|
|||||||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hipp morsmelkerstatning - erfaringer?Du må å ta i betrakting at magen bruker ofte noen dager på å vende seg til en ny type. Ville ihvertfall brukt opp en pakke før jeg bestemte meg. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: Hipp morsmelkerstatning - erfaringer?Tok et søk på nett nå, og den koster rundt 150 kroner. Blodpris. I Danmark får man kjøpt dem på vanlige butikker, og da er det omtrent halve prisen. |
|
|
|
#3 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Hipp morsmelkerstatning - erfaringer?Okei, da bruker jeg iallfall opp denne Hipp-pakken, den er snart tom uansett så mye som den ungen spiser. Helsesøster kommer på besøk på torsdag, da skal jeg spørre henne om alt mulig. Håper hun er oppegående, jeg er ikke så optimistisk med tanke på tidligere helsesøstre jeg har vært i kontakt med, men man kan alltids håpe.
|
|
|
#4 |
|
Come what may...
|
Sv: Hipp morsmelkerstatning - erfaringer?Jeg har fått høre i fra helsesøstere at man skal ikke mikse og trikse fram og tilbake med de forskjellige MME. Man skal gi det litt tid før man hopper over noe annet.
|
|
|
#5 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Mar 2008
![]() |
Sv: Hipp morsmelkerstatning - erfaringer?Jeg brukte NAN HA1 de fra 3-6 mnd , og gikk så over til Hipp. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
I menneskeham
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Sv: Hipp morsmelkerstatning - erfaringer?Hipp! |