Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Nå har jeg skrevet klagemail til Stratos

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-03-08, 09:57   #1
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nå har jeg skrevet klagemail til Stratos

Jeg HGar klaget flere ganger. Fikk gavekort på 300 kr av Gilde, da jeg fant brusk i bogskinka. Fikk gavekort på 100 kr av Mills da sveisen på majonesposen var gåen. Av Sun fikk et par produkter i posten da suntablettene klistra seg sammen. Av Toro fikk jeg en hel kasse (liten) med produkter levert på døra, da jeg klagde på at de lovte ut produktprøver til de som meldte seg på nyhetsbrevet deres ( fikk ingen produktprøver). En venninde klagde rett over jul på kims og fikk hele 18 poser snacks i posten. Man skal klage om noe ikke holder mål. Mener nå jeg....

Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-08, 09:59   #2
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Ble en stor H og en G for mye der

Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-08, 10:05   #3
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har lyst til å klage på svigerforeldrene mine, men jeg er redd for å få levert 5-6 nye på døra...

noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-08, 10:25   #4
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Embs, her.

Jeg har lyst til å klage på svigerforeldrene mine, men jeg er redd for å få levert 5-6 nye på døra...

Det skjønner jeg veldig godt.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-08, 13:19   #5
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...

Høyt&Lavt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja det skulle tatt seg ut!

Gammel 27-03-08, 13:50   #6
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Skrekk og gru!

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-08, 14:32   #7
jubel
Fullverdig medlem

Medlem siden: Mar 2008
jubel er litt kul
Standard

Kan vi ikke bare klage og presisere om ingen godtgjørelse da?
I såfall hiver jeg med svigermor

Sånn ellers så vet jeg hva jeg nå skal ta meg til på dager der jeg har lite å finne på

Gammel 28-03-08, 15:16   #8
Oschi
Nykommer

Hvor: UK
Oschi er litt kul
Standard

Gammel 31-03-08, 12:01   #9
Zianta
Nybegynner

Zianta sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Zianta har et hav av muligheter foran seg
Standard

Masse flotte klager her.

Klagde en gang på Kims Taffelstiks, og fikk en hel kartong med div. Kims produkter.
Men jeg er ikke flink nok til å klage på ting som ikke er som de skal.

Zianta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 20:13   #10
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Gammel 01-04-08, 20:28   #11
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Jeg klagde på jobær og banan glasset fra nestle som jeg kjøpte når klumpen hadde diare over flere dager. Tenkte at banan var bra. Kom hjem og fant ut at den innehold mindre enn 10% banan, 11% jordbær og resten var Eple og druejuice.

fikk Mail tilbake om at de holdt på å trykke et bilde av eple utenpå glasset.

Tror det er stabburet jeg må klage til, eller Nidar.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 22:26   #12
Trixie
Bør lage seg en tittel selv

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Joika: jeg mener å ha hørt at det er en produskjonsfeil med disse Elias båtene. Hør i lekebutikken.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-08, 10:03   #13
Ariel
Queen of intentions...

Ariel sin avatar

Hvor: Oschlo
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Har klagd på 2 krokodiller uten det hvite på, og fikk en svær eske med masse godis.
Har klagd på en tråd i en pose kaffe, fikk 2 poser tilbake.
Har klagd på teposer hvor posen hadde kommet inn under "liminga" på papiret, og fikk 4 esker te tilbake.

Det lønner seg å klage ja...

Gammel 31-03-08, 23:06   #14
Rug
Det er bare en fase

Rug sin avatar

Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Jeg slo til med en halvkilo nonstop. Ittno knussel, her skulle det trøkkes nedpå. Problemet var at sjokoladen smakte skikkelig dårlig, rett og slett muggent. Fråtsing utgikk!

Klagen førte til en pakke chips, en Kvikk Lunsj, en liten melkesjokolade og en liten Non Stop-sjokolade. Det var omtrent av samme verdi som pakken jeg kjøpte. Forklaringen var at det nok hadde vært mikroskopiske hull i plasten, som gjorde at sjokoladen ble utsatt for luft og dermed ble dårlig.

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-08, 10:07   #15
Ariel
Queen of intentions...

Ariel sin avatar

Hvor: Oschlo
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Gammel 27-03-08, 13:22   #16
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fikk svar og det ser ut som om jeg får iallfall en pose sjokolade i posten.

Sitat:

Tusen takk for henvendelsen.
Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å skrive til oss vedr. denne opplevelsen.
Samplingbyrået har fått streng beskjed om å bruke plasthansker ved utdeling av uemballerte smaksprøver.
Vi har nå kontaktet dem på nytt og de og sier det har vært en glipp i rutinene i dette tilfellet, og beklager på det sterkeste.
Som takk for at du kontaktet oss og som kompensasjon for den smaksbiten du ikke ønsket å ta, sender vi deg en kosepose som vi håper du får glede av.
Vennlig hilsen
Nidar Forbrukerservice

Gammel 27-03-08, 13:25   #17
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...

Høyt&Lavt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hurra for deg og koseposen din!

Gammel 27-03-08, 21:35   #18
Trolljenta25
Erfaren

Trolljenta25 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Trolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populær
Standard

:tuslerutpåkjøkkenetforåfinnenoeåklagepå:

Trolljenta25 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-08, 12:09   #19
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg klaget en gang på en frossenpizza fra Stabburet, den var knust i småbiter (ja, vi spiser frossenpizza i ny og ne), og da fikk jeg en hel kasse med Stabburetprodukter i posten som plaster på såret. Pizzaen spiste vi (og det opplyste jeg om i klagen), for den gikk jo fint an å steke, og så slapp vi å skjære den opp da den var ferdigstekt.

Og så har vi klaget om en Eliasbåt som bare sank i badekaret. Da fikk vi en ny båt levert på døren.

Gammel 31-03-08, 22:22   #20
TheVoice
priiiima donna

TheVoice sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

Vi har også klagd til stabburet. Vi klagde på at det var et slags oljeaktig belegg oppå nugattien Det var eckligt! da fikk vi til svar at oljen ofte skilte seg ut og at dette var et kjent problem. Fikk masse staburprodukter, sikkert for minst 200 kr.

Har også klaga på byggmester bob kjeks. Datteren min ble så skuffet over at det ikke var med figur (som pakken lovte). Vi skrev en mail og spurte etter en figur.. fikk 4 pakker byggmester bob pluss dinosaur kjeks. Og det fikk vi to ganger til senere også, tydelig skjedd noe feil der Vi hadde ekstremt mye kjeks en periode ja, måtte dele ut i hytt og gevær!

TheVoice er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:17.