|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Leser
|
![]() Sv: Om du er uenig med noen i en tråd ...
Jeg skiller ganske greit på sak og person, generelt sett må folk få mene hva de vil. Jeg har større problemer med hvordan de uttrykker meningene sine og - sist, men ikke minst - hvordan de leser andre sine innlegg.
![]() |
#2 |
villende
|
![]() Sv: Om du er uenig med noen i en tråd ...Det kommer helt an på hvem det er som skriver og ikke minst hva det er vi er uenige om. Jeg kan være skikkelig uenige med noen uten at det ødelegger det generelle inntrykket mitt av personen, men hvis jeg i tillegg ikke liker "tonen" i innleggene til en bestemt bruker så har jeg nok gjort meg opp en mening som blir sittende ganske lenge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Om du er uenig med noen i en tråd ...Jeg kan godt være rykende uenig med en person i en tråd, uten å dra med det over i andre tråder. Jeg går ikke rundt og er sur på en bruker og benytter flere tråder til å glefse til vedkommende. Men det er klart, over tid får man en viss oppfatning av at enkelte er veldig naive/bråkjekke/lite opplyste osv, og det farger nok det man leser. Det hender også jeg tenker over at velkjente brukere lettere hylles for gode innlegg enn nyere/ mer ukjente brukere. Jeg synes også f.eks Sitron får unødig mye pepper ofte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
frakoblet
|
![]() |
#5 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Om du er uenig med noen i en tråd ...Jeg reagerer på nett som i det virkelige liv. Noen liker jeg og leser innleggene deres med en positiv innstilling, mens andre har jeg et heller dårlig inntrykk av og da leser jeg innleggene deres deretter også. Desverre. Nå er ikke jeg så aktiv, men har da gjort meg et inntrykk av enkelte likevel.
![]() |
#6 |
kamerat
|
![]() Sv: Om du er uenig med noen i en tråd ...Jeg bærer veldig sjelden nag, og kan fint være rivende uenig og hjertens enig med samme person samme dag. Samtidig har jeg veldig god hukommelse for nick og forumhistorie, og synes det aller morsomste er å følge med på de forskjellige og se hvordan de interagerer. Da er det naturlig nok en del jeg raskt skjønner at er helt inkompatible med meg, om de nå er ekstraterrestrielle, domme eller bare ute og kjøper øl med David. Da er det ofte helt underordnet om vi er enige eller uenige. Jeg er sjelden ekkel mot folk med overlegg, unntatt i bråsinne, da.
![]() |
#7 |
kamerat
|
![]() Sv: Om du er uenig med noen i en tråd ...Er forresten emneordene FPs svar på Pinlige?
![]() |
#10 |
kamerat
|
![]() Sv: Om du er uenig med noen i en tråd ...Jeg kan se hvem som har lagt inn hvilke, for å si det sånn.
![]() |
#16 |
|
Catfight, torsk? |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
kamerat
|
![]() Sv: Om du er uenig med noen i en tråd ...Imponerende!
![]() |
Emneord |
hevnprikker |
|
|