|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kommer til å savne Lidl!Jeg har aldri satt mine ben på Lidl, så kommer helt sikkert ikke til å savne dem. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Grubler.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kommer til å savne Lidl!Nei, det Lidl kommer jeg ikke til å savne. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() |
Sv: Kommer til å savne Lidl!Jeg kommer ikke til å savne lidl, men jeg vil nå si at feilmerking og svin på skogen er ikke noe lidl har vært alene om her i landet. Jeg syntes det var helt greie butikker. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kommer til å savne Lidl!Jeg kommer vel ikke til å savne Lidl for det er sjelden vi handler der, men |
|
|
|
|
|
#6 |
|
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kommer til å savne Lidl!Vi handler mye kvarg på Lidl. Ungene elsker dem, og det blir virkelig krise her nå vi ikke får tak i det mer...
|
|
|
#8 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kommer til å savne Lidl!Har vært i Lidl-butikk i Norge en gang og to ganger i Sverige. Kommer ikke til å savne de.
|
|
|
|
#9 |
|
Ser lyst på livet
|
Sv: Kommer til å savne Lidl! |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Kommer til å savne Lidl!Det Fluke og Liven sa. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Epikur
|
Sv: Kommer til å savne Lidl!Kommer ikke til å savne Lidl. Det har ingenting med at de ikke var norske eller noe, bare at de sugde hoppetau. Ingen økologiske varer, ikke noe videre kvalitet å skryte av. Hadde nå enda en av de gode engelske eller irske kjedene etablert seg, da hadde vi snakket. Med økoavdelinger like store som halve butikken, fantastisk utvalg på frukt og grønt, DET hadde vært noe, det. Jeg savner "nærbutikken" min i Dublin nesten daglig.
|
|
|
#12 |
|
Epikur
|
Sv: Kommer til å savne Lidl!
Å, du uvitende...
|
|
|
#13 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Jepp, det er det jeg også gjør. Men hun (var det henne?) mente at næringsinnholdet i potetene forsvant om man kokte dem i biter, av en eller annen grunn. Men uansett om det skjer eller ikke, så må det da være TUSEN ganger sunnere enn kunstig posemos-dritt. Rene råvarer er alltid sunnere enn slike poser, uansett. Dessuten smaker det hundre ganger bedre.
|
|
|
#14 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Kommer til å savne Lidl!Når man snakker om potetmos: Om man spiser poteter ofte, så kok noen ekstra hver gang, skrell de som blir til overs og putt i kjøleskapet, og lag mos når du har nok. (Kok opp i melk/fløte/smør og mos).
|
|
|
#15 |
|
Epikur
|
|
|
|
#16 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Ja, jeg kan nesten ikke forestille meg noe som smaker så ulikt som posemos og hjemmemekka mos. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Kommer til å savne Lidl!Jeg aner ikke hvor Lidl HADDE butikker engang. Og jeg bor i Oslo, så de har helt sikkert hatt det et sted.
|
|
|
|
#18 |
|
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kommer til å savne Lidl!Jeg har aldri vært innom en Lidl-butikk, og kommer garantert ikke til å savne dem |
|
|
|
|
|
#20 |
|
priiiima donna
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kommer til å savne Lidl!Blir ikke savnet her nei ..... |
|