Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Litt pinlig

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-03-08, 21:47   #1
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Litt pinlig

Knis!
Du går vel under navnet "trusedama" blant de ansatte nå

Godt du tar det sportslig. Dette er bare søtt og morsomt ... og selvfølgelig ørlite pinlig ... som tøffe damer som dg tar på strak arm.

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-08, 22:08   #2
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Oops.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-08, 22:29   #3
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 241
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

annemede er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-03-08, 14:02   #4
jubel
Fullverdig medlem

Medlem siden: Mar 2008
jubel er litt kul
Standard

Kan ikke alltid ha alt på stell vi mammaer heller

Gammel 30-03-08, 11:01   #5
Tøtto
Superduperaktiv

Tøtto sin avatar

Tøtto er litt kulTøtto er litt kulTøtto er litt kul
Standard

Huff, jeg skal alltid sjekke ting jeg sender meg ungene fra nå av. Bare for å være helt sikker!

Gammel 30-03-08, 12:00   #6
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er ganske sikker på at om jeg hadde vært den ansatte, så hadde jeg kastet trusen for å slippe å gjøre vedkommende flau .

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-08, 13:30   #7
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Herlig historie!

Jeg hadde også en truseopplevelse på vei til byen på fredag. Hadde det travelt, hev på meg klærene og løp ut i den venntende taxien. Etter noen minutter kjenner jeg en rar "klump" på låret. Jeg hadde capribukse, og fikk lirket to fingre opp i buksen (synes ikke godt jeg kunne ta det "ovenfra" og sitte og grave i buksen når jeg var i taxi ). Der lirker jeg ut ikke mindre enn 2 truser... Buksen kom rett fra haugen med rene klær, og disse har da sikkert havnet der i vask. Er glad jeg oppdaget det før jeg forlot taxien. Hadde vært småpinlig om dt datt ut et par truser fra busebenet i løpet av kvelden.

Gammel 30-03-08, 14:04   #8
Maki
Erfaren

Maki sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Maki er populærMaki er populærMaki er populærMaki er populær
Standard

Hehe, oisann :-)

Maki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-08, 14:19   #9
MsM
Har fått nytt nick

MsM sin avatar

Hvor: Nittedal
Blogginnlegg: 220
MsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt likt
Standard

MsM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-08, 13:34   #10
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Emneord
truseløs

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:01.