Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Sjusketesten!

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-03-08, 15:56   #41
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sjusketesten!

Jeg strøk

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-08, 16:01   #42
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Jeg klarte fint å stryke. men aldri har noen vert syk på grunn av maten her i huset.

Isolde er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-03-08, 16:58   #43
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Selvfølgelig strøk jeg.

Gammel 25-03-08, 17:07   #44
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

9 av 10 her!

Jeg er litt overrasket. Jeg er ikke sikker på at jeg hadde passert en kontroll

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-08, 17:07   #45
Betty
Superaktiv

Betty sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Trøndelag
Betty er populærBetty er populærBetty er populærBetty er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Bra!
Du svarte rett på åtte av ti spørsmål. Du har antakelig fått med deg det viktigste når det gjelder trygge arbeidsrutiner og god hygiene.

Samme fikk jeg.

Gammel 25-03-08, 17:11   #46
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Full pott!

Sist redigert av Fruktflua : 25-03-08 kl 17:31.
Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-08, 17:18   #47
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Tja...
Du har tre feil. Trolig ville du hatt godt av en liten oppfriskning av kunnskapene.

Ja gjerne det, om de bare ville opplyse meg om hva som var feil!

Er forøvrig enig med Esme, jeg ville gjerne krysset av på alle på det siste spørsmålet jeg da!

Gammel 25-03-08, 17:26   #48
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Jeg klarer meg hvis jeg ljuger. -Sjuske som burde vite bedre.

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-08, 17:33   #49
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Hvor: På midten
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av pippimamma, her.

Meget bra!
Du svarte rett på ni av ti spørsmål. Sannsynligvis har du et ryddig kjøkken med god hygiene.

Det samme resultat fikk jeg. Lurer på hva jeg svarte feil på... Ja, ja- gjør mitt beste for å ha det rent og ryddig, men er ikke fanatisk heller!

Gammel 25-03-08, 17:49   #50
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

8 av 10
Greit nok.

Gammel 25-03-08, 18:15   #51
Adele
In love with a fairytale

Adele sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Meget bra!
Du svarte rett på ni av ti spørsmål. Sannsynligvis har du et ryddig kjøkken med god hygiene.

Hm, nå lurer jeg på hvilket spørsmål jeg svarte feil på?

Adele er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-08, 18:56   #52
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Jeg er god på teorien.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-08, 19:43   #53
Noba
🎈

Noba sin avatar

Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

9 av 10 riktige her også.

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-08, 20:13   #54
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

[quote=Fluke;909466]Stryk
Du har fire eller flere feil. Vi anbefaler at du frisker opp kunnskapene dine om mathygiene.

Samme her, skulle også ønske at svarene var der. Ingen har blitt syke her heller.

Gammel 25-03-08, 20:21   #55
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Dette gikk jo greit.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-08, 20:29   #56
Ma Dalton
Hupp!

Ma Dalton sin avatar

Ma Dalton er litt kul
Standard

3 feil. Det får være greit...

Ma Dalton er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-08, 20:32   #57
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

På flere av spørsmålene var det ikke sjuskete nok alternativer for meg.
Men strøk gjorde jeg likevel. Ingen som har blitt syke her da.

Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-03-08, 20:38   #58
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Bra!
Du svarte rett på åtte av ti spørsmål. Du har antakelig fått med deg det viktigste når det gjelder trygge arbeidsrutiner og god hygiene.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-08, 20:48   #59
Ekorn
Studenten

Ekorn sin avatar

Hvor: Tromsø
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg gadd ikke svare. Det var så mange spørsmål og kjøtt, og det er urelevant for min del. men jeg kan med sikkerhet si at jeg er ei sjuske.

Ekorn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-08, 20:55   #60
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Full pott!
Du svarte riktig på alle spørsmålene, og har mest sannsynlig utmerket hygiene på kjøkkenet ditt.

Men testen var teit. Det var mange rette alternativer, men bare mulig å krysse ut ett. På siste spm var jo alle alternativene rette. Hva er da vitsen med en slik test?

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Emneord
sjuske

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:25.