
|
|
#16 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når skal du slutte å være på forum?Hvis det kommer en dag da jeg finner ut at de eneste vennene som er igjen finnes på forum, da vil jeg nok sterkt vurdere om jeg bruker for mye tid på nett. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Passiv
|
Sv: Når skal du slutte å være på forum?Aldri. Håper å sitte med en laptop i fanget på sykehjemmet, og et vinglass på nattbordet. |
|
|
|
#18 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Når skal du slutte å være på forum?
Ihvertfall på sykehjemmet, ja. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Expired
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Når skal du slutte å være på forum?Hm...Forumliv har gitt meg mange, verdifulle venner, gode, nære venner.
|
|
![]() |
|
|