|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Apr 2008
![]() |
Reiserøykvarsler!Hei alle sammen Sist redigert av Borghild : 11-04-08 kl 20:54. Årsak: Fjernet reklame |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Reiserøykvarsler!!Tror ikke at jeg hadde registrert at det manglet røykvarslere en gang jeg
|
|
|
#7 |
|
Nybegynner
![]() |
Sv: Reiserøykvarsler!!Hei Sist redigert av Borghild : 11-04-08 kl 20:56. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Studenten
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Reiserøykvarsler!Hvem jobber du for da, Borghild? Nytt og nyttig? |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Vaklende
|
Sv: Reiserøykvarsler!Stakkars deg Borghild. Etter den skrekkelige opplevelsen som ødela hele påskeferien forstår jeg at 349,- høres ut som en rimelig pris å betale for å redde neste ferie. Jeg har dessverre nettopp kjøpt meg noen fine nye sko fra Choo og har ikke råd til å kjøpe selv. Men tusen takk for at du delte dette gode rådet, skal vurdere å kjøpe en senere. Kanskje etter at jeg har kjøpt en ny Odd Molly-kåpe, må prioritere litt da. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Studenten
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Reiserøykvarsler!Ordlyden i Borghilds innlegg er skremmende lik de fantastiske produktbeskrivelsene i Nytt og nyttig-katalogene. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Reiserøykvarsler!Dette var da litt av en velkomst av en ny en som kommer med et godt tips.
|
|
|
#16 |
|
Stabilt ustabil...
|
Sv: Reiserøykvarsler!Noe jeg lurer på, dere som er så bastante med beskyldninger om egen vinning her; hvorfor skal man gidde å registrere seg, leite fram hvordan starte tråd, legge inn tråd og gidde dele erfaringer (mm) for kun å få pepper??
|
|
|
#17 |
|
Opp og ned
|
Sv: Reiserøykvarsler!
Når du starter ditt forumliv med å skulle "selge" en ting så blir jeg skeptisk. Ja, det finnes de som kun registrerer seg for å reklamere.
|
|
|
#18 |
|
Stabilt ustabil...
|
Skeptisk kan så absolutt være greit, men fikk en viss følelse av at man kan være litt vel kjappe med å uttrykke skepsisen sin, i form av beskyldninger..
|
|
|
#19 |
|
Nybegynner
![]() |
Sv: Reiserøykvarsler!nei Sist redigert av Borghild : 11-04-08 kl 20:58. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Erfaren
![]() ![]() |
Her synes jeg faktisk du er litt for hysterisk. Denne saken gjaldt vel et automatisk varslingsanlegg og ikke at de slett ikke hadde noe brannvarslingssystem eller? Skoler skal være utstyrt med godt varslingssystem(etter min mening), men å ta ut ungen er vel litt drøyt. 99% av skolene brenner ned om natten. At du ikke hadde latt ungen sove der hadde jeg meget godt forstått. |
|
|
|
![]() |
|
|