Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Reiserøykvarsler!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-04-08, 15:04   #41
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reiserøykvarsler!

Opprinnelig lagt inn av Borghild, her.

Hei igjen
Nå var jeg å leste litt på forumet deres og ser at jeg ikke hører hjemme her

Nå ligger et innlegg nesten identisk med hovedinnlegget på Kvinneguiden av brukeren Bossa med et enslig innlegg. Ved å entre diverse forum på den måten, så gir det ikke akkurat innntrykk av at du er genuint nysgjerrig på forumet, og ønsker å bli aktiv. Hvis du faktisk har som intensjon å bli aktiv, så er det vel kanskje ikke den beste starten å bevisst bryte forumreglene i første innlegg.

Gammel 11-04-08, 15:06   #42
teamor
Superduperaktiv

teamor sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
teamor er litt kulteamor er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Nå ligger et innlegg nesten identisk med hovedinnlegget på Kvinneguiden av brukeren Bossa med et enslig innlegg. Ved å entre diverse forum på den måten, så gir det ikke akkurat innntrykk av at du er genuint nysgjerrig på forumet, og ønsker å bli aktiv.

ikke reklame i det hele tatt

teamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 15:21   #43
Benmurphy
-

Medlem siden: Oct 2006
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Hei igjen
Nå var jeg å leste litt på forumet deres og ser at jeg ikke hører hjemme her Nå når jeg pakker sekken min å går min vei blir dere alle nok glad
Takk for meg og adjø

Don't let the door hit you on your way out then.

Ben "on second thoughts" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 15:25   #44
Kneazle
Passiv

Standard

Fantastisk tråd!

Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 15:31   #45
konemor
Erfaren

konemor sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
konemor er litt kulkonemor er litt kul
Standard

Du har ett poeng Konemor, men jeg mener at denne skolen ikke hadde noe varslingsannlegg i det heletatt. Hvor var skolen du har lest om? Tydligvis flere skoler uten fullgod varsling i dette lille land. Jeg hadde kanskje ikke tatt henne ut, men det hadde blitt en kampsak
Jeg sa jo at jeg var hysterisk ang. brannvarsling

Kampsak er viktig og bra!

konemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 15:34   #46
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...

Høyt&Lavt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Forbrukerkverulant, her.

Noe jeg lurer på, dere som er så bastante med beskyldninger om egen vinning her; hvorfor skal man gidde å registrere seg, leite fram hvordan starte tråd, legge inn tråd og gidde dele erfaringer (mm) for kun å få pepper??

Og til alle dere som her føler dere et eller annet her:

en STOR og uforbeholden unnskyldning fra meg: nå føler jeg hun har bekreftet alle mistanker om reklame, og det på fortryllende kort tid!! :skal prøve å ikke være så naiv neste gang:

Gammel 11-04-08, 15:54   #47
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Forbrukerkverulant, her.

en STOR og uforbeholden unnskyldning fra meg: nå føler jeg hun har bekreftet alle mistanker om reklame, og det på fortryllende kort tid!! :skal prøve å ikke være så naiv neste gang:

Synes det er bedre å være litt naiv og godtroende enn at jeg skal dømme andre og så viser det seg å være feil.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:17.