Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvordan sov(n)er du?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Se resultatene: Hvordan sov(n)er du? (som ikke-gravid)
På ryggen med samlede ben og armene ned langs siden 4 2,34%
På ryggen med samlede ben og armene utover 1 0,58%
På ryggen med litt spredte ben og armene langs siden 2 1,17%
Sjøstjerne, med armer og ben utover 0 0%
På siden, strak 5 2,92%
På siden i fosterstilling 28 16,37%
På siden med et ben strakt og et ben trukket opp 68 39,77%
På magen med samlede ben 7 4,09%
På magen med et ben trukket opp 40 23,39%
Annet (beskriv) 16 9,36%
Deltakere: 171. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-04-08, 22:03   #1
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan sov(n)er du?

På siden, strak stemte jeg. Stort sett sånn, men innimellom på siden i fosterstilling.

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-08, 22:04   #2
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

På ryggen med et ben trukket opp og hendene over hodet. Alltid. Våkner av at hendene sover. Alltid.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-08, 22:46   #3
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I fosterstilling. Dette tilsier visstnok at jeg er en veldig usikker person; noe jeg ikke helt kjenner meg igjen i.

Siste graviditet klarte jeg bare å sove på ryggen på grunn av smerter i korsryggen. Dette skulle visstnok ikke være bra for knerten, men det var den eneste måten jeg fikk sove på. Da jeg gikk gravid med snuppa hadde det ikke vært kjangs i havet å få sove på ryggen.

Gammel 14-04-08, 23:00   #4
Garbella
Til tider hjulbeint

Garbella sin avatar

Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

På siden med et ben strakt og et ben trukket opp

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-08, 23:10   #5
era
Bør lage seg en tittel selv

era sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

heyh jeg er som "alle andre" og en arm under puta/hodet.

era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-08, 23:15   #6
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Herregud, nå har jeg rota til hele spørrisen din, jeg har krysset feil...: omflatels:

Jeg ligger seff på magen, med ett ben strakt og ett ben trukket opp. Ligger ikke på noen slags måte på siden, som jeg fikk krysset på.

Det er seffern sånn nysgjerrige åndelige ligger

Gammel 14-04-08, 23:35   #7
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

På siden med et ben strakt og et ben trukket opp - alltid, og gjerne med dyna mellom knærne.

Jeg var veldig takknemlig for dette som høygravid. Å ligge på magen har jeg aldri vært bekvem med, det er skikkelig ekkelt.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-08, 00:04   #8
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Har aldri klart å sove på magen. KLarer heller ikke å sovne på sofaen uansett hvor hardt jeg prøver.
Jeg ligger alltid på siden, med et ben trukket opp og dyna godt over meg.

Gammel 15-04-08, 00:11   #9
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vanligvis på ryggen med høyre ben bøyd og venstre rett. Armene langs siden eller på brystet.

Gammel 15-04-08, 00:17   #10
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Siden med et ben trukket opp.

Jeg får ikke til å se for meg at det å ligge strak på siden, eller på ryggen med samlede ben og hendenme ned langs sden kan være særlig avslappende. Ser for meg en helt stiv person.

Gammel 15-04-08, 00:18   #11
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min fysio sa faktisk at den eneste stillingen hvor ryggen ikke fikk belastning - var på ryggen. Tempurmadrass og ryggleie er dermed avslappende.

Gammel 15-04-08, 00:19   #12
Guava

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I ikke-gravid tilstand: På magen.
I gravid tilstand: På siden hvor jeg vrir meg i alle slags ubehagelige stillinger før søvnen overmanner meg. Det er pyton å sove på siden, men på ryggen er det umulig pga. vena-cava og på magen er det umulig.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-08, 09:43   #13
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Stabilt sideleie her også. Med ryggen mot min kjære.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-08, 08:43   #14
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sovner på magen med et ben trukket opp her også.

Gammel 16-04-08, 08:55   #15
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

På siden, men dyna mellom bena. Jeg MÅ ha dyna der, ellers får jeg ikke sove og ligger vondt. Det kom etter flere graviditeter.

Hvordan jeg ligger med bena varierer, men jeg ligger alltid på siden.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-08, 09:08   #16
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er et sidefoster.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-08, 09:36   #17
pippimamma

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg sovner somregel i armkroken til mannen. Når han er bortreist, sovner jeg på magen med et ben trukket opp.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-08, 09:38   #18
Tåtti
klossemajor

Tåtti sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kan godt sovne på ryggen, strak med en hånd på magen og en på hofta. Da våkner jeg ofte i samme stilling om morran også. Ellers er det sidesoving som gjelder, forholdsvis utstrakt da også.

Gammel 16-04-08, 10:52   #19
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg stemte annet. Sovner med én unge på puppen, og den andre klistret i ryggen.

Gammel 16-04-08, 15:03   #20
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Nå har jeg gjort litt research, dvs gått og lagt meg 2 ganger etter jeg stemte. Så da har jeg oppdaget at jeg tok feil.

Du kan dermed tenke deg en mindre stemme på På siden, strak - og en stemme på sjøstjerne. På ryggen, that is. Ikke helt sjøstjerne heller egentlig, men det passer best. Albuene ut, den ene hånda ved panna, den andre hånda ved midjen, og det ene kneet ut med foten inntil låret på det andre benet som ligger strakt.

Såh sånn er det med den saken.

Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:48.