|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
| Se resultatene: Hvilken bunad skal Ruska få ? | |||
| Veslemøy |
|
15 | 17,65% |
| Martine |
|
44 | 51,76% |
| Rondastakk |
|
24 | 28,24% |
| Dropp det |
|
2 | 2,35% |
| Deltakere: 85. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Hjelp meg å velge "bunad"Jeg likte "Martine" best. Jeg ser også for meg at det kan være en fordel med bomull. Skulle det, mot formodning, slå til med knallvære på 17.mai, kan det fort bli for varmt med ullbunad. Skulle det, "som alltid" være drittvær og surt 17. mai kan jenta di bruke ullundertøy under.
|
|
|
#2 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp meg å velge "bunad"I utgangspunktet liker jeg Rondastakk best, men da den ekte bunaden. Har selv fra 70 tallet, så har eldstejenta brukt den, og nå er det minstejenta som skal bruke den på 3 året. Den er akkurat like fin |
|
|
|
|
|
#4 |
|
..nettavhengig studinne..
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Elvebyen
![]() |
Sv: Hjelp meg å velge "bunad"Jeg stemte for Martine - syns den var absolutt penest.
|
|
|
#5 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Hjelp meg å velge "bunad"Nå har den kommet. Ser fin ut, men er ikke helt overbegeistret for kvaliteten som ikke står i forhold til prisen etter min mening. Selve kjolen er veldig tynn i stoffet. Skjorta er kjempefin, det er forkledet også heldigvis.
En, to, tre, fire What you give is what you get in return. Sist redigert av Susse : 24-04-08 kl 00:18. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Audacious
|
Sv: Hjelp meg å velge "bunad"Hvis bomullsvarianten av Rondestakken er den i Solbergstoff så stemmer jeg på den. Men jeg ville like gjerne hatt den ensfarget i livet. Jeg synes stripestoffet er nydelig, men forsøket på å etterligne det rutete ullstoffet synes jeg ikke falt heldig ut, særlig liker jeg ikke grønnfargen i rutene. Det er vel så historisk korrekt med ensfarget liv, og på Husfliden i Oslo solgte vi den mye med det. Solberg har både mørkerødt og blått og grønt stoff som egner seg godt. Veldig behagelig drakt for småjenter!
|
![]() |
|
|