Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Kan jeg få skryte litt?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-03-08, 21:04   #41
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan jeg få skryte litt?

Opprinnelig lagt inn av Ariel, her.

Man får jo ikke kjøpt blå konditorfarge i Norge, så jeg gikk på Panduro og kjøpte farge som egentlig er beregnet på sukkertøylaging. Tviler på den er "sunnere" enn vanlige, for det står syntetisk på den.

Tusen takk alle, jeg kommer til å leve lenge på denne kaken.

Forøvrig ble en del av Lillemors illusjoner drept med denne kaken da. Det var visst ikke "nok" godteri på den, så alle kunne få en hver. Så da tok de dem like godt av! Hva skjedde med saks? De delfinene var jo gigantiske, og jeg tenkte jo de skulle deles... Skal man kun kunne pynte kaker i bhg med seigmen og nonstop, sånn at alle skal få en hel en hver?
Jeg kjenner det irriterer meg. Kanskje mer enn det burde, men like fullt irriterer det meg.

Oj? Tror kanskje jeg hadde irritert meg en smule, jeg også. Ja, de kunne saktens ha delt delfinene.

Hva blå konditorfarge angår; Jeg har en flaske stående her som fra den samme fabrikken (er det Freia, mon tro?) som den gule, grønne og røde kommer fra - og den er blå. Mannen og jeg snakket om det i går da vi testet ut marshmallowstrekk til kaker, og ingen av oss husker hvor vi har kjøpt blå konditorfarge - annet enn at den er kjøpt i Norge.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-08, 21:42   #42
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Man får jo ikke kjøpt blå konditorfarge i Norge, så jeg gikk på Panduro og kjøpte farge som egentlig er beregnet på sukkertøylaging. Tviler på den er "sunnere" enn vanlige, for det står syntetisk på den.

Tusen takk alle, jeg kommer til å leve lenge på denne kaken.

Forøvrig ble en del av Lillemors illusjoner drept med denne kaken da. Det var visst ikke "nok" godteri på den, så alle kunne få en hver. Så da tok de dem like godt av! Hva skjedde med saks? De delfinene var jo gigantiske, og jeg tenkte jo de skulle deles... Skal man kun kunne pynte kaker i bhg med seigmen og nonstop, sånn at alle skal få en hel en hver?
Jeg kjenner det irriterer meg. Kanskje mer enn det burde, men like fullt irriterer det meg.

Det var da unødvendig. Vi har aldri tatt av pynten på kaka, men prøvd å dele så rettferdig som mulig.

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-08, 21:46   #43
Ariel
Queen of intentions...

Ariel sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av polarjenta

Det var da unødvendig. Vi har aldri tatt av pynten på kaka, men prøvd å dele så rettferdig som mulig.

Nei, hun var lei seg lille gullklumpen min. Hun syntes jo de delfinene var knalltøffe, og gledet seg til at alle skulle få smake. Snakker med ped.leder på tirsdag tenker jeg, da er vi på barnedans sammen. Eller blir det kanskje litt teit?

Gammel 28-03-08, 22:00   #44
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Nei, hun var lei seg lille gullklumpen min. Hun syntes jo de delfinene var knalltøffe, og gledet seg til at alle skulle få smake. Snakker med ped.leder på tirsdag tenker jeg, da er vi på barnedans sammen. Eller blir det kanskje litt teit?

Det kommer jo litt an på hvilket forhold du har til henne. Jeg ville nok tatt det opp i barnehagen ved en passende anledning.

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-08, 22:02   #45
Ariel
Queen of intentions...

Ariel sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av polarjenta

Det kommer jo litt an på hvilket forhold du har til henne. Jeg ville nok tatt det opp i barnehagen ved en passende anledning.

Vi har et ganske godt forhold. Blir en del skravling på disse dansene hver uke.
Jeg tenkte mer på det å ta det opp i det hele tatt jeg da.. Men det blir nok til det, siden jeg fremdeles er irritert.

Gammel 28-03-08, 22:06   #46
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så stilig!

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-08, 11:10   #47
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Utrolig flott kake!

Skjønner godt at du ble litt irritert over at pynten ble tatt bort. Det måtte jo være en smal sak å dele dem?

Gammel 29-03-08, 11:13   #48
Lotte
Aktiv

Lotte sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Lotte er litt kul
Standard

Lekker kake. Det skulle vel gått å dele på den kaka.

Lotte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-08, 19:40   #49
Emja
Nybegynner

Medlem siden: Mar 2008
Emja har et hav av muligheter foran seg
Standard

Åj, den var utrolig lekker!!
Morro å ha med seg til de andre barna, kan jeg tenke meg

Emja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-08, 19:44   #50
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Jøss, den var utrolig flott!!

Gammel 29-03-08, 19:47   #51
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Det er det dummeste jeg har hørt, snakk om å være vanskelige! Jeg hadde blitt ganske irritert selv.

Gammel 29-03-08, 19:48   #52
Maki
Erfaren

Maki sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Maki er populærMaki er populærMaki er populærMaki er populær
Standard

Oi, knallstilig kake!

Så dumt at de tok av pynten, de kunne jo bare ha delt den.

Maki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-08, 22:38   #53
livit
Duracell

livit sin avatar

Hvor: Rivieraen-Vestfold
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maki, her.

Oi, knallstilig kake!

Så dumt at de tok av pynten, de kunne jo bare ha delt den.

Signerer denne. Trodde da at deling stod på dagsplanen rett som det var i bhg

livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:04.