|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Bloggspørsmål | |||
Leser ofte |
![]() ![]() ![]() ![]() |
30 | 47,62% |
Skriver ofte |
16 | 25,40% |
Leser innimellom |
20 | 31,75% |
Skriver innimellom |
18 | 28,57% |
Leser sjelden/aldri |
9 | 14,29% |
Skriver sjelden/aldri |
20 | 31,75% |
Har åpen blogg |
17 | 26,98% |
Har stengt blogg |
21 | 33,33% |
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 63. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Blogger dere?Har hatt blogg i tre år, men ikke her på forumet. Semianonym sådan. Det er Skilpadda sin skyld...
![]() |
![]() |
#42 |
...we have cookies
|
![]() Sv: Blogger dere?Jeg både leser og blogger. Her inne på FP leser jeg et par blogger som er åpne siden jeg ikke er så innmari kjent med så mange her ennå, men blogger ikke selv her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Lysende norsk flaskekoker
|
![]() Sv: Blogger dere?Jeg leser de bloggene jeg har tilgang til, og synes det er veldig hyggelig |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Blogger dere?Jeg blogger ikke.
![]() |
#46 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Blogger dere?Har ikke egen blogg. Er gjesteskribent på en ikke FPblogg. Har egentlig ikke fulgt så veldig mye med på bloggene her inne. Men, noe sier meg at jeg går glipp av en del på grunn av det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Blogger dere?Jeg blogger ikke.
![]() |
#48 |
Passiv
|
![]() Sv: Blogger dere?Jeg har hatt blogg, men den er nå nedlagt. Jeg ønsket opprinnelig å ha en mer nerdete tematilnærming enn hva det ble, men droppet det da det kanskje ville blitt for sært. Resultatet ble et kompromiss som jeg aldri ble helt fornøyd med og da var det like greit å avvikle den. |
![]() |
![]() |
#49 |
-
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Blogger dere?G.B. Trudeau hadde følgende kommentar til blogging i 2002. Jeg mener å huske at jeg brukte den i min første blogpost samme år (uten tilatelse naturligvis): |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Blogger dere?Leser og skriver ofte, men ikke så mye her på FP. Jeg synes på en måte det er litt omstendelig å finne frem.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
Emneord |
blogging |
|
|