Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva skal du kjøpe i julegave til mannen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-11-06, 10:35   #1
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal du kjøpe i julegave til mannen?

Mannen skal få kombinert slipe og sveisemaske til å ha på hjelm
Jeg har bestilt hørselvern med bluetooth, medhør og radio også, men den tror jeg ikke kommer i tide, så det får bli bursdagsgave i steden.

Klær, klokker, sko osv blir liggende ubrukt.

Verktøy og tilbehør er en sikker vinner, i fjor fikk han oppladbar arbeidslampe. Det var faktisk det eneste i hele verden han ønsket seg, så jeg kjøpte den.

På julaften så jeg en helt maken pakke, til mannen fra julenissen. Jeg skjønte lunta, og ansiktsuttrykket hans når han åpnet pakken fra meg, var ubetalelig
Han hadde trodd han ikke kom til å få den, og hadde kjøpt en selv. Han prøvde å gjemmer pakken fra seg selv, men jeg sa jeg kjente igjen esken, og da måtte han innrømme det. En litt flau mann, har lovet å kjøpe gaver til seg selv etter jul, i år.

Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-06, 10:48   #2
Isa
--

Isa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Åja, vintersykkelutstyr er en god ide! Eller i det hele tatt sykkeltutstyr. Takk

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-06, 11:23   #3
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Blir klær og gavekort ifra Biltema.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-06, 14:09   #4
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 813
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Vet ikke helt enda. Men han ønsker seg en knivsliper. Og vintersykkelbukser, og ny mobiltelefon. I tillegg trenger han ei ny dunpute, etter at tørketrommelen lagde puslespill av den forrige.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-06, 15:11   #5
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En stekepanne.

Gammel 04-11-06, 22:50   #6
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Min kjære skal få seg en Seiko kinetic klokke, om jeg finner en som koster noe mindre enn 6000 kr som den jeg så på her om dagen.... (Seiko kinetic trenger ikke batteri, lader seg opp selv av bevegelsene når den er på armen)

Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-06, 22:57   #7
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Planen var å gi fiskestang i julegave og tur i bursdagsgave. Men nå ser det ut til at turen blir helgen før bursdagen hans. Så da må nok det bli julegaven. Og nå håper jeg at han ikke snoker her inne og finner ut hva han skal få...

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-06, 23:45   #8
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Har ikke peiling på hva jeg skal finne på til mannen i år, første gang jeg er helt blank på det. han blir 40 år i januar også.

Gammel 05-11-06, 00:02   #9
Myggstukket
sjelden

Myggstukket sin avatar

Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Har ingen anelse, skikkelig umulig oppgave.

Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-06, 12:04   #10
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Stekepanne-forslaget mitt er faktisk helt seriøst. Vi har nemlig kastet 2 stekepanner i høst fordi de var ødelagt, og må ha noen nye. Da er det jo bedre å kjøpe noe vi/han har bruk for enn et eller annet fjas.

Gammel 05-11-06, 12:25   #11
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Han får i hvert fall ikke det han ønsker seg - en gravid kone. Så da blir det vel noe fra Maxbo i stedet.

Gammel 05-11-06, 13:17   #12
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Han skal få en tempurpute og Jamie Olivers urteknuser.

Gammel 05-11-06, 13:37   #13
Hønni

Hønni sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er sikker på at min mann har vært her inne og kikket etter mitt svar.

Du får.... nei, du må vente!

Hønni er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-11-06, 22:56   #14
Clubby
Free Toy Inside!

Clubby sin avatar

Clubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

Jeg er sikker på at min mann har vært her inne og kikket etter mitt svar.

Du får.... nei, du må vente!

Gammel 06-11-06, 22:51   #15
Ginger2
Naiv og Super

Ginger2 sin avatar

Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Dog begynner hans elskede Calvin Klein klokke å gi seg. Noen som vet hva som er inn av klokker nå?

Min klokkomane mann har følgende råd om godsaker:
Paneray Luminor - kjøp i Tyskland, er ikke sikkert den finnes her!
Omega Planet-Ocean
Prisantydning - grisedyrt!
Forøvrig skal Omega ha mye lekkert.

Gammel 08-11-06, 17:30   #16
Pelen

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ginger2, her.

Min klokkomane mann har følgende råd om godsaker:
Paneray Luminor - kjøp i Tyskland, er ikke sikkert den finnes her!
Omega Planet-Ocean
Prisantydning - grisedyrt!
Forøvrig skal Omega ha mye lekkert.

Takk for tips! Det skal sjekkes ut.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-07, 22:56   #17
MokkMokk

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Er det en spesiell grunn til at du dytter opp gamle tråder med innlegg kun bestående av prikker, marikken?

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-07, 22:59   #18
Isa
--

Isa sin avatar

Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Er det en spesiell grunn til at du dytter opp gamle tråder med innlegg kun bestående av prikker, marikken?

Jeg er så flau Jeg skulle rydde bort teksten i noen gamle tråder her, også satt jeg og følte med litt på TV og endte med å quote meg selv...

Superpinlig.... Håper noen kan rydde opp etter meg...

Gammel 03-06-07, 23:02   #19
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av marikken, her.

Jeg er så flau Jeg skulle rydde bort teksten i noen gamle tråder her, også satt jeg og følte med litt på TV og endte med å quote meg selv...

Superpinlig.... Håper noen kan rydde opp etter meg...

Må innrømme at jeg begynte å lure litt på deg, ja.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-07, 23:03   #20
Isa
--

Isa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Må innrømme at jeg begynte å lure litt på deg, ja.

Jeg må si at jeg lurer litt på meg selv gitt...

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:45.