Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Om jeg hjelper Mrs. Yolanda Mcdavis ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-04-08, 14:32   #41
Ariel
Queen of intentions...

Ariel sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Sv: Om jeg hjelper Mrs. Yolanda Mcdavis ...

My assignment er tross alt bestemt av Gud da, så det er best å ikke messe mest med meg.

Gammel 04-04-08, 14:44   #42
Michayla
Nysgjerrig

Michayla sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hihihi..

Dette må jeg følge med på.
Får opptil flere slike mail daglig.
Jeg ville vært mangemilliardær.

Har også fått av samme damen som du Ariel.

Gleder meg til fortsettelsen.

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-08, 14:50   #43
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

"I'm on a mission from God!"

Gammel 04-04-08, 19:31   #44
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Noe som har skjedd i det siste?

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-08, 23:37   #45
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg venter i spenning her.

Gammel 06-04-08, 07:32   #46
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Blessed, blessed Ariel.

Fantastisk!

Gammel 06-04-08, 08:04   #47
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-08, 08:08   #48
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Gammel 06-04-08, 13:28   #49
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

I forrige uke og uken før mottok jeg forresten flere telefoner daglig fra to forskjellige telefonnumre. Det ene nummeret har caller ID "800 Service" eller noe sånt, og det andre nummeret "Subsccription Services". Første gangen tok jeg telefonen, og de spurte hvordan det gikk med mine "magazine subscriptions". Jeg sto med en trøtt Hannah på armen, så jeg svarte bare "Fine, thanks. Bye." og la på. De neste gangene de ringte gadd jeg ikke å svare. Da de hadde ringt 8-10 ganger ble jeg litt nysgjerrig, og googlet begge numrene. Begge numrene førte til sider der folk fortalte hvordan de hadde blitt svindlet eller forsøkt svindlet. De ringer og spør om du er fornøyd med abonnementet ditt, gjør oppmerksom på at du skylder dem penger og ber om kortnummeret ditt. Etter at jeg hadde lest dette bestemte jeg meg for å lytte til dem neste gang, og se hvor langt jeg kunne få dem til å gå. Jeg spurte hvilke blader det var snakk om, og det var visst House and Garden. Jeg sa at jeg ikke abonnerte på bladet, og da var det plutselig bare beskjed om at de sender ut prøvenumre på disse bladene, med tilbud om å abonnere. Jeg sa at jeg ikke var interessert, og da ga han opp. Siden har de ikke ringt. Søren og, jeg skulle bare spilt enda litt dummere, og sett hvor langt han gikk. Håper nesten de ringer igjen. nd:

Gammel 06-04-08, 15:26   #50
Ariel
Queen of intentions...

Ariel sin avatar

Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Jeg prøver fremdeles å finne på noe lurt å skrive tilbake.

Sist redigert av Ariel : 06-04-08 kl 15:33.
Ariel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-08, 15:53   #51
Ariel
Queen of intentions...

Ariel sin avatar

Standard

Sitat:

Dear Mrs. Mcdavis

I really do feel blessed, beeing able to take part of the great work you are doing here. The amount of less priviledged people than myself just seem to grow, and I have hoped for, and praied for, an opportunity like this.
And because I'm so touched by your generosity, I will follow your example and do this for free.
Regards
Troll Mor

Har tenkt til å overhøre ønsket om min kontaktinfo foreløpig, og bare se hva "hun" sier.

Gammel 06-04-08, 17:21   #52
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Ariel, her.

Har tenkt til å overhøre ønsket om min kontaktinfo foreløpig, og bare se hva "hun" sier.

Kjempebra. Legg til at du venter spent på å bli kontaktet, og at du kan ikke vente med å komme i gang med dette. For trøtt til å oversette akkurat nå, sovet fire timer i natt, og har svigermors stemme i øret _hele_tiden_. :svett:

Gammel 06-04-08, 18:04   #53
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Her var det noen som IKKE har fritidsproblemer.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-08, 18:42   #54
Ariel
Queen of intentions...

Ariel sin avatar

Standard

Fritidsproblemer? Hvem?

Gammel 06-04-08, 19:26   #55
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Gammel 06-04-08, 19:56   #56
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Fritidsproblemer? Hvem?

Jeg har det, og jeg skjønner at det må komme av at jeg rett og slett overser mange muligheter til tidsfordriv.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-08, 21:08   #57
Hønni

Hønni sin avatar

Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fantastisk!

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-08, 23:25   #58
Ariel
Queen of intentions...

Ariel sin avatar

Standard

Sitat:

Dear Beloved Troll Mor.

Thank you for your message.
One thing I want to let you know is that your assignment is decided by God and discovered by you and you're privileged with this opportunity as I indicated in my proposed e-mail to you. Furthermore, I want to re-assure you that you will never regret doing this work for the needy.

I will like you to handle this project very well because I have found out that living here on earth without the work of God or without helping the needy and the orphans, all is vanity upon vanity in the sight of our Almighty God, so I will like you to donate my own share after deducting your 20% from the principal to develop the work of God and to help the orphans/less privileged ones in the society.
The duties you will do are ,first and foremost you will send me your personal contact,and I will send it to the Financial Firm with a letter from me authorizing the financial firm to release the money to you, then the Financial Firm will open up communication with you. When this money get to your possession, invest in a good business you can operate and make money, and make sure the business or company can stand the test of time. Every year use 80% of the profit to help the orphans/less privileged ones all over the world, this you will be doing every year.
Please, I will like you to always pray for me because right now I am in my house taking treatment now with the help of my physicians for some months and I am writing this e-mail to you from the sick bed. I will like to know you better on your next e-mail to me by filling this form below:
1. Name in full:..............................
2. Address:...........................Zip code..........
3. Nationality:..............................
4. Age:............................................
5. Sex..............................................
6. Occupation:...............................
7. Marital status:.........................
8. Private phone no.......................
As soon as I hear from you, details of the funds will be made known to you.

I am eagerly waiting for your reply.
Thank you and remained blessed.
Mrs.Yolanda Mcdavis.

Innbiller meg at jeg har fått denne mailen før?

Gammel 08-04-08, 00:17   #59
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne tråden er hysterisk.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-08, 01:41   #60
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Standard

Innbiller meg at jeg har fått denne mailen før?

Fikk du den samme mailen igjen?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:52.