Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har du fått selvangivelsen for 2007?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Har du fått selvangivelsen for 2007?
Ja. 49 33,79%
Nei. 93 64,14%
Har ikke hentet posten i dag, så kanskje. 2 1,38%
Dustepoll. 1 0,69%
Deltakere: 145. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-04-08, 18:46   #41
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du fått selvangivelsen for 2007?

Vi fikk våre på torsdag.

Gammel 05-04-08, 18:56   #42
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Da har jeg vært på nette og måtte levere dem inn for å se dommen. Og ja vi får igjen. Begge to!
Vi har mer å legge til, så det blir nok mer når etter vi har lagt til alt sammen! *puh*

Gammel 05-04-08, 19:06   #43
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Fikk i går.

Alle får innen onsdag 9 april.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-08, 19:08   #44
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har bursdag 9 April!

Gammel 05-04-08, 19:20   #45
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tertit, her.

Jeg har ikke fått, men mannen fikk i går. Han fikk igjen og siden jeg ikke har fått enda, regner jeg med at jeg blir skyldig....

Jeg tror faktisk ikke det er noen sammenheng der. Jeg får den alltid veldig seint i forhold til andre, men det betyr ikke at jeg blir skyldig hver gang.

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-08, 19:21   #46
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi har bryllupsdag 9. april...

Nei, vi har ikke fått, verken Gubben eller jeg. Men vi vet at vi ikke får før i oktober, siden Gubben har registrert enkeltmannsforetak. Så da tells det kanskje ikke...

Gammel 05-04-08, 21:04   #47
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har fått den, og jeg bor til og med i utlandet! Men den var full av feil, så jeg er ikke videre imponert ...

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-08, 21:16   #48
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg skjønner ikke jeg, nå har jeg til og med levert selvangivelsen og trykker på "se selvangivelsen og skatteoppgjør" - men man får jo kun opp første side av selvangivelsen?? OG hvis jeg trykker på "oppgjør" så får jeg kun 2005 og 2006 ...

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-08, 21:23   #49
Ariel
Queen of intentions...

Ariel sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av polarjenta

Jeg tror faktisk ikke det er noen sammenheng der. Jeg får den alltid veldig seint i forhold til andre, men det betyr ikke at jeg blir skyldig hver gang.

Puh.

Gammel 05-04-08, 21:24   #50
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Jeg skjønner ikke jeg, nå har jeg til og med levert selvangivelsen og trykker på "se selvangivelsen og skatteoppgjør" - men man får jo kun opp første side av selvangivelsen?? OG hvis jeg trykker på "oppgjør" så får jeg kun 2005 og 2006 ...

Se på.

Sitat:

Se oppdatert skatteberegning

Gammel 05-04-08, 21:40   #51
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har ikke fått. Men det har brodern som bor rett i nærheten og som har samme forbokstav i navnet. Tenker det betyr at den snart er her hos oss også. Jeg er veldig spent. I år har vi heldigvis økonomi til å takle en baksmell, men jeg håper at det ikke er tilfelle. Til økonom å være har jeg skremmende liten oversikt over hvor mye skatt jeg skulle ha betalt.

Gammel 05-04-08, 21:44   #52
Adele
In love with a fairytale

Adele sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei, ingen selvangivelse her. Jeg får nok penger igjen i år også(aldri fått baksmell,*bankibordet*) men er likevell spent.

Adele er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-08, 21:58   #53
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Se på.

Steike ... jeg må være dum i hodet mitt, jeg leter og leter men finner ikke oppdatert beregning ... nå har jeg til og med fylt inn alle poster på beregn skatt for 2007 og funnet beløp, men hva hjelper det når jeg ikke kan se fra selvangivelsen på altinn hva jeg faktisk betalte i skatt i 2007 .... ???
huff ...

Gammel 05-04-08, 22:00   #54
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Standard

Altså du må først levere inn selvangivelsen på skattetaten.no/altinn.no før du for se oppdatert beregningen. Se desember måned lønnslipp og se hvor mye skatt du betalte.

Gammel 05-04-08, 22:04   #55
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Standard

Altså du må først levere inn selvangivelsen på skattetaten.no/altinn.no før du for se oppdatert beregningen. Se desember måned lønnslipp og se hvor mye skatt du betalte.

Ja jeg har levert ... er på altinn og klikker på "Se på leverte skjema og mottatte skatteoppgjør". Får ikke opp 2007, bare 05 og 06 ...

Gammel 05-04-08, 22:05   #56
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Standard

Nei du skal ikke der. Du skal se på hovedmenyen.
Du har jo trossalt ikke fått noe oppgjør enda. Du har kun levert det.

Gammel 05-04-08, 22:06   #57
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Standard

***PLING***

sjekker selvfølgelig lønns og trekkoppgave for betalt skatt ***oppgitt over egen dummet***

Sist redigert av Lisa : 06-04-08 kl 08:50.
Gammel 06-04-08, 13:15   #58
Mumriel
Perspektivutvider

Mumriel sin avatar

Mumriel er populærMumriel er populærMumriel er populær
Standard

Jeg har mottatt og levert selvangivelsen for 2007. For flere dager siden.

~ Den som aldrig lever nu, lever aldrig. Hvad gjør du?
Mumriel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-08, 13:37   #59
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Stemmer det at man ikke kan finne hvor mye skatt man faktisk har betalt på Altinn.no? Jeg har lønnslippen for desember 2007 liggende på kontoret.

Gammel 06-04-08, 13:39   #60
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Stemmer det at man ikke kan finne hvor mye skatt man faktisk har betalt på Altinn.no? Jeg har lønnslippen for desember 2007 liggende på kontoret.

Nei, men på altinn så finner du første side på selvangivelsen din. Hvis du tar disse tallene og putter inn i "beregn skattetrekk" på skatteetaten.no så får du vite hvor mye skatt du skulle ha betalt i 2007. Så kan du sammenlikne dette beløpet med det som står på lønns eller trekkoppgaven din ...

Litt tungvindt da ...

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:12.