|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Passiv
|
Sv: Nei, analfabeter vil vi ikke ha
|
|
|
|
#43 |
|
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vet ikke om jeg vil si de er egoistiske, men mange av dem kan umulig vite sitt eget beste, de få jeg kjenner som stemmer frp, ville fått det mye værre hvis frp satt med makta.
|
|
|
#44 |
|
This is normal!
|
Sv: Nei, analfabeter vil vi ikke haNå har jeg vært borte fra PCn leeenge, og så har det ikke dukket opp en eneste FPFrPer i denne diskusjonen? (Legg merke til hvor kort vei det er fra å være FPer til å bli FrPer. Bare en liten r skiller oss og dem... |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Skrekkøgle
|
Ja, selve han som fremmet forslaget, var det ikke? Eller han var statsminister akkurat da, eller noe. Foght-Pedersen? Eller er jeg på vidda?
|
|
|
#46 |
|
Whatever, never mind
|
Anders Fogh Rasmussen var det. Fant artikkelen og |
|
|
|
|
|
#47 |
|
I menneskeham
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Jeg trodde det var innarbeidet praksis allerede? Sist redigert av Ulvefar : 07-04-08 kl 14:26. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Skrekkøgle
|
Ja, stemmer. Jeg er såå dårlig på navn...
|
|
|
#49 |
|
ctrl+z
|
Sv: Nei, analfabeter vil vi ikke haTypisk Frp. Deres måte å sanke stemmer på er mildt sagt skremmende å være vitne til.
|
|
|
#50 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Nei, analfabeter vil vi ikke ha... nå er vel ikke analfabeter og sms-språklige utpreget velkomne på FP heller? 'Tilpass deg, eller finn et annet forum du kan henge på'?
|
|
|
#51 |
|
Gal kattedame
|
|
|
|
#52 |
|
I menneskeham
Nå er jeg ny her, men det virker som det er en viss sammenheng mellom bruk av sms-språk og gjennomtenktheten av meningene som uttrykkes med det, og at det er mest det siste som gjerne provoserer folk her inne? Det hender kansje at man får unødvendig mye fokus på rent språklige ting, hva vet jeg, men jeg ville tatt høyde for at det nok i alle fall er mer fristende å si til seg selv at man får pepper for språket sitt enn for meningene sine. Sist redigert av Ulvefar : 07-04-08 kl 15:17. |
|
|
|
|
|
#54 |
|
I menneskeham
Jeg òg! |
|
|
|
|
|
#55 |
|
Originala
|
Sv: Nei, analfabeter vil vi ikke haNå må dere skjerpe dere! Det er mange grunner til at man ikke kan sammenligne innvandrere fra Vest-Europa og USA med alle de andre. Førstnevnte gir oss noe, mens alle de andre er en stor kostnad. Leser dere ikke aviser? At voksne folk ikke en gang har lært seg å lese sier faktisk litt. De har ikke ønske eller stå-på-vilje nok til å oppnå noe. Resultatet blir at de bare sitter hjemme og mottar trygd (som de sender ned til hjemlandet sitt). De ønsker ikke å bli bli norske, de vil tviholde på sin kultur, samtidig som de vil motta alle velferdsgodene vi har. Goder som vi og vår eldre generasjon har opparbeidet oss med møysommelig arbeid. At de har rasert landet sitt får de ta på egen kappe. Vi skal ikke lide for det ved å få analfabetister, muslimer og andre kriminelle som forsurer samfunnet vårt. |
|
|
|
|
|
#56 |
|
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Nei, analfabeter vil vi ikke haVakkert, Fadese. |
|
|
|
|
|
#57 |
|
I menneskeham
Søren også! Kunne du ikke sagt dette før, så kunne jeg stemt FrP ved kommunevalget? Nå må jeg vente til neste stortingsvalg med å stemme på " 'a Siv"! |
|
|
|
|
|
#59 |
|
I menneskeham
Hvorfor mobbe FrP når de klarer det så fint selv? |
|
|
|
|
|
#60 |
|
pretty ballerina
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Han skriver om meg jo, sleng på alenemor med sugerør i statskassa så blir det bra. |
|
|
|
![]() |
|
|