|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Queen of intentions...
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Om jeg hjelper Mrs. Yolanda Mcdavis ...My assignment er tross alt bestemt av Gud da, så det er best å ikke messe mest med meg.
![]() |
#42 |
Nysgjerrig
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Om jeg hjelper Mrs. Yolanda Mcdavis ...Hihihi..
![]() |
#48 |
Fear of the dark
Medlem siden: Jan 2008
![]() Sv: Om jeg hjelper Mrs. Yolanda Mcdavis ...
![]() |
#49 |
Quiet, please
|
![]() Sv: Om jeg hjelper Mrs. Yolanda Mcdavis ...I forrige uke og uken før mottok jeg forresten flere telefoner daglig fra to forskjellige telefonnumre. Det ene nummeret har caller ID "800 Service" eller noe sånt, og det andre nummeret "Subsccription Services". Første gangen tok jeg telefonen, og de spurte hvordan det gikk med mine "magazine subscriptions". Jeg sto med en trøtt Hannah på armen, så jeg svarte bare "Fine, thanks. Bye." og la på. De neste gangene de ringte gadd jeg ikke å svare. Da de hadde ringt 8-10 ganger ble jeg litt nysgjerrig, og googlet begge numrene. Begge numrene førte til sider der folk fortalte hvordan de hadde blitt svindlet eller forsøkt svindlet. De ringer og spør om du er fornøyd med abonnementet ditt, gjør oppmerksom på at du skylder dem penger og ber om kortnummeret ditt. Etter at jeg hadde lest dette bestemte jeg meg for å lytte til dem neste gang, og se hvor langt jeg kunne få dem til å gå. Jeg spurte hvilke blader det var snakk om, og det var visst House and Garden. Jeg sa at jeg ikke abonnerte på bladet, og da var det plutselig bare beskjed om at de sender ut prøvenumre på disse bladene, med tilbud om å abonnere. Jeg sa at jeg ikke var interessert, og da ga han opp. Siden har de ikke ringt. Søren og, jeg skulle bare spilt enda litt dummere, og sett hvor langt han gikk. Håper nesten de ringer igjen.
![]() |
#50 |
Queen of intentions...
![]() Sv: Om jeg hjelper Mrs. Yolanda Mcdavis ...Jeg prøver fremdeles å finne på noe lurt å skrive tilbake.
Storemor 1998 ![]() Lillemor 2003 ![]() Sist redigert av Ariel : 06-04-08 kl 15:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Queen of intentions...
Har tenkt til å overhøre ønsket om min kontaktinfo foreløpig, og bare se hva "hun" sier.
![]() |
#52 |
Quiet, please
|
Kjempebra. Legg til at du venter spent på å bli kontaktet, og at du kan ikke vente med å komme i gang med dette. For trøtt til å oversette akkurat nå, sovet fire timer i natt, og har svigermors stemme i øret _hele_tiden_. :svett:
![]() |
#53 |
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Om jeg hjelper Mrs. Yolanda Mcdavis ...Her var det noen som IKKE har fritidsproblemer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Queen of intentions...
![]() Sv: Om jeg hjelper Mrs. Yolanda Mcdavis ...Fritidsproblemer? Hvem?
![]() |
#58 |
Queen of intentions...
Innbiller meg at jeg har fått denne mailen før?
![]() |
|
|